eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Sterylizatory parowe, inne wyposażenie uzupełniające oraz meble ze stali nierdzewnej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-25

Rzeszów: Sterylizatory parowe, inne wyposażenie uzupełniające oraz meble ze stali nierdzewnej.
Numer ogłoszenia: 235741 - 2008; data zamieszczenia: 25.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina , ul. Chopina 2, 35-055 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8666 096, fax. 017 8666 097.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sterylizatory parowe, inne wyposażenie uzupełniające oraz meble ze stali nierdzewnej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup) dla Centralnej Sterylizatorni: - sterylizatorów parowych oraz ich instalacja - 2 sztuki z wyposażeniem, innego wyposażenia uzupełniającego,stacji uzdatniania wody - Część nr 1, - mebli ze stali nierdzewnej - Część nr 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiają: a)Formularz cenowy Część nr 1, b)Załącznik nr 1 do Części nr 1 - zestawienie parametrów wymaganych , c)Formularz cenowy Część nr 2, d)Plan rozmieszczenia urządzeń w Centralnej Sterylizatorni, będące integralną częścią niniejszej specyfikacji. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia, wyszczególnionych w 2 Częściach, w ilości: - sterylizatory parowe oraz ich instalacja - 2 sztuki z wyposażeniem,inne wyposażenie uzupełniające,stacja uzdatniania wody - Część nr 1, - meble ze stali nierdzewnej - 1 komplet w rodzaju i ilościach opisanych w formularzu cenowym - Część nr 2..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00 - Urządzenia sterylizujące 33.19.20.00 - Meble medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Kwota wadium całkowitego wynosi 6 600,00 zł (słownie: sześć tysięcy sześćset złotych 00/100). W poszczególnych częściach wysokość wadium wynosi: Część nr 1 - 5 800,00 zł Część nr 2 - 800,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, niżej opisany; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp). Przedstawić niżej wymienione dokumenty. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach lub oświadczeniach. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 Ustawy Pzp (wzór w załączeniu do SIWZ); 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Spółki cywilne przedstawiają zaświadczenie Urzędu Skarbowego dla wszystkich wspólników oraz zaświadczenie na całą spółkę cywilną z jej nazwą; 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. nr 197, poz. 1661), nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne; 6. Zdolność techniczna: nie dotyczy 7. Zdolność ekonomiczna i finansowa: nie dotyczy. 8. Potwierdzenie wniesienia wadium - kserokopia dowodu wpłaty w pieniądzu (przelewem bankowym) lub inny oryginalny dokument wpięty do oferty w kolejności. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający wymaga, by : - wszystkie oferowane przedmioty zamówienia spełniały wymagania opisane w Załączniku nr 1 Części nr 1 lub Formularzu cenowym z Części nr 2. - oferowane sterylizatory parowe (z Części nr 1) spełniały wymagania określone w Ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych . Na potwierdzenie powyższych wymagań proszę przedstawić w ofercie : - oświadczenie nr 2 wg wzoru załączonego do SIWZ, - dla sterylizatorów parowych : kserokopie deklaracji zgodności lub certyfikatów CE z tłumaczeniem na język polski potwierdzających zgodność z obowiązującymi normami i dyrektywami..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.rzeszow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina, ul. Szopena 2, 35-055 Rzeszów, pok. nr 9 bud. J. Zamawiającego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego przy ul. Szopena 2, w Kancelarii Ogólnej pok. nr 3, bud.C.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: w Sekcji IV.2.1)Kryteria oceny ofert, ze względu na Program winno być: Cena brutto oferty - 100%. Ponadto do oferty winny być dołączone Wypełnione w całości i podpisane Formularze cenowe - Część nr 1 wraz z Załącznikiem nr 1 i/lub Formularz cenowy Część nr 2 wg wzoru załączonego do niniejszej SIWZ. Sygnatura Sprawy: WSS.XII.255/AM/37/08, Postępowanie nr 72. Planowany termin otwarcia ofert: 06/10/2008 o godz. 10:00. Miejsce otwarcia ofert: w pokoju nr 9, bud. J. Szpitala w Siedzibie Zamawiajacego przy ulicy Szopena 2. Termin realizacji zamówienia : ze względu na Program, Zamawiający podał : termin dostawy p.z. od podpisania umowy do 05.12.2008 r..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sterylizatory parowe z wyposażeniem, inne wyposażenie uzupełniające,stacja uzdatniania wody..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup) dla Centralnej Sterylizatorni sterylizatorów parowych oraz ich instalacja - 2 sztuki z wyposażeniem, innego wyposażenia uzupełniającego,stacji uzdatniania wody- Część nr 1. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia, wyszczególnionych w Formularzu cenowym i opisanym w Załączniku nr 1 Części nr 1 załączonym do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.19.11.00-6, 33.19.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Meble ze stali nierdzewnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup) dla Centralnej Sterylizatorni mebli ze stali nierdzewnej - Część nr 2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia, w ilości wyszczególnionej w Formularzu cenowym ,załączonym do SIWZ (36 pozycji)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-9, 33.19.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.