eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › wykonanie modernizacji budynków mieszczących Zakłady i Pracownie Naukowe Instytutu - obejmująca m.in. termomodernizację budynków Instytutu Farmakologii PAN przy ul. Smętnej 12 w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-05-08

POZYCJA 23616

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kraków: wykonanie modernizacji budynków mieszczących Zakłady i Pracownie Naukowe Instytutu - obejmująca m.in. termomodernizację budynków Instytutu Farmakologii PAN przy ul. Smętnej 12 w Krakowie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Instytut Farmakologii Polskiej Akademii Nauk, do kontaktów: Janusz Dubiel, ul. Smętna 12, 31-343 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6623220, fax 012 6374500, e-mail: dubiel@if-pan.krakow.pl, www.if-pan.krakow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie modernizacji budynków mieszczących Zakłady i Pracownie Naukowe Instytutu - obejmująca m.in. termomodernizację budynków Instytutu Farmakologii PAN przy ul. Smętnej 12 w Krakowie. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i termomodernizacja 3 budynków (5- kondygnacyjny, 3 - kondygnacyjny, 1-kondygnacyjny) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych będących załącznikami do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Kraków, ul. Smętna 12. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 000 EUR. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 8;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 20 000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1) wykonać w okresie ostatnich pięciu lat (rozpocząć oraz zakończyć w tym okresie) co najmniej trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości (brutto) co najmniej 300 000 zł każda; robota budowlana odpowiadająca swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia to robota budowlana polegająca na wykonaniu termomodernizacji budynku co najmniej 3-kondygnacyjnego o powierzchni docieplanej nie mniejszej niż 3000 m kw., 2) dysponować osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrakcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych, wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 3) zatrudniać w okresie ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres, przeciętnie 30 osób, 4) posiadać średni roczny przychód netto ze sprzedaży z ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres, w wysokości co najmniej 1 000 000 zł, 5) posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 500 000 zł 6) być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) nie mniejszą niż 300 000 zł, 7) spełniać pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w tym nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24. Cześć II. Wykonawca powinien dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, podpisany przez upoważnione osoby, 4) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, ujęte w wykazie, o którym mowa w pkt 3, posiadają uprawnienia, o których mowa w części I pkt 2, 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 9) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat (rozpoczęcie i zakończenie w tym okresie) robót budowlanych, o których mowa w części 1 pkt 1, wraz z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz miejsca wykonania, podpisany przez osoby upoważnione, 10) co najmniej 3 dokumenty (referencje, listy referencyjne lub dokumenty o podobnym charakterze) potwierdzające, że roboty, o których mowa w pkt 9, zostały wykonane z należytą starannością, 11) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 12) rachunki zysków i strat, a w przypadku gdy Wykonawca nie jest zobowiązany do ich sporządzenia, informację określającą, obrót (przychód netto ze sprzedaży) podpisaną przez osoby upoważnione - z ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności Wykonawcy jest krótszy niż 3 lata, za ten okres, 13) informację banku, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę 500 000 zł, wystawioną nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 14) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) nie mniejszą niż 300.000 zł, UWAGA 1. Dokumenty, o których mowa w pkt 2,4-8,10,12, 13 i 14 mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, tzn. opatrzone data (data poświadczenia, nie zaś jakąkolwiek inna datą znajdującą się na kserokopii dokumentu, choćby pochodziła z dnia poświadczenia), napisem "za zgodność z oryginałem oraz podpisane przez osoby podpisujące wniosek. W przypadku, gdy dokument składa się z więcej niż jednej strony, kserokopia każdej strony powinna być poświadczona za zgodność z oryginałem, w sposób opisany wyżej. dala (data poświadczenia UWAGA 2. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, powinni dołączyć oryginał pełnomocnictwa dla pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, w zakresie niępodlegania wykluczeniu z postępowania, oraz dokumenty, o których mowa w pkt 2, 5,6,7 i 8, powinien złożyć każdy z Wykonawców. UWAGA 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2, 6,7 i 8 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega / uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. UWAGA 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w uwadze 3 oraz w pkt 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Część III. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, określonych w części II. Dokumenty powinny potwierdzać, że Wykonawca spełnia warunki określone w części I, przy czym: 1) ocena spełnienia warunku, o którym mowa w części I pkt 1 będzie dokonana na podstawie złożonego przez wykonawcę wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych oraz dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie: z dokumentów powinno wynikać, że wykonawca wykonał co najmniej trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości (brutto) co najmniej 300 000 zł każda, 2) ocena spełnienia warunku, o którym mowa w części 1 pkt 2 będzie dokonana na podstawie złożonego przez wykonawcę wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie, posiadających uprawnienia budowlane oraz dokumentów stwierdzających, że osoby wykazane w wykazie posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach określonych w części I pkt 2, 3) ocena spełnienia warunku, o którym mowa w części I pkt 3 będzie dokonana na podstawie złożonej przez wykonawcę informacji, z której będzie wynikało średnie zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat nie niniejsze niż 30 osób, 4) ocena spełnienia warunku, o którym mowa w części I pkt 4 bodzie dokonana na podstawie złożonych przez wykonawcę rachunków zysków i strat albo - w przypadku gdy wykonawca nie jest zobowiązany do ich sporządzenia - innych dokumentów określających przychód netto ze sprzedaży za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej wykonawcy jest krótszy, to za ten okres: z dokumentów powinno wynikać, że średnia arytmetyczna przychodu netto ze sprzedaży z ostatnich trzech lat obrotowych jest co najmniej równa 1 000 000 zł, a jeżeli wykonawca prowadzi działalność przez okres krótszy niż trzy lata, przychód netto ze sprzedaży za ostatni rok obrotowy albo za okres prowadzenia działalności gospodarczej, jeżeli jest on krótszy niz jeden rok, jest co najmniej równy 1 000 000 zł, 5) ocena spełnienia warunku, o którym mowa w części I pkt 5 będzie dokonana na podstawie informacji banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy: z dokumentu powinno wynikać, że wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 500 000 zł, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) ocena spełnienia warunku, o którym mowa w części I pkt 6 będzie dokonana na podstawie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia: z dokumentu powinno wynikać, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) nie mniejszą niż 300.000 zł, 7) ocena spełnienia warunku, o którym mowa w części I pkt 7 będzie dokonana na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów formalnych, wskazanych w części II, oraz na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, W przypadku, kiedy Wykonawca nie spełni warunków określonych wyżej zostanie wykluczony z postępowania. W przypadku, kiedy liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu Zamawiający dokona oceny Wykonawców w następujący sposób: doświadczenie - 70 % wiarygodność ekonomiczna - 30 % Warunek "doświadczenie" oceniany będzie w sposób określony w części III pkt 1. Za wykonanie ilości robót określonej w części I pkt 1, Wykonawca otrzyma 30 pkt, za każdą następną wykonaną robotę budowlaną, powyżej wymaganej ilości, o której mowa potwierdzoną referencjami lub dokumentami równoważnymi Wykonawca otrzyma 10 punktów. Maksymalna ilość punktów jaką może uzyskać Wykonawca za spełnienie tego warunku wynosi 100. Warunek "wiarygodność ekonomiczna" oceniana będzie w sposób określony w Części III pkt 4 i 5. Zamawiający przyzna punkty według wzoru: P = pn /pn max x 50 +Sśr /Sśr max x 50, gdzie: Pn - oznacza przychód netto ze sprzedaży wynikający z dokumentów badanego wniosku, Pn - max oznacza maksymalny przychód netto ze sprzedaży z wszystkich wniosków, Sśr - oznacza wysokość środków finansowych lub wysokość określającą zdolność kredytową wynikającą z danego wniosku, Sśr max - oznacza maksymalną wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową z wszystkich wniosków Maksymalną ilość punktów jaką może otrzymać Wykonawca za spełnienie tego warunku wynosi 100. Każdy Wykonawca otrzyma punkty według każdego z warunków, a następnie punkty zostaną pomnożone przez znaczenie tego warunku, po czym iloczyny zostaną zsumowane, a następnie suma zostanie podzielona przez 100. Ilość punktów będzie stanowić ocenę spełniania warunków. Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymali najwyższą liczbę punktów.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 15.05.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 15.05.2006 godzina 10:00 w siedzibie zamawiającego przy ul. Smętnej 12 w Krakowie, pok. 19. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 28.04.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.