eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Zamiana ogrzewania piecowego na gazowe w 5 mieszkaniach budynku przy ul. Włodarczaka 42 w Lesznie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-14

Poznań: Zamiana ogrzewania piecowego na gazowe w 5 mieszkaniach budynku przy ul. Włodarczaka 42 w Lesznie
Numer ogłoszenia: 236172 - 2009; data zamieszczenia: 14.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa ul. Chałubińskiego 3A, 02-004 Warszawa Oddział Regionalny w Poznaniu , ul. Dojazd 30, 60-631 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6538744; 6538700, faks 061 6538701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja Państwowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamiana ogrzewania piecowego na gazowe w 5 mieszkaniach budynku przy ul. Włodarczaka 42 w Lesznie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zakres robót obejmuje: 1)demontaż istniejącej instalacji gazowej i montaż nowej z rur miedzianych o śr.18 i 22 mm o łącznej długości 49,0 m , zasilającej kotły i kuchnie gazowe, 2)montaż 5 szt. kotłów gazowych 2-funkcyjnych o mocy 24 kW z zamkniętą komorą spalania oraz przewodów systemu powietrzno-spalinowego z blachy stalowej o przekroju kołowym o śr. 80/125 mm, 3)montaż instalacji c.o. z rur miedzianych o śr. 15, 18 i 22 mm o łącznej długości 83,0 m, 4)montaż instalacji c.w.u. z rur miedzianych o śr. 15 i 22 mm o łącznej długości 28,0 m, 5)wykonanie prób szczelności instalacji gazowych, wodociągowych, c.o., 6)rozbiórka 5 szt. pieców kaflowych o objętości 5,2 m3, 7)uzupełnienie parkietu o powierzchni 7,8 m2 oraz uzupełnienie listew przyściennych z drewna liściastego o łącznej dł. 25,0 m. 2.Do wykonawcy należeć będzie również wywiezienie spryzmowanego gruzu samochodami samowyładowczymi oraz zdemontowanych urządzeń i rur. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa z przedmiarami robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki nr 4 i 5 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia, musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym musi: 1)dysponować lub będzie dysponować (po udostępnieniu przez inne podmioty) min. 1 osobą uprawnioną do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - bez ograniczeń, przynależną do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, która będzie pełnić obowiązki kierownika robót; 2)być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na min. kwotę 50.000 zł. 2.Ocena spełniania wymaganych warunków nastąpi na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń wg kryterium spełnia / nie spełnia. Warunek spełniony częściowo będzie oceniony jako nie spełniony..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem Nr 2 do SIWZ; 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)dokumenty potwierdzające uprawnienia budowlane kierownika robót (zgodnie z zapisem w rozdziale VIII ust. 2 pkt 1 SIWZ). 4)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (zgodnie z zapisem w rozdziale VIII ust. 2 pkt 2 SIWZ). 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w ust. 1 pkt. 2 składa dokument lub dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dn. 24.05.2006 r. Nr 87, poz. 605 ze zm.). 3.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymagane jest na podstawie art. 23 ustawy, przedstawienie pełnomocnictwa wystawionego zgodnie z wymogami prawa, podpisanego przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów, w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy Wykonawców, tj. do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wchodzących w skład grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4.W przypadku wybrania oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, żądać umowy regulującej współpracę tych Wykonawców..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Dojazd 30, p.111, 60-631 Poznań.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2009 godzina 10:00, miejsce: kancelaria w siedzibie Zamawiającego, p. 1a, parter.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.