eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przygodzice › Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby robót budowlanych prowadzonych przy budowie Sali wiejskiej w Bogufałowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-02

Przygodzice: Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby robót budowlanych prowadzonych przy budowie Sali wiejskiej w Bogufałowie
Numer ogłoszenia: 235715 - 2011; data zamieszczenia: 02.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przygodzice , Plac Powstańców Wielkopolskich 2, 63-421 Przygodzice, woj. wielkopolskie, tel. 062 5927722, faks 062 5927000.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przygodzice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby robót budowlanych prowadzonych przy budowie Sali wiejskiej w Bogufałowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych na potrzeby robót budowlanych prowadzonych przy budowie Sali wiejskiej w Bogufałowie zgodnie z poniższym wykazem: Część 1 I DOCIEPLENIE STROPODACHU 1. wełna mineralna w rolce gr. 10 cm - 440,00 m2 (13,2 m2/1rolka) - 33rol. 2. folia paroizoalcyjna -242m2 3. płyta gips.- karton wodoodporna 12,5 mm - 120,00 m2 (1200x2600)-38szt. 4. sufit podwieszany TERMATEX - 120m2 5. kształtowniki do sufitu z płyt g-k i TERMATEX-profil przyścienny UD30 (4,0m)-30szt. 6. kształtowniki do sufitu z płyt g-k i TERMATEX-profil główny sufitowy CD60 (4m)- 200szt. 7. kształtowniki do sufitu z płyt g-k i TERMATEX-pręty wieszakowe z oczkiem 250mm - 0,48tys. Szt. 8. kształtowniki do sufitu z płyt g-k i TERMATEX-wieszaki obrot. z elem. rozprężnym-0,48tys. Szt. 9. kształtowniki do sufitu z płyt g-k i TERMATEX-łączniki krzyżowe -470szt. 10. kształtowniki do sufitu z płyt g-k i TERMATEX-łączniki wzdłużne - 114szt. 11. kształtowniki do sufitu z płyt g-k i TERMATEX wkręty- 2tys. Szt. II. OCIEPLENIE ZEWNĘTRZNE 1. listwa startowa /12/ 2,5 m-60mb - 24szt. 2. narożniki z siatką 3mb - 33szt. 3. płyta styropianowa /12/ fasada - 220,00 m2 - 26,4m3 4. kołek do styropianu /18/-220,00 m2 -0,88 tys. Szt. 5. siatka do styropianu -242m2 6. styropian /3/ fasada - 0,6m3 7. klej do styropianu (25kg) - 220,00 m2 -27 szt. 8. klej do siatki (25kg)-220 m2 - 30szt. 9. Cerplast -66kg 10.Tynk mineralny II baranek /1,5/ do malowania 220,00 m2 (25kg) -17szt. 11. Farba elew. Akrylowa - 220,00m2 12. Tynk żywiczny zewnętrzny (kolor brązowy) - 30m2 Część 2 I. PŁYTKI PODŁOGOWE I ŚCIENNE 1. folia w płynie na 200,00m2 2. płytki ścienne klasa I - jasne - 14m2 3. klej do płytek ściennych- na powierzchnię 140 m2. -28szt. 4. listwy do płytek ściennych 80 mb. - 32szt. 5. płytki podłogowe antypoślizgowe GRES 40x40 cm, I klasa ścieralności - jasne -160m2 6. płytki podłogowe antypoślizgowe GRES 30 x 30 cm - jasne - 50,00m2 7. klej do płytek podłogowych elastyczny na powierzchnię - 200,00m2 - 40szt. 8. fuga do płytek w kolorze płytek - 330,00 m2 -66kg 9. listwa do płytek ściennych - 50mb 10. Silikon - kolor zgodny z kolorem płytek - 10op. 11. kratki wentylacyjne 21x14 - 4szt. II. FARBY 1. farba olejna -5 litrów 2. farba emulsyjna biała -150 litrów 3. Unigrunt - 40 litrów Cześć 3 STOLARKA DRZWIOWA - pomiary szczegółowe na budowie 1. Ościeżnice stalowe /100/ - 7szt. 2. Ościeżnice stalowe /110/ - 1szt. 3. Skrzydła drzwiowe z tulejami, zamkami (w tym 2 szt. zamykanie łazienkowe)-/90/ - 7szt. (kolor) 4. Skrzydła drzwiowe z tulejami, zamkami /100/, w tym zamykanie łazienkowe (kolor) - 1szt. 5. Drzwi PCV wewnętrzne przeszklone do połowy wymiar w świetle ościeży: 180 x 215 cm -1szt. Cześć 4 ROBOTY ZEWNĘTRZNE 1. blacha powlekana ocynkowana kolor brązowy gr. 0,55 gładka (na opierzenia) -90m2 2. wkręty na 90m2 Część 5 ROBOTY INSTALACYJNE 1. rura czarna dn. 32 - 140,00mb Część 6 ROBOTY ELEKTRYCZNE 1. kabel zasilający 5x16 miedziany (drut) - dł. 100,00 mb Część 7 ROBOTY DROGOWE 1. obrzeże betonowe 6x20 - 52,00 mb Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu umowy w zakresie asortymentowym i ilościowym. W związku z powyższym ograniczeniem Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Materiały stanowiące przedmiot zamówienia będą dostarczane na teren budowy sali wiejskiej w Bogufałowie - działka nr 116, sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy, w postaci dostaw częściowych na wezwanie Zamawiającego, w terminie do 3 dni roboczych od wezwania. Zamówienie zostanie przekazane Wykonawcy w formie telefonicznej, faxem lub pocztą elektroniczną. W zamówieniu zostanie określony asortyment i ilość oraz data realizacji dostawy. Rozliczenie nastąpi w oparciu o faktycznie dostarczoną ilość materiałów oraz ceny jednostkowe określone w ofercie Wykonawcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających Wykonawcy wyłonionemu w drodze niniejszej procedury przetargowej, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp do 20% wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00 - Materiały budowlane 44.11.15.20 - Tworzywa izolacyjne 44.11.18.00 - Zaprawa (murarska) 11.44.14.00 - 11.44.14.00 44.16.31.00 - Rury 44.11.31.00 - Materiały chodnikowe 44.22.10.00 - Okna, drzwi i podobne elementy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie treści złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie treści złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie treści złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie treści złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie treści złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony FORMULARZ OFERTY 2. Wypełniony Formularz cenowo-ofertowy 3. Pełnomocnictwo - oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie - w przypadku podpisania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym, (ewidencyjnym) Wykonawcy. 4. Dotyczy podmiotów występujących wspólnie: 1. Następujące dokumenty i oświadczenia składa każdy z członków konsorcjum w imieniu własnym: - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, - odpis z właściwego rejestru a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, 2. Ponadto wymagane są następujące dokumenty: - dokument ustanawiający pełnomocnika, - upoważnienie pełnomocnika do reprezentowania grupy wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w ich imieniu.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana Formularza cenowo-ofertowego dotycząca ograniczenia przedmiotu umowy w zakresie asortymentowym i ilościowym

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.przygodzice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Przygodzice, Plac Powstańców Wlkp.2, 63-421 Przygodzice, I piętro, pok. nr 16. Na wniosek Wykonawca może odebrać SIWZ osobiście lub za zaliczeniem pocztowym, opłata za SIWZ wynosi 10 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Gmina Przygodzice - Urząd Gminy, Plac Powstańców Wlkp. 2, 63-421 Przygodzice, pok. nr 1 Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami są : - w sprawach procedury przetargowej : mgr Lucyna Koczorowska - Kierownik Referatu Rozwoju Gospodarczego w Urzędzie Gminy w Przygodzicach, tel. 62 5927722 wew. 123, - w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia : inż. Mariola Kmiecik - Inspektor ds. inwestycji i planowania w UG w Przygodzicach, tel. 062 5927722 wew. 140.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.