eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Libiąż › Oczyszczanie dróg, chodników i placów na terenie gminy Libiąż w 2009 roku - Etap III

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-14

Libiąż: Oczyszczanie dróg, chodników i placów na terenie gminy Libiąż w 2009 roku - Etap III
Numer ogłoszenia: 236260 - 2009; data zamieszczenia: 14.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Libiążu , ul. Działkowa 1, 32-590 Libiąż, woj. małopolskie, tel. 032 6271311, faks 032 6249292.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.libiaz.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Oczyszczanie dróg, chodników i placów na terenie gminy Libiąż w 2009 roku - Etap III.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: a) letnie oczyszczanie dróg, chodników, placów/parkingów, b) opróżnianie koszy ulicznych, c) zbieranie śmieci z terenów gminnych, Szczegółowy zakres usług ze został opisany w załącznikach nr 6, 7 i 3 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian (zmniejszenie/zwiększenie) przewidzianych ilości w zakresie poszczególnych pozycji ujętych w kosztorysie ofertowym (podyktowanych faktycznymi potrzebami wykonania poszczególnych usług) do wysokości wynagrodzenia określonego we wzorze umowy (§5 ust.1) i przy zachowaniu cen jednostkowych przedstawionych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia zakresu wykonywanych usług, obejmującego ręczne zbieranie śmieci oraz oczyszczanie dróg, chodników i parkingów w przypadku wystąpienia warunków pogodowych uniemożliwiających ich realizację. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: A. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, warunkiem udziału w postępowaniu jest, w szczególności: posiadanie aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, wydanego na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.). Zezwolenie powinno obejmować następujące rodzaje odpadów: - odpady z czyszczenia ulic i placów (20 03 03), - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (20 03 01) B. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, warunkiem udziału w postępowaniu na potwierdzenie dysponowania potencjałem technicznym jest wykazanie, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował następującym sprzętem: 1) zamiatarką uliczną albo samochodem i doczepianą do niego zamiatarką - minimum 1 szt; 2) zamiatarką chodnikową - minimum 1 szt. C. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, D. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. 2. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych postanowieniami rozdz. VI SIWZ, na podstawie formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w SIWZ i art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 1 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. 2.Zezwolenie na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym tj. - aktualne zezwolenie wydane na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, wydane na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2005r, Nr 236, poz.2008 z późn. zm.) na potwierdzenie warunku z art.22 ust.1 pkt 1 ustawy i rozdz. V pkt 1 lit. A SIWZ. Zezwolenie powinno obejmować następujące rodzaje odpadów: - odpady z czyszczenia ulic i placów (20 03 03), - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (20 03 01) W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę z tym, że: a)wykonawca, który będzie wykonywał usługi określone w rozdz. III pkt 1 ppkt a) SIWZ musi posiadać zezwolenie obejmujące odpady z czyszczenia ulic i placów (20 03 03), b)wykonawca, który będzie wykonywał usługi określone w rozdz. III pkt 1 ppkt b) i c) SIWZ musi posiadać zezwolenie obejmujące niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (20 03 01) 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - na potwierdzenie warunków z art.22 ust.1 pkt 1 ustawy i rozdz. V pkt 1 lit. A SIWZ oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, właściwy dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu wymienionego w pkt. 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (wg załącznika nr 5 do SIWZ) - na potwierdzenie warunku, o którym mowa w rozdz. V pkt 1 lit. B SIWZ i art.22 ust.1 pkt 2 ustawy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 5.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w rozdziale VI pkt. 4 SIWZ, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. Pozostałe dokumenty, których żąda zamawiający 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres reprezentacji, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika. 7. Pełnomocnictwo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 8. Wypełniony formularz OFERTA z ceną ofertową brutto (z podatkiem VAT) według załącznika nr 2 do SIWZ. 9. Kosztorys ofertowy szczegółowy zawierający ceny jednostkowe według zał. nr 3 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.libiaz.pl (BIP).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Libiążu, ul. Działkowa 1, pok. Nr 2, tel. (032) 624 92 61, 624 92 51 fax. (032) 624 92 90; (032) 624 92 92.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Libiążu, ul. Działkowa 1, 32-590 Libiąż, sekretariat pok. Nr 200..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej. Osobami uprawnionymi przez zamawiającego do kontaktu z wykonawcami są: Kornelia Walatek - Inspektor w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska i Rolnictwa Bartosz Waligóra - Inspektor w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urząd Miejski w Libiążu, ul. Działkowa 1, pok. Nr 2, tel. (032) 624 92 61, 624 92 51 fax. (032) 624 92 90; (032) 624 92 92.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.