eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa mebli biurowych i wypoczynkowych dla Wrocławskiego Klubu Sportowego Śląsk Wrocław S.A.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2009-02-10

Wrocław: Dostawa mebli biurowych i wypoczynkowych dla Wrocławskiego Klubu Sportowego Śląsk Wrocław S.A.
Numer ogłoszenia: 23636 - 2009; data zamieszczenia: 10.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławski Klub Sportowy "Śląsk Wrocław" SA , ul. Oporowska 62, 53-434 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3647200, faks 071 3647202.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Klub Sportowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych i wypoczynkowych dla Wrocławskiego Klubu Sportowego Śląsk Wrocław S.A..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - Meble biurowe - Siedziska , krzesła, produkty podobne Nazwa nadana zamówieniu : Dostawa mebli biurowych i wypoczynkowych dla Wrocławskiego Klubu Sportowego Śląsk Wrocław Spółka Akcyjna. I. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych i wypoczynkowych dla Wrocławskiego Klubu Sportowego Śląsk Wrocław Spółka Akcyjna. Ilość, rodzaj, parametry i charakterystyka zamawianych mebli biurowych, krzeseł L.p. Opis Wymiary j.m Ilość 1. Stół -olcha lub dąb naturalny 150 x 270 x 90 x 75 cm Szt. 3 Wzór nr 1 2. Krzesło - olcha lub dąb naturalny 43 x 45 x 105 cm Szt. 30 Wzór nr 2 3. Biurko -kolor jasny brąz ( 96 ) 77, 8x175x100 cm Szt. 3 Wzór nr 3 4. Szafka- jasny brąz ( 97 ) 65x70x47 cm Szt. 3 Wzór nr 4 5. Komódka -jasny brąz-trzy szuflady ( 98 ) 60 x41x 46 Szt. 3 Wzór nr 5 6. Szafka wysoka, drzwi szklane. ( 83 ) 197 x 50x 37 cm Szt. 2 Wzór nr 6 7 Biurko ( 93 ) 83, 8 x 120x 60 Szt. 22 Wzór nr 7 8. Szafka wysoka, drzwi i dolne dwie szuflady ( 84 ) 197 x 50 x 52 cm Szt. 3 Wzór nr 8 9 ( 78 ) Szafka 197 x 80 x 37 cm. Szt. 1 Wzór nr 9 10. Komoda ( 5 ) Szt. 12 Wzór nr 10 11. Szafka ( 50 ) 83, 8 x 80 x 37 cm Szt. 19 Wzór nr 11 12. Ława - kolor ciemnobrązowy ( LA 21 A) 110x65x55 cm Szt. 18 Wzór nr 12 13. Kanapa 3 -osobowa/ skóra naturalna/ ciemnybrąz 186x74x72 Szt. 20 Wzór nr 13 14. Fotel 1 -osobowy - ciemny brąz- skóra naturalna 85x74x72 Szt. 6 Wzór nr 14.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00 - Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 04.03.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej oraz podmioty występujące wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna). 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2) posiadają atest higienicznylub świadectwo lub inny równoważny dokument potwierdzający, zgodnie z obowiązującymi przepisami, jakość produktu na płytę meblową, która została zastosowana przy produkcji mebli. Jakość płyty meblowej musi spełniać wymagania klasy E1 odnośnie emisji fornaldehydu. 3. Ocena spełniania w-w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale IX pkt 1 i 2 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w w warunki wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do formularza oferty (Zał. Nr 1 do SIWZ) należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: - w formie oryginału 1) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy - wzór stanowi załącznik nr 1.1 oraz: - w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (zgodnie z § 4 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. z późniejszymi zmianami, w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane): 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) atest higieniczny lub świadectwo lub inny równoważny dokument potwierdzający, zgodnie z obowiązującymi przepisami, jakość produktu/ na płytę meblową, która została zastosowana przy produkcji mebli. Jakość płyty meblowej musi spełniać wymagania klasy E1 odnośnie emisji fornaldehydu. A. WYKONAWCY MAJĄCY SIEDZIBĘ LUB MIEJSCE ZAMIESZKANIA POZA TERYTORIUM RZECZPOSPOLITEJ POLSKIEJ. 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: pkt 2) - składa dokument lub dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) Dokument, o którym mowa w pkt 2) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którymh mowa powyżej, zastępuje się dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia powyższego pkt B) stosuje się odpowiednio. B. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA 1. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie (np. konsorcjum lub spółka cywilna): a) dokument wymieniony w pkt 2) musi być złożony odrębnie dla każdego z Wykonawców. b) Oświadczenie wymienione w pkt 1) Wykonawcy mogą złożyć wspólnie na jednym dokumencie(oświadczenie podpisane przez Pełnomocnika lub każdego z Wykonawców odrębnie). C. POZOSTAŁE INFORMACJE 1. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 2. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1 lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust.1 zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art. 26 ust. 3 ustawy); 3. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 4. Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia (w wyznaczonym terminie) wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy (art. 26 ust. 4 ustawy )..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slaskwroclaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocławski Klub Sportowy Śląsk Wrocław S.A. ul. Oporowska 62, 53-434 Wrocław Budynek Hotelu WKS SLASK WROCŁAW S.A..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2009 godzina 13:30, miejsce: Wrocławski Klub Sportowy Śląsk Wrocław S.A. ul. Oporowska 62, 53-434 Wrocław Budynek Hotelu WKS SLASK WROCŁAW S.A. pokój 619..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.