Ogłoszenie z dnia 2007-11-29
Pelplin: Świadczenie usług w zakresie upowszechniania kultury fizycznej i sportu oraz utrzymania obiektów sportowych na terenie Gminy i Miasta Pelplin
Numer ogłoszenia: 236204 - 2007; data zamieszczenia: 29.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta Pelplin, Plac Grunwaldzki 4, 83-130 Pelplin, woj. pomorskie, tel. 058 5361261, fax 058 5361464.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pelpin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie upowszechniania kultury fizycznej i sportu oraz utrzymania obiektów sportowych na terenie Gminy i Miasta Pelplin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie upowszechniania kultury fizycznej i sportu oraz utrzymania obiektów sportowych na terenie gminy i miasta Pelplin. Organizacja imprez rekreacyjno-sportowych dla mieszkańców gminy, wspieranie działalności sekcji i klubów sportowych, utrzymanie gminnych obiektów sportowych (sala sportowa; stadiom miejski). Koordynacja i pomoc organizacyjna zawodów sportowych przez jednostki dla których Gmina Pelplin jest organem prowadzącym.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 92.62.00.00 - Usługi w zakresie sportu Kod CPV wg słownika 2008: 92.62.00.00 - Usługi w zakresie sportu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.01.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie wymaga się.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferenci, którzy posiadają: 1) uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i co najmniej 3-letnie doświadczenie w organizowaniu imprez rekreacyjno-sportowych, a takze dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 4) do oferty nalezy załączyć kalkulację przedstawiającą planowany sposób rozdysponowanian kwoty 90000 zł oraz opis zorganizowanych imprez charakteryzujący wielkość, zasięg, ilość uczestników, itp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: formularz ofertowy, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wczesniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert; dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; oświadczenie do postepowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy-Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 20
- 2. doświadczenie w organizowaniu imprez rekreacyjno-sportowych - 40
- 3. organizacja dodatkowych imprez rekreacyjno-sportowych - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pelplin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta 83 - 130 Pelplin, plac Grunwaldzki 4 pok.Nr 5.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta 83 - 130 Pelplin, plac Grunwaldzki 4 sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 4WOG-1200.2712.26.2024 Usługa wynajmu strzelnicy celem realizacji zadań programowych ze szkolenia ogniowego na rzecz jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 4 WOG w Gliwicach - 6 zadań.
- Usługa dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych na podstawie imiennych karnetów dla pracowników Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
więcej: Usługi w zakresie sportu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.