eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mrocza › Roboty budowlane - instalacyjne dla realizowanego przez Zamawiającego zadania p.n. Budowa kompleksu internatowo - socjalnego wraz ze stołówką dla potrzeb ośrodka szkolenia polskiego związku podnoszenia ciężarów w Mroczy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-10

Mrocza: Roboty budowlane - instalacyjne dla realizowanego przez Zamawiającego zadania p.n. Budowa kompleksu internatowo - socjalnego wraz ze stołówką dla potrzeb ośrodka szkolenia polskiego związku podnoszenia ciężarów w Mroczy.
Numer ogłoszenia: 23648 - 2009; data zamieszczenia: 10.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Robót Publicznych , ul. Łąkowa 7, 89-115 Mrocza, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3856357.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mrocza-zrp.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane - instalacyjne dla realizowanego przez Zamawiającego zadania p.n. Budowa kompleksu internatowo - socjalnego wraz ze stołówką dla potrzeb ośrodka szkolenia polskiego związku podnoszenia ciężarów w Mroczy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Roboty budowlane Część I - CPV 45421000-4 Montaż stolarki okiennej i drzwiowej w budynku internatu. Część II - CPV 45321000-3 Elewacja budynku internatu. 2.Roboty instalacyjne Część III - CPV 45331110-0, 45310000-3 Technologia kotłowni olejowej wraz z instalacją elektryczną i akpia w kotłowni Część IV - 45331100-7 Instalacja c.o. Część V - CPV 45331210-1 Wentylacja Szczegółowy zakres robót niezbędny do sporządzenia kosztorysu ofertowego dla poszczególnych części niniejszego postępowania zawierają dokumentacje techniczne i przedmiary stanowiące załączniki do SIWZ. Dokumentacje techniczne pozostają do wglądu w siedzibie Zamawiającego, bądź na wniosek Wykonawcy zostaną przesłane pod wskazany adres. 3.Dostawy materiałów Cześć VI - CPV 44111000-1, 44111200-3, 44111100-2, 14210000-6 Materiały ogólnobudowlane-wg zał. nr 1 do SIWZ Część VII - CPV 44114000-2 Beton-wg zał. nr 2 do SIWZ Część VIII - CPV 1462200-7 Stal budowlana-wg zał. nr 3 do SIWZ Część IX 31500000-1, 31600000-2, 31211000-8, 31211100-9, 31213100-3, 31300000-9 Instalacje wewnętrzne elektryczne i teletechniczne-wg zał. nr 4 do SIWZ Część X 31216000-3, 31216100-4, 31214300-2, 31300000-9 Instalacje elektryczne (zewnętrzne)-wg zał. nr 5 do SIWZ Część XI - CPV 44410000-7, 44411000-4, 44411300-7, 44411710-4, 44163100-1 Instalacja wewnętrzna wodno - kanalizacyjna-wg zał. nr 6 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wymagania - odnośnie wadium: wymagane wadium 27 830,00 PLN, w tym: część 1 - 3 200,00 PLN część 2 - 3 400,00 PLN część 3 - 2 500,00 PLN część 4 - 2 600,00 PLN część 5 - 3 100,00 PLN część 6 - 2 400,00 PLN część 7 - 450,00 PLN część 8 - 180,00 PLN część 9 - 3 600,00 PLN część 10 - 2 400,00 PLN część 11 - 4 000,00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy: 1.Spełniają warunki określone w art.22 ust. 1. 2.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3.Spełnią warunek dodatkowy: wyrazi zgodę na termin płatności - 30 dni liczony od dnia złożenia u Zamawiającego faktury za zrealizowane zamówienie wraz z wymaganym kompletem dokumentów. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez oferenta oświadczeń i dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: CZĘŚĆ OGÓLNA - dotyczy wszystkich części zamówienia 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że dostawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonan ia decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . 3.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 8 i 9. 4.Pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych. 5.Wypełniony ,,Druk oferta,, - załącznik nr 7 do SIWZ. 6.Oświadczenie o terminie płatności- załącznik nr 10 do SIWZ. 7.Dowód wniesienia wadium. 8.Oświadczenie o warunkach gwarancji z podaniem okresu gwarancji - minimum 36 m-cy - załącznik nr 12 do SIWZ. 9.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 10.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 12.Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 13. Dotyczy części I - V zamówienia 13.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 14 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje zawodowe (dot. kadry kierowniczej). Jeżeli wykonawca w chwili złożenia oferty nie dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zobowiązany jest złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia 14.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, popartych referencjami (minimum 5 listów referencyjnych) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 15.Informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 16.Kosztorysy ofertowe - opracowane na podstawie przedmiarów robót i dokumentacji technicznej. Dotyczy części VI - XI zamówienia 17.Wypełnione formularze cenowe dla odpowiednich części zamówienia wg - załączników nr 1 - 6 do SIWZ. 18.Oświadczenie, że zastosowane w ofercie asortymenty posiadają wszelkie niezbędne atesty, aprobaty i świadectwa oraz zobowiązanie się Wykonawcy do ich przekazywania Zamawiającemu łącznie z dostarczanym asortymentem - załącznik nr 11 do SIWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - dokumenty wymieniony w pkt 1-3 oraz pkt 9-11 winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę, - dokument wymieniony w pkt 5-8, 16 - 18 oraz 12 winien być złożony w imieniu wszystkich Wykonawców, - wykazy oraz informacje wymienione w pkt 13 - 15 może złożyć tylko Wykonawca, który spełnia warunek lub pełnomocnik działający w imieniu Wykonawców występujących wspólnie. - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Dokumenty o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę . Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez oferenta kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. Złożenie przez oferenta fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania jest karalne..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mrocza.pl zakładka: Zakład Robót.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Robót Publicznych, ul. Łąkowa 7, 89-115 Mrocza.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2009 godzina 13:00, miejsce: zakład Robót Publicznych, ul. Łąkowa 7, Mrocza, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Montaż stolarki okiennej i drzwiowej w budynku internatu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres robót niezbędny do sporządzenia kosztorysu ofertowego zawierają dokumentacje techniczne i przedmiary stanowiące załączniki do SIWZ. Dokumentacje techniczne i przedmiar pozostają do wglądu w siedzibie Zamawiającego, bądź na wniosek Wykonawcy zostaną przesłane pod wskazany adres/adres e-mail..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Elewacja budynku internatu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres robót niezbędny do sporządzenia kosztorysu ofertowego zawierają dokumentacje techniczne i przedmiary stanowiące załączniki do SIWZ. Dokumentacje techniczne i przedmiar pozostają do wglądu w siedzibie Zamawiającego, bądź na wniosek Wykonawcy zostaną przesłane pod wskazany adres/adres e-mail..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Technologia kotłowni olejowej wraz z instalacją elektryczną i akpia w kotłowni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres robót niezbędny do sporządzenia kosztorysu ofertowego zawierają dokumentacje techniczne i przedmiary stanowiące załączniki do SIWZ. Dokumentacje techniczne i przedmiary pozostają do wglądu w siedzibie Zamawiającego, bądź na wniosek Wykonawcy zostaną przesłane pod wskazany adres/adres e-mail..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.10-0, 45.31.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Instalacja c.o..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres robót niezbędny do sporządzenia kosztorysu ofertowego zawierają dokumentacje techniczne i przedmiary stanowiące załączniki do SIWZ. Dokumentacje techniczne i przedmiar pozostają do wglądu w siedzibie Zamawiającego, bądź na wniosek Wykonawcy zostaną przesłane pod wskazany adres/adres e-mail..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wentylacja.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres robót niezbędny do sporządzenia kosztorysu ofertowego zawierają dokumentacje techniczne i przedmiary stanowiące załączniki do SIWZ. Dokumentacje techniczne i przedmiar pozostają do wglądu w siedzibie Zamawiającego, bądź na wniosek Wykonawcy zostaną przesłane pod wskazany adres/adres e-mail..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.12.10-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Materiały ogólnobudowlane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały ogólnobudowlane - wg załącznika nr 1 do SIWZ m2 430 17 Papa termozgrzewalna nawierzchniowa modyfikowana SBS m2 430 18 Płyty z wełny mineralnej gr. 18 cm m2 390,0 19 Piasek do zapraw ( różne frakcje) m3 100,0 20 Cement t 15,0 21 Wapno t 5,0 22 Śruby stalowe z nakrętką i podkładką rózne rodzaje, śr. M8-M12 dł. do 50 mm kg 9 23 Kołki rozporowe plastikowe ( różne rodzaje ) Szt. 885,0 24 Płytki posadzkowe gress 30x30 olejoodporne ( różne kolory ) m2 90 25 Płytki posadzkowe gress 30x30 ( różne kolory ) m2 180 26 Płytki ceramiczne ścienne 20x25 (różne kolory) m2 250 27 Zaprawa klejowa do płytek CM11 lub równoważna kg 3800 28 Fuga elastyczna (różne kolory) kg 50 29 Fuga do płytek ceramicznych ( różne kolory ) kg 220 30 Pustak zewnętrzny do komina ceramicznego typu ,,Schiedel Rondo Plus,, lub równoważnego fi180 38x54x33 szt 30 31 Rura ceramiczna do komina ceramicznego typu ,,Schiedel Rondo Plus,, lub równoważnego fi180 wys.33 szt 30 32 Rura ceramiczna z przyłączem spalin do komina ceramicznego typu ,,Schiedel Rondo Plus,, lub równoważnego fi180 wys.66, kąt przyłącza -A szt 1 33 Rura ceramiczna z przyłączem drzwiczek do komina ceramicznego typu ,,Schiedel Rondo Plus,, lub równoważnego fi180 wys.66, wym.wew. ramy 13/26cm szt 1 34 Pakiet podstawowy do komina ceramicznego typu ,,Schiedel Rondo Plus,, lub równoważnego fi180 szt 1 35 Anemostaty kołowe typ D o śr. do 160 mm kompletne Szt. 31.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00-1, 44.11.12.00-3, 44.11.11.00-2, 14.21.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Beton.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg załącznika nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.40.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Stal budowlana.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg załącznika nr 3 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.62.20.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Instalacje wewnętrzne elektryczne i teletechniczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg załacznika nr 4 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.50.00.00-1, 31.60.00.00-2, 31.21.10.00-8, 31.21.11.00-9, 31.21.31.00-3, 31.30.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Instalacje elektryczne (zewnętrzne).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg załącznika nr 5 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.21.60.00-3, 31.21.61.00-4, 31.21.43.00-2, 31.30.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Instalacja wewnętrzna wodno - kanalizacyjna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg załącznika nr 6 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.41.00.00-7, 44.41.10.00-4, 44.41.13.00-7, 44.41.17.10-4, 44.16.31.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.