eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wydruk sprawozdania z działalności Fundacji Polsko - Niemieckie Pojednanie w roku 2011.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2012-07-04

Warszawa: Wydruk sprawozdania z działalności Fundacji Polsko - Niemieckie Pojednanie w roku 2011.
Numer ogłoszenia: 235452 - 2012; data zamieszczenia: 04.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja"Polsko-Niemieckie Pojednanie", ul. Krucza 36, 00-921 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 6959978, faks 0-22 6959977.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wydruk sprawozdania z działalności Fundacji Polsko - Niemieckie Pojednanie w roku 2011..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa usługa drukowania i usług powiązanych, polegająca na wydruku, oprawie, pakowaniu i dostarczeniu do siedziby Zamawiającego, sprawozdania z działalności Fundacji Polsko-Niemieckie Pojednanie w roku 2011 w ilości 400 egz. Do obowiązków Wykonawcy należy całokształt prac związanych z wykonaniem zlecenia na druk i oprawę, wg parametrów określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, w oparciu o surowce, sprzęt oraz nakłady pracy Wykonawcy, z dostarczonych przez Zamawiającego (w formacie PDF) plików z materiałami do wydruku po składzie i korekcie. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia do siedziby Zamawiającego pełnego nakładu w terminie 3 dni roboczych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Drukarnia UPI Sp. z o.o., Al. Bohaterów Września 9, 00-973 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5680,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5680,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8200,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamówienie na wydruk sprawozdania z działalności FPNP w roku 2011, jest jednym z kilku planowanych zamówień tego samego rodzaju, których realizacje ma nastąpić w ciągu kilku miesięcy. Łączna szacunkowa wartość planowanych, w dniu uruchomienia procedury nr 1/FPNP/06/12, zamówień tego samego rodzaju wynosiła ok. 70 tys. zł netto, co powodowało konieczność zastosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Jednakże Zamawiający, w chwili rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia na wydruk sprawozdań, nie był gotowy do przeprowadzenia procedury obejmującej wszystkie planowane zlecenia tego samego rodzaju, tym bardziej, że Zamawiającemu zależało na szybkiej realizacji bieżącego zamówienia. W związku z powyższym, pomimo faktu, iż szacunkowa wartość zamówienia na druk sprawozdania nie przekraczała progu 14 tys. euro, zamawiający zdecydował o uruchomieniu procedury w oparciu o zapisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. dobierając tryb adekwatny zarówno do wartości zamówienia, jak i stwarzającego możliwość przeprowadzenia procedury w krótkim czasie. Nadmienić należy, przedmiotem zamówienia jest usługa powszechnie dostępna o ustalonym standardzie jakościowym.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.