eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulejówek › utrzymanie bieżące i remont dróg o nawierzchni gruntowej w Sulejówku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-10

Sulejówek: utrzymanie bieżące i remont dróg o nawierzchni gruntowej w Sulejówku
Numer ogłoszenia: 23600 - 2009; data zamieszczenia: 10.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Sulejówek , ul. Dworcowa 55, 05-070 Sulejówek, tel. 022 7606201, faks 022 7606213.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utrzymanie bieżące i remont dróg o nawierzchni gruntowej w Sulejówku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: o nawierzchni gruntowych, tj.: 1.Profilowanie nawierzchni gruntowej równiarką drogową, ilość: do 280 000 m2 2.Zagęszczenie nawierzchni gruntowej walcem stalowym - średnim 7-10 ton, ilość: do 300 000 m2 3.Wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego, warstwa dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm (materiałem inwestora), ilość: do 60 000 m2 4.Mechaniczne wykonanie koryta o głębokości 10 cm z wywózką urobku na odległość do 5 km, ilość: do 1 000 m2 5.Remont cząstkowy nawierzchni wzmocnionych tłuczniem kruszywem inwestora - kruszywem łamanym o frakcji 4/31,5 i 31/63 mm wraz z rozwozem materiału ładowarką na odległość do 1 km z zagęszczaniem tłucznia mechanicznie, ilość: do 1 000 m3 7. Wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltowego gr. 10 cm materiałem inwestora wraz z profilowaniem i wykonaniem koryta na głębokość 10 cm, zagęszczeniem oraz wywózką urobku na odległość do 5 km, ilość: do 7 000 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 3000 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1/ spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 w/w ustawy, tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2/ dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zadania, tj: - równiarką drogową - walcem stalowym średnim od 7 do 10 ton - zagęszczarką płytową, typ ciężki (do zagęszczania ubytków) - ładowarką jako środkiem transportu do wożenia kruszywa (w celu remontu cząstkowego); 3/ zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania co najmniej 2 zamówienia na roboty tożsame o wartości minimum 150.000 zł brutto każde; 4/ posiadają potencjał finansowy pozwalający na realizację zamówienia przy założeniu, że zapłata nastąpi w okresach miesięcznych w ciągu 14 dni od daty zatwierdzenia przez Zamawiającego złożonej faktury. Podstawą do złożenia faktury będzie książka obmiarów wraz z podaną lokalizacją miejsc wykonanych robót; 5/ spełniają i przyjmują warunki określone w niniejszej SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana w/g formularza spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się na odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawców wymaganych warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy winni złożyć następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie: 1/ wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 2/ dowód wpłacenia/wniesienia wadium; 3/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku złożenia wspólnej oferty przez więcej niż jeden podmiot należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - podpisane przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych podmiotów; 4/ aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5/ wykaz robót tożsamych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości minimum 150.000 zł brutto każde, z podaniem ich zakresu i wartości oraz daty i miejsca wykonania - załącznik nr 2, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 6/ oświadczenie o dysponowaniu wymaganym sprzętem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, zgodnie z pkt. 4.2. SIWZ; 7/ wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu przez oferenta wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 3 do SIWZ; 8/ ponadto oferta winna zawierać wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulejowek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Wydziale Technicznym w Referacie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Urzędu Miasta, 05-070 Sulejówek, ul. Reymonta 43.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Sulejówek, 05-070 Sulejówek, ul. Dworcowa 55, biuro podawcze..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.