eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Projekt graficzny, skład, druk, spakowanie oraz dostawa broszur informacyjnych dotyczących przeciwdziałania uzależnieniu od alkoholu, tytoniu i innych środków psychoaktywnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-19

Łódź: Projekt graficzny, skład, druk, spakowanie oraz dostawa broszur informacyjnych dotyczących przeciwdziałania uzależnieniu od alkoholu, tytoniu i innych środków psychoaktywnych
Numer ogłoszenia: 235710 - 2013; data zamieszczenia: 19.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 24015 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8, 91-348 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6314533, faks 42 6314573.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt graficzny, skład, druk, spakowanie oraz dostawa broszur informacyjnych dotyczących przeciwdziałania uzależnieniu od alkoholu, tytoniu i innych środków psychoaktywnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie projektu graficznego, skład, druk, spakowanie oraz dostawa broszur informacyjnych dotyczących przeciwdziałania uzależnieniu od alkoholu, tytoniu i innych środków psychoaktywnych do siedziby Zamawiającego tj. Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus nr 8, 91-348 Łódź, do miejsca w siedzibie wskazanego przez Zamawiającego Ilość broszur: 5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono poniżej: 1. Broszura Przeciwdziałanie nadużywania leków Format: A5 Ilość stron: 16 (4+12) Papier: okładka kreda 300 g, środek kreda 170 g, Kolor: całość 4+4 Lakier dyspersyjny błyszczący 1+1 Oprawa zeszytowa Nakład: 10 000 2. Broszura FAS (Płodowy Zespół Alkoholowy) Format: A5 Ilość stron: 12 (4+8) Papier: okładka kreda 300 g; środek kreda 170 g Kolor: całość 4+4 Lakier dyspersyjny błyszczący 1+1 całość Oprawa zeszytowa Nakład: 10 000 3. Broszura Metody rzucenia palenia tytoniu Format: A5 Ilość stron: 12 (4+8) Papier: okładka kreda 300 g; środek kreda 170 g Kolor: całość 4+4 Lakier dyspersyjny błyszczący 1+1 całość Oprawa zeszytowa Nakład: 10 000 4. Broszura Profilaktyka uzależnienia od alkoholu Format: A5 Ilość stron: 16 (4+12) Papier: okładka kreda 300 g; środek kreda 170 g Kolor: całość 4+4 Lakier dyspersyjny błyszczący 1+1 całość Oprawa zeszytowa Nakład: 10 000 5. Broszura: Szkodliwość palenia Format: A5 Ilość stron: 20 (4+16) Papier: okładka kreda 300 g; środek kreda 170 g Kolor: całość 4+4 Lakier dyspersyjny błyszczący 1+1 całość Oprawa zeszytowa Nakład: 10 000 Wykonawca otrzyma teksty broszur oraz logotypy w dniu podpisania umowy. Przed skierowaniem materiału do druku Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania akceptacji Zamawiającego dla przedstawionego projektu graficznego. Poprzez spakowanie Zamawiający rozumie podzielenie broszur na 20 kompletów, zawierających proporcjonalna liczbę broszur każdego typu, gotowych do wysyłki. Poprzez dostawę Zamawiający rozumie dostarczenie przedmiotu zamówienia do siedziby - Instytut Medycyny Pracy w Łodzi ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8; do miejsca w siedzibie wskazanego przez Zamawiającego. Projekty graficzne wszystkich 5 broszur powinny być spójne z punktu wiedzenia ogólnej koncepcji graficznej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 79.81.00.00 - Usługi drukowania 79.82.20.00 - Usługi składu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 25.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 16.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Yanaka Vision sp. z o.o., ul. Wojska Polskiego 11, 41-400 Mysłowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21156,00

  • Oferta z najniższą ceną: 21156,00 / Oferta z najwyższą ceną: 46986,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.