eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › REZERWACJA, SPRZEDAŻ I DOSTAWA BILETÓW LOTNICZYCH, KOLEJOWYCH I AUTOBUSOWYCH NA PRZEWOZY PASAŻERSKIE DLA POTRZEB WYJAZDÓW SŁUŻBOWYCH ZAGRANICZNYCH PRACOWNIKÓW MARYNARKI WOJENNEJ Sprawa nr 564/2007

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-29

Gdynia: REZERWACJA, SPRZEDAŻ I DOSTAWA BILETÓW LOTNICZYCH, KOLEJOWYCH I AUTOBUSOWYCH NA PRZEWOZY PASAŻERSKIE DLA POTRZEB WYJAZDÓW SŁUŻBOWYCH ZAGRANICZNYCH PRACOWNIKÓW MARYNARKI WOJENNEJ Sprawa nr 564/2007
Numer ogłoszenia: 235620 - 2007; data zamieszczenia: 29.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1479, ul. Strażacka 2-8, 81-912 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6265076, fax 058 6261480.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1mps.mw.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REZERWACJA, SPRZEDAŻ I DOSTAWA BILETÓW LOTNICZYCH, KOLEJOWYCH I AUTOBUSOWYCH NA PRZEWOZY PASAŻERSKIE DLA POTRZEB WYJAZDÓW SŁUŻBOWYCH ZAGRANICZNYCH PRACOWNIKÓW MARYNARKI WOJENNEJ Sprawa nr 564/2007.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest rezerwacja, sprzedaż i dostawa (do siedziby zamawiającego - lokalizacja: Gdynia - Centrum przy ul. Waszyngtona ) w terminach każdorazowo uzgadnianych z zamawiającym biletów lotniczych, kolejowych i autokarowych na przewozy pasażerskie dla potrzeb wyjazdów służbowych zagranicznych pracowników Marynarki Wojennej, w okresie od dnia 01.01.2008 r. do 31.12.2008 r. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest do: - rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych (w klasach zalecanych przez zamawiającego, m.in.: ekonomicznej i biznes na trasach zagranicznych), kolejowych (w klasie wskazanej przez zamawiającego w komunikacji międzynarodowej oraz na liniach lokalnych kraju lądowania) i autobusowych w komunikacji międzynarodowej oraz na liniach lokalnych kraju lądowania; - dostarczania zamówionych biletów do siedziby zamawiającego (lub innych wskazanych miejsc na terenie Gdyni) w terminie uzgodnionym każdorazowo z zamawiającym, nie później niż na 24 godziny przed terminem planowanej podróży, której dotyczy rezerwacja i zakup biletu (biletów); - dostarczania w sytuacji nagłej, zgodnie z decyzją zamawiającego biletu do siedziby zamawiającego lub do własnego punktu obsługi klienta na lotnisku lub stacji, ewentualnie do punktu sprzedaży biletów przewoźnika, który realizuje przelot lub przejazd, nie później niż w ciągu 6 godzin od momentu złożenia zapotrzebowania; - informowania o zbliżających się terminach wykupu biletów przy dokonywanych wcześniej rezerwacjach; - oferowania każdorazowo różnych wariantów połączenia(minimum 2) z uwzględnieniem najkorzystniejszej ceny i promocji (tzn. uwzględniające zniżki: grupowe/o ile występują warunki ich przyznania/, wynikające z terminu rezerwacji, połączeń weekendowych oraz innych promocji doraźnych), długości trasy i czasu podróży; - zorganizowania i zabezpieczenia kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami lokalnymi i krajów docelowych (np. opłaty lotniskowe, podatki itp.); - świadczenia usług przez 6 dni w tygodniu(z wyłączeniem niedziel i dni świątecznych) w godzinach od 9:00 - 18:00; - świadczenia usług w sytuacjach nagłych, nie dających się wcześniej przewidzieć w godzinach od 18:00 - 9:00 pod numerem telefonu podanym przez wykonawcę (np: telefon komórkowy); - świadczenia usług pełnej korelacji ewentualnych połączeń kolejowych lub autobusowych z miejsca lądowania do miejsca celu podróży występujących w ramach jednego zadania przewozowego; - regularnego informowania zamawiającego, jeden raz w miesiącu (do 15 dnia każdego miesiąca) o wartości zrealizowanych usług w poprzednim miesiącu w rozbiciu na loty krajowe i zagraniczne; Zamawiający określił wielkość niniejszego zamówienia na podstawie art. 34 ust. 1 pkt.1) na kwotę graniczną (maksymalną) 500 000 zł brutto.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 63.51.20.00 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych Kod CPV wg słownika 2008: 63.51.20.00 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy (zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych): a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Przez ocenę dokumentów należy rozumieć ich badanie w zakresie ustalonym przez prawo, tj. przeprowadzenie analizy w kontekście: czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy dokument został wystawiony w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż), czy zawiera on informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, czy załączona kserokopia została potwierdzona -za zgodność z oryginałem- przez osoby uprawnione itp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu spełnienia powyższych warunków należy wraz z ofertą dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. b) oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków w US oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne w ZUS czy KRUS. d) Oświadczenie o posiadaniu co najmniej 2 połączeń telefonicznych (numerów) umożliwiających obsługę spraw związanych z przedmiotem zamówienia; e) Oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualnego dokumentu potwierdzającego przynależność do IATA lub dokumentu potwierdzającego posiadanie autoryzacji IATA.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. wysokość upustu - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1mps.mw.mil.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1479 Sekcja planowania i zamówień publicznych ul. Strażacka 2-8 81-912 Gdynia Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 15:00..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2007 godzina 10:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 1479 Kancelaria ul. Strażacka 2-8 81-912 Gdynia W dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 11:00 do dnia 13:00 - 15:00..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.