eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgliniec › Wykonanie kompleksowego remontu, przebudowy i budowy systemu oświetlenia dróg i ulic na terenie Gminy i Miasta Węgliniec

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-29

Węgliniec: Wykonanie kompleksowego remontu, przebudowy i budowy systemu oświetlenia dróg i ulic na terenie Gminy i Miasta Węgliniec
Numer ogłoszenia: 236400 - 2007; data zamieszczenia: 29.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy i Miasta Węgliniec, ul. Sikorskiego 3, 59-940 Węgliniec, woj. dolnośląskie, tel. 075 7711435, fax 075 7712551.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wegliniec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kompleksowego remontu, przebudowy i budowy systemu oświetlenia dróg i ulic na terenie Gminy i Miasta Węgliniec.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja energooszczędnego programu remontu, rozbudowy i budowy systemu oświetlenia ulic i dróg na terenie Gminy i Miasta Węgliniec, obniżającego energochłonność zainstalowanych urządzeń oświetleniowych i zmniejszającego zużycie energii elektrycznej. 2. Zakres rzeczowy zamówienia: - remont oświetlenia wraz z dowieszeniem punktów świetlnych na słupach z istniejącą siecią oświetleniową - 633 punkty świetlne w tym zakup nowych opraw 600 szt. i wymiana jeden na jeden, przeniesienie opraw istniejących 33 szt.; - dowieszenie punktów świetlnych na istniejących słupach nn. - 149 punktów świetlnych, w tym: zakup nowych opraw 143 szt., przeniesienie opraw istniejących 6 szt.; - budowa oświetlenia kablowego na projektowanych słupach - 177 punktów świetlnych, w tym budowa oświetlenia stylizowanego - 33 punkty świetlne; - wyniesienie punktów sterowania do szafek wolnostojących i słupowych; - wykonanie projektów budowlanych i budowlano-wykonawczych wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę i przygotowaniem podkładów geodezyjnych do celów projektowych; - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w zakresie dobudowanych punktów świetlnych; - finansowanie okresowe 50% wartości umownej zadania ze środków wykonawcy 3. Podczas realizacji zamówienia powstają odpady niebezpieczne. Wykonawca jest zobowiązany do usuwania odpadów, w tym niebezpiecznych, z terenu budowy zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach. 4. Podwykonawstwo. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców w zakresie robót demontażowo - montażowych oraz projektowania. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia wraz z wymogami dot. spełnienia przez sprzęt oświetleniowy określonych parametrów technicznych, użytkowych i fotometrycznych zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Oryginalny kod CPV: 74.22.50.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe Kod CPV wg słownika 2008: 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w przetargu jest wpłacenie wadium w wysokości 22 000,00 PLN - słownie: dwadzieścia dwa tysiące złotych. 2.Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. Numer rachunku bankowego - 41 8382 0001 2600 0648 3000 0070. 5. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg nieograniczony na modernizacje oświetlenia. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. 6.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczania na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa prawo zamówień publicznych..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania zamówienia Warunek ten spełniają wykonawcy, którzy w przedmiocie prowadzonej działalności - odpis z KRS lub Ewidencji Działalności Gospodarczej - mają zapis dotyczący możliwości wykonania przedmiotu zamówienia. W przypadku Wykonawców składających wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek musi spełniać każdy z Wykonawców. Warunek oceniany w formule spełnia/nie spełnia 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym Warunek ten spełniają wykonawcy, którzy wykażą, że zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego postępowania o łącznej wartości minimum 500 000,00 zł. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkie podmioty występujące wspólnie. Za roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia uznaje się roboty polegające na wykonaniu remontu lub/i przebudowy lub/i budowy energooszczędnego oświetlenia dróg i ulic. Warunek ten będzie oceniany w sposób następujący: Zamawiający zsumuje wartość robót określoną dla poszczególnych lat. Jeżeli łączna wartość robót wyniesie minimum 500 tys. zł, wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu. Warunek oceniany w formule spełnia/nie spełnia 3. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Warunek ten spełniają wykonawcy, którzy dysponują następującymi osobami: a) projektant z uprawnieniami do projektowania w specjalności instalacyjno- inżynieryjnej, będący członkiem właściwej izby samorządu zawodowego - 2 osoby, b) kierownik robót z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami właściwymi dla przedmiotu zamówienia i uprawnieniami SEP w zakresie dozoru - grupa D, będący członkiem właściwej izby samorządu zawodowego - 1 osoba, c) elektryk z uprawnieniami do pracy w technologii pod napięciem i uprawnieniami SEP w zakresie eksploatacji - grupa E - 4 osoby. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkie podmioty występujące wspólnie. Warunek oceniany w formule spełnia/nie spełnia 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Warunek ten spełniają wykonawcy, którzy: a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1 500 000,00 zł b) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na sumę gwarancyjną minimum 1 000 000,00 zł W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkie podmioty występujące wspólnie. Warunek oceniany w formule spełnia/nie spełnia 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1, pkt. 1-9 i ust. 2, pkt. 1-3 ustawy z dnia 29.01.2004r. prawo zamówień publicznych. W przypadku Wykonawców składających wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek musi spełniać każdy z Wykonawców. Warunek oceniany w formule spełnia/nie spełnia Spełnienie warunków Zamawiający oceni na podstawie oświadczeń oraz dokumentów złożonych przez Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 44 ustawy prawo zamówień publicznych sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Warunek nr 1 - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji, charakter prowadzonej działalności, osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Warunek nr 2 - Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie zamówienia zostały wykonane należycie. 4.Warunek nr 3 - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień i dokumentów potwierdzających przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 5.Warunek nr 4: a/ Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Z treści informacji banku musi wynikać, iż w dniu wydania dokumentu wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej 1 500 000,00 zł. b/ Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na sumę gwarancyjną minimum 1.000.000 zł. 6.Warunek nr 5 - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólnie ofertę, dokumenty wymienione w punktach 2 i 6 winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. Dokument wymieniony w pkt. 1 winien być przedłożony w imieniu wszystkich Wykonawców. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólnie ofertę, dokumenty wymienione w punktach 3,4 i 5, winien przedłożyć w imieniu wszystkich pełnomocnik lub ci Wykonawcy składający wspólną ofertę, w stosunku do których niniejsze warunki udziału w postępowaniu, lub umowa regulująca zasady współpracy podmiotów występujących wspólnie, wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 i 6 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu . Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wegliniec.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Węgliniec ul. Sikorskiego 3 59 - 940 Węgliniec lub za zaliczeniem pocztowym - cena 10,00 PLN.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2007 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Węgliniec ul. Sikorskiego 3 59 - 940 Węgliniec pokój nr 21 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.