Ogłoszenie z dnia 2008-02-04
Toruń: Zaprojektowanie, budowa instalacji i montaż urządzeń technologicznych dla osrodka wylęgu i podchowu jesiotra ostronosego.
Numer ogłoszenia: 23556 - 2008; data zamieszczenia: 04.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Okręg Polskiego Związku Wędkarskiego w Toruniu, ul. Słowackiego 80, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-56 6223632, 6225295, fax 0-56 6223632.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzw.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie, budowa instalacji i montaż urządzeń technologicznych dla osrodka wylęgu i podchowu jesiotra ostronosego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektu, budowa instalacji oraz montaż urządzeń technologicznych dla linii produkcji materiału zarybieniowego jesiotra ostronosego zlokalizowanej w hali o powierzchni 1000 m2 przygotowanej do produkcji: - wylęg 0,5 g/szt - 75 000 szt - 85 000 szt, - narybek 10 g/szt - 35 000 szt - 40 000 szt, - narybek 300 g/szt - 8 500 szt, - tarlaki - max. 500 kg, w zamkniętych obiegach wody zawierających każdy: - baseny, - kolumny natleniające z rotametrem, filtry mechaniczno-biologiczne, zbiorniki retencyjne, pompy z regulacją obrotów, układy termoregulacji i sterowania, wymienniki ciepła, lampę UV, armaturę. - instalację monitorujacą, - instalację grzewczą - kotłownia - drewniane pelety, - wentylację - uzdatnianie wody - odżelaziacze.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 05.00.00.00 - 05.00.00.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 10.000,00zł (słownie :dziesięć tysięcy złotych). Wykonawca wnosi wadium nie później niż do dnia 25 lutego do godz. 10.00 w podanych niżej formach: - przelewem na rachunek bankowy Bank Spółdzielczy I/O Toruń Nr 049511 0000 2001 0003 8830 0001 - w poręczeniach bankowych, - w gwarancjach bankowych. Wniesienie wadium w formie innej niż pieniężna winno być dokonane, w siedzibie zamawiającego w sekretariacie w godzinach od 8.00 do 15.00 przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium z chwilą upływu terminów określonych w art. 46 ust. 1 i 2 ustawy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego w warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a). posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b). posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - wykażą, że w okresie od 2000r do chwili ogłoszenia przetargu wykonali należycie co najmniej 3 instalacje odpowiadające swoim charakterem tym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. - - wykażą, że dysponują min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, zgodnie z wymogami ustawy prawo Budowlane, i która jest wpisana na listę właściwej Izby Samorządu Zawodowego; - wykażą, że dysponują minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami, w specjalności instalacji sanitarnych i CO, zgodnie z wymogami ustawy prawo Budowlane, i która jest wpisana na listę właściwej Izby Samorządu Zawodowego. c). Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d). Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Oceny spełnienia w/w warunków dokona Zamawiający sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych dokumentów wymienionych w punkcie 6 SIWZ oraz terminu metodą spełnia-nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. oferta wg wzoru stanowiącego załącznika nr 1 do niniejszej specyfikacji, podpisana przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. B. Podpisane przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. C. Wypełniony i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy , wykaz wykonanych instalacji, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, z okresu od 2000r. do dnia ogłoszenia przetargu, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonania. D. Oryginał lub poświadczony przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. E. Oryginał lub poświadczona przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy za zgodność z oryginałem, kopia dokumentów potwierdzających, że instalacje, o których mowa w punkcie C zostały wykonane należycie. F. Oryginał lub poświadczona przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy za zgodność z oryginałem, kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. G. Oryginał lub poświadczona przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy za zgodność z oryginałem kopia aktualnego zaświadczenia od właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat. H. Oryginał lub poświadczona przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy za zgodność z oryginałem kopia aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. I. Oryginał lub poświadczona przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy za zgodność z oryginałem kopia aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. J. Oryginał lub poświadczona przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy za zgodność z oryginałem kopia uprawnień do kierowania robotami, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane, wraz z aktualnym wpisem na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. K. Oryginał lub poświadczona przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy za zgodność z oryginałem kopia uprawnień do kierowania robotami, w specjalności instalacji sanitarnych i CO, zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane, wraz z aktualnym wpisem na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. W przypadku, gdy podpisy na ofercie i załącznikach nie wynikają między innymi z odpisu lub wyciągu z właściwego rejestru lub ewidencji wymagane jest załączenie dokumentu lub jego poświadczonej kserokopii uprawniającego do składania podpisów w imieniu składającego ofertę. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt F,G,H składa dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Z dnia 24 maja 2006r. Nr 87 poz. 603). Dokumenty, o których mowa w ppkt A - K, będą podstawą do oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wymienionych w pkt. 5 niniejszej specyfikacji. Dokument, o którym mowa w ppkt A będzie podstawą do oceny czy oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzw.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Okręg Polskiego Związku Wędkarskiego w Toruniu ul. Słowackiego 80, 87-100 Toruń.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2008 godzina 12:00, miejsce: Okręg Polskiego Związku Wędkarskiego w Toruniu ul. Słowackiego 80, 87-100 Toruń.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 27.03.2008.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wymaga, aby oferent wykonujący zamówienie w części finansowanej przez Ekofundusz ( kompletna technologia ośrodka) korzystał z dostawców lub wykonawców ze Stanów Zjednoczonych, Szwajcarii, Norwegii i/lub krajów Unii Europejskiej.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Remont łazienek uczniowskich w budynku III Liceum Ogólnokształcącego im. S.B. Lindego w Toruniu 6 łazienek - 3 łazienki damskie i 3 męskie.
- Remont pomieszczeń w budynku nr 28 w kompleksie wojskowym przy ul. Jacewskiej 73 w Inowrocławiu
- Dostawa separatora komórkowego z oprogramowaniem
- Kompleksowa organizacja oraz przeprowadzenie 2-dniowych szkoleń wyjazdowych
- Badanie ewaluacyjne oszacowanie wartości wskaźnika rezultatu długoterminowego EFS Liczba osób znajdujących się w lepszej sytuacji na rynku pracy 6 m po opuszczeniu programu w ramach RPO WK-P 2014-2020
- Wykonanie prac, związanych z dostosowaniem do wymogów przeciwpożarowych budynków K-PSOS-W Nr 2 dla Dzieci i Młodzieży Słabosłyszącej i Niesłyszącej im. Gen. Stanisława Maczka w Bydgoszczy
więcej: przetargi w Toruniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.