eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › pełnienie obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego dla zadaniaKogeneracja w Szpitalu Specjalistycznym im. Świętej Rodziny w ramach projektu Odnawialne źródła energii i kogeneracji w m.st. Warszawa.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-14

Warszawa: pełnienie obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego dla zadania: Kogeneracja w Szpitalu Specjalistycznym im. Świętej Rodziny w ramach projektu Odnawialne źródła energii i kogeneracji w m.st. Warszawa.
Numer ogłoszenia: 23571 - 2013; data zamieszczenia: 14.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 497380 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Świętej Rodziny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Madalińskiego 25, 02-544 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4502284, faks 22 4502236.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego dla zadania: Kogeneracja w Szpitalu Specjalistycznym im. Świętej Rodziny w ramach projektu Odnawialne źródła energii i kogeneracji w m.st. Warszawa..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: pełnienie obowiązków Inspektorów Nadzoru inwestorskiego dla zadania: Kogeneracja w Szpitalu Specjalistycznym im. Świętej Rodziny w ramach projektu Odnawialne źródła energii i kogeneracji w m.st. Warszawa 2. Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje między innymi: 1) Nadzór w imieniu Zamawiającego nad wykonaniem dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej, weryfikacja poprawności wykonanych projektów budowlanych i wykonawczych co do zgodności z obecnie obowiązującymi przepisami, normami oraz zapisami zawartymi w programie funkcjonalno - użytkowym, wprowadzanie do projektu propozycji Zamawiającego. 2) Przyjęcie od Zamawiającego kompletnej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wraz z prawomocnymi pozwoleniami na budowę, a także kopiami zawartych umów o wykonanie robót budowlanych wraz z kopią SIWZ i kopią wybranej oferty na wykonanie przedmiotowego zadania inwestycyjnego. 3) Weryfikacja, wspólnie z Wykonawcą robót i Zamawiającym, harmonogramu rzeczowo - finansowego, przedłożonego do wybranej oferty na wykonanie robót budowlanych, pod względem jego realności gwarantującej terminową realizację, a także współpraca przy jego okresowych korektach na zasadach określonych umową z wykonawcą robót. 4) Kontrola techniczna robót pod względem zgodności z dokumentacją projektową, przepisami prawa budowlanego i sztuką budowlaną. 5) Podejmowanie działań określonych w SIWZ postępowania na Kogenerację w Szpitalu Specjalistycznym im. Świętej Rodziny w ramach projektu Odnawialne źródła energii i kogeneracji w m.st. Warszawa i umowie z wykonawcą w przypadku stwierdzenia konieczności wykonania robót innych niż wyspecyfikowane w przekazanej dokumentacji projektowej (modyfikacja projektów) - w tym badanie i potwierdzanie zamienności proponowanych rozwiązań i/lub materiałów. 6) Czuwanie nad prawidłowością treści protokołów odbiorów oraz faktur sporządzanych przez generalnego wykonawcę. 7) Sprawdzenie jakości wykonanych robót, wybudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych, niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie - w tym kontrola stosowanych materiałów i weryfikacja ich zgodności z SIWZ postępowania na Kogenerację w Szpitalu Specjalistycznym im. Świętej Rodziny w ramach projektu Odnawialne źródła energii i kogeneracji w m.st. Warszawa. 8) Bieżące rozwiązywanie problemów technicznych i organizacyjnych budowy. 9) Uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących zakresu nadzorowanych robót. 10) Kontrola zgodności dostaw instalacji i urządzeń technicznych z dokumentacją i harmonogramem oraz uczestniczenie w przeprowadzanych próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń. 11) Dokonywanie odbiorów częściowych robót od wykonawcy. 12) Uzgadnianie ewentualnych zmian w trakcie realizacji zadania. 13) Organizowanie narad koordynacyjnych, dotyczących realizacji zadania, zgodnie z ustalonymi w umowach harmonogramami rzeczowo - finansowymi. 14) Współpraca z Kierownikami budowy oraz z autorem projektu. 15) Opracowanie projektu protokołu odbioru robót. 16) Współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień umowy na roboty budowlane. 17) Na wniosek Zamawiającego, udzielanie ustnych i pisemnych informacji o realizacji zadania. 18) Zapewnienie skutecznego nadzoru inwestorskiego, w tym pobyt na budowie, każdorazowo w przypadku odbioru robót ulegających zakryciu oraz w razie konieczności na każde wezwanie Zamawiającego lub wykonawcy robót budowlanych, przekazane z 24 godzinnym wyprzedzeniem. 19) Sprawdzenie materiałów przedodbiorowych sporządzonych przez wykonawcę robót, w zakresie sprawowanego nadzoru inwestorskiego. 20) Uczestnictwo w odbiorze końcowym inwestycji. 21) Uczestnictwo w rozliczeniu rzeczowo - finansowym inwestycji. 22) Prowadzenie wszystkich innych spraw nie wymienionych powyżej, a związanych z prowadzeniem robót inwestycyjnych, które wynikają z przepisów Prawa budowlanego oraz aktów prawnych wykonawczych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.59.00.00 - 71.59.00.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Regionalnego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa mazowieckiego 2007-2013, Priorytet: IV Środowisko, zapobieganie zagrożeniom i energetyka, Działanie: 4.3. Ochrona powietrza, energetyka. Projekt: Odnawialne źródła energii i kogeneracji w m.st. Warszawa. Zadanie: Kogeneracja w Szpitalu im. Świętej Rodziny..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ADAPTEQ ENGINEERING Jolanta Piasecka, ul. Szczęśliwa 16, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 111930,00

  • Oferta z najniższą ceną: 95000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 637632,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.