eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Państwowy Monitoring Środowiska - doposażenie laboratorium WIOŚ w urządzenia i sprzęt do badań biologicznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-05-08

POZYCJA 23552

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gdańsk: Państwowy Monitoring Środowiska - doposażenie laboratorium WIOŚ w urządzenia i sprzęt do badań biologicznych

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska, do kontaktów: Krzysztof Łotocki, Trakt św. Wojciecha 293, 80-001 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3094911 do 13, fax 058 3094634, e-mail: sekr@gdansk.wios.gov.pl, www.gdansk.wios.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Państwowy Monitoring Środowiska - doposażenie laboratorium WIOŚ w urządzenia i sprzęt do badań biologicznych. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa optycznych urządzeń do badań laboratoryjnych i sprzętu do poboru próbek biologicznych wraz z ubezpieczeniem przesyłki na czas transportu, instalacją i uruchomieniem urządzeń/sprzętu w siedzibie Zamawiającego oraz przeszkoleniem pracowników w zakresie obsługi i eksploatacji urządzeń/sprzętu. Na dostawę optycznych urządzeń do laboratoryjnych badań biologicznych składa się: - mikroskop odwrócony - 2 szt. - mikroskop biologiczny - 2szt. - mikroskop stereoskopowy - 2 szt. system cyfrowej dokumentacji i analizy obrazu - 2 szt. Na dostawę sprzętu do poboru próbek biologicznych, składa się: - siatka planktonowa -1 szt. - batometr do poboru próbek wody - 1 szt. - czerpacz do poboru próbek dna - 1 szt. - sito do przesiewania próbek dna - 1 szt. Urządzenia optyczne powinny posiadać certyfikat jakości producenta (ISO) oraz deklarację zgodności CE. Sprzęt do poboru próbek powinien spełniać wymogi pkt.4 normy PN-ISO 5667-9 "Jakość wody, pobieranie próbek, część 9: Wytyczne dotyczące pobierania próbek wód morskich". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z podaniem parametrów technicznych, zawiera załącznik nr 1 i 2 do siwz. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Gdańsku. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.43.40.00 - Mikroskopy optyczne Kod CPV wg słownika 2008: 38.63.40.00 - Mikroskopy optyczne Oryginalny kod CPV: 32.24.00.00 - Kamery telewizyjne Kod CPV wg słownika 2008: 32.24.00.00 - Kamery telewizyjne Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.23.11.00 - Komputery Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 33.21.22.30 - Urządzenia do badania, hydrografii, oceanografii, przyrządy hydrologiczne i meteorologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 38.20.00.00 - Przyrządy geologiczne i geofizyczne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia - powyżej 60 000 euro. Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części zamówienia (Pakiet A i Pakiet B) Pakiet A - optyczne urządzenia do laboratoryjnych badań biologicznych (mikroskop odwrócony z wyposażeniem - 2 szt., mikroskop biologiczny - 2 szt., mikroskop stereoskopowy - 2 szt., system cyfrowej dokumentacji i analizy obrazu - 2 szt.) Pakiet B - sprzęt do poboru próbek biologicznych (siatka planktonowa - 1 szt., batometr do poboru próbek wody - 1 szt., czerpacz do poboru próbek dna - 1 szt., sito do przesiewania próbek dna - 1 szt.). 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 49;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: Pakiet A - 3358 zł Pakiet B - 796 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynność, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 uPzp, Wykonawca składa następujące dokumenty: a/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b/ aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt. 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a/ wykaz wykonanych w latach 2004-2006 dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, daty wykonania, odbiorcy oraz dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie. Wymagane jest wykazanie się min. 3 dostawami tożsamych rodzajowo z przedmiotem zamówienia dla Pakietu A oraz 1 dostawy - w przypadku składania oferty na Pakiet B. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: - informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy albo polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert: - przy składaniu oferty na pakiet A - na kwotę min. 150 tys. zł., - przy składaniu oferty na pakiet B - na kwotę min. 30 tys. zł.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 23.06.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 23.06.2006 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: do 22.08.2006; liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.06.2006, godzina 11:15, Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Gdańsku, pok. 27.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 27.04.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.