Warszawa: Wydruk sprawozdania z działalności Fundacji Polsko - Niemieckie Pojednanie w roku 2011.
Numer ogłoszenia: 235452 - 2012; data zamieszczenia: 04.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja"Polsko-Niemieckie Pojednanie", ul. Krucza 36, 00-921 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 6959978, faks 0-22 6959977.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wydruk sprawozdania z działalności Fundacji Polsko - Niemieckie Pojednanie w roku 2011..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa usługa drukowania i usług powiązanych, polegająca na wydruku, oprawie, pakowaniu i dostarczeniu do siedziby Zamawiającego, sprawozdania z działalności Fundacji Polsko-Niemieckie Pojednanie w roku 2011 w ilości 400 egz. Do obowiązków Wykonawcy należy całokształt prac związanych z wykonaniem zlecenia na druk i oprawę, wg parametrów określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, w oparciu o surowce, sprzęt oraz nakłady pracy Wykonawcy, z dostarczonych przez Zamawiającego (w formacie PDF) plików z materiałami do wydruku po składzie i korekcie. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia do siedziby Zamawiającego pełnego nakładu w terminie 3 dni roboczych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Drukarnia UPI Sp. z o.o., Al. Bohaterów Września 9, 00-973 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5680,00
Oferta z najniższą ceną: 5680,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8200,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie na wydruk sprawozdania z działalności FPNP w roku 2011, jest jednym z kilku planowanych zamówień tego samego rodzaju, których realizacje ma nastąpić w ciągu kilku miesięcy. Łączna szacunkowa wartość planowanych, w dniu uruchomienia procedury nr 1/FPNP/06/12, zamówień tego samego rodzaju wynosiła ok. 70 tys. zł netto, co powodowało konieczność zastosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Jednakże Zamawiający, w chwili rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia na wydruk sprawozdań, nie był gotowy do przeprowadzenia procedury obejmującej wszystkie planowane zlecenia tego samego rodzaju, tym bardziej, że Zamawiającemu zależało na szybkiej realizacji bieżącego zamówienia. W związku z powyższym, pomimo faktu, iż szacunkowa wartość zamówienia na druk sprawozdania nie przekraczała progu 14 tys. euro, zamawiający zdecydował o uruchomieniu procedury w oparciu o zapisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. dobierając tryb adekwatny zarówno do wartości zamówienia, jak i stwarzającego możliwość przeprowadzenia procedury w krótkim czasie. Nadmienić należy, przedmiotem zamówienia jest usługa powszechnie dostępna o ustalonym standardzie jakościowym.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Instytutu Łączności - PIB we Wrocławiu (część 2).
- Przewóz osób na trasie Płock - Modlin w dniu 23.05.2024 r. oraz na trasie Modlin - Płock w dniu 30.05.2024 r.
- Wykonanie ewaluacji pn. "Ocena śródokresowa działań podejmowanych w ramach Priorytetów III - V Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko (FEnIKS) 2021-2027"
- RZP-19/OC/2024 - "Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów - Bloty i panele alergologiczne"
- Sukcesywne dostawy materiałów elektrycznych dla SGGW w Warszawie przez okres 16-tu miesięcy.
- WYKONANIE PRZYŁĄCZY WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU POD STOŁÓWKĘ KONTENEROWĄ NR SW5
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Uruchomienie i utrzymanie systemu kompleksowej obsługi i dzierżawy urządzeń drukujących
- Usługa przygotowania i organizacji XVI edycji konkursu Innowator Mazowsza
- Usługa druku i dostawy plansz w formacie B1 oraz teczek do akt studenta dla Akademii Tarnowskiej
- "Outsorcing druku"
- Wydanie monografii naukowych
- Wydruk i dostawa materiałów promocyjnych (3 części).
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.