eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Świadczenie usług konserwacyjno - porządkowych w obiektach Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych we Wrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-28

Wrocław: Świadczenie usług konserwacyjno - porządkowych w obiektach Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 235394 - 2007; data zamieszczenia: 28.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych we Wrocławiu, ul. Grunwaldzka 90, 50-357 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3771700, fax 071 3771777.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług konserwacyjno - porządkowych w obiektach Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy świadczenia usług konserwacyjno - porządkowych w obiektach - budynkach, pomieszczeniach i na terenie przyległym do obiektów Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych we Wrocławiu - przez okres dwóch lat od dnia zawarcia umowy, tj. od dnia 01.01.2008 r. do dnia 31.12.2009 r. Powierzchnia pomieszczeń biurowych przewidzianych do sprzątania wynosi ok. 2500 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z lokalizacją obiektów zawarto w SIWZ oraz załączniku Nr 1, stanowiącym integralną część Specyfikacji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur Oryginalny kod CPV: 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji Kod CPV wg słownika 2008: 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji Oryginalny kod CPV: 50.00.00.00 - Naprawa, serwisowanie i instalacja Kod CPV wg słownika 2008: 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia; 3) dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w odpowiedniej ich liczbie, umożliwiającej jego prawidłowe wykonanie. Dysponowanie stosowną liczbą osób zostanie wykazane, poprzez przedstawienie przez Wykonawcę zarysu harmonogramu wykonywanych czynności przez poszczególne osoby z podziałem na dni i godziny pracy; 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn. posiadają rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych na kwotę co najmniej 60 000 zł lub mają zdolność kredytową w wysokości co najmniej 60 000 zł. Przy czym przez zdolność kredytową Wykonawcy, wymaganą przez Zamawiającego w myśl art. 70 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r., nr 72, poz. 665 ze zm.) należy rozumieć zdolność do spłaty zaciągniętego kredytu w wysokości co najmniej 60 000 zł. wraz z odsetkami, w umówionych terminach. 5) dysponują odpowiednim środkiem transportu oraz sprzętem zapewniającym prawidłowe wykonywanie zamówienia . 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy pzp; 7) złożą wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik Nr 3; 8) złożą wypełnione i podpisane oświadczenie wykonawcy - załącznik Nr 2; 9) posiadają na terenie m. Wrocławia siedzibę lub oddział (filię); 10) akceptują warunki udzielenia zamówienia, określone w SIWZ i wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ; 11)dysponują (tj. zatrudniają na podstawie umowy o pracę lub zlecają świadczenie usług na podstawie umów cywilnych) przeciętną liczbą 6 osób zdolnych do wykonania zamówienia w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; 12) dokonają wizji lokalnej obiektów i terenu, którego zamówienie ma dotyczyć i uzyskają pisemne potwierdzenie z przeprowadzonej wizji, wystawione przez upoważnionego pracownika Zamawiającego; 13) w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (tj. od 01.11.2004 r. do 31.10.2007 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali usługi o charakterze porządkowym w obiektach, w których powierzchnia łączna (do powierzchni należy wliczyć pomieszczenia usytuowane wewnątrz budynku: pomieszczeniami biurowe, sanitarne, korytarze/klatki schodowe) wynosiła co najmniej 2 000 m². Jeśli przedmiotowa usługa znajduje się w trakcie realizacji powinna ona być świadczona od co najmniej 6 miesięcy. - załącznik Nr 5 Ocena spełniania tych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach przedłożonych przez wykonawców w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełnione i podpisane oświadczenie wykonawcy zgodnie z załącznikiem Nr 2; 2) wypełniony i podpisany formularz ofertowy, stanowiący załącznik Nr 3; 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) w przypadku podmiotów zbiorowych - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek i opłat na ubezpieczenia zdrowotne ani społeczne albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 8) w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument pełnomocnictwa umocowujący pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu i w zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia; 9) dokument pełnomocnictwa z zakresem umocowania pełnomocnika - w przypadku ustanowienia przez wykonawcę samodzielnie ubiegającego się o udzielenie niniejszego zamówienia - pełnomocnika do reprezentowania tego wykonawcy w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania go w niniejszym postępowaniu i w zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia; 10) w przypadku podmiotów (wykonawców) wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - umowa spółki cywilnej lub umowa określająca sposób ich współdziałania (regulująca ich współpracę) oraz zakres i zasady ich odpowiedzialności; 11) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych na kwotę co najmniej 60 000 zł lub potwierdzająca zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej 60 000 zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Przy czym przez zdolność kredytową Wykonawcy, wymaganą przez Zamawiającego w myśl art. 70 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r., nr 72, poz. 665 ze zm.) należy rozumieć zdolność do spłaty zaciągniętego kredytu w wysokości co najmniej 60 000 zł. wraz z odsetkami, w umówionych terminach. Zamawiający wymaga, aby dokument zawierający przedmiotową informację wskazywał konkretną kwotę pieniężną. Nie będzie stanowił stosownego dokumentu, dokument wykazujący ogólną wielkość obrotów /w szczególności zawierający wyrażenie typu: kwota pięciocyfrowa, sześciocyfrowa, siedmiocyfrowa itp./; 12) zarys harmonogramu wykonywanych czynności przez poszczególne osoby z podziałem na dni i godziny pracy w ciągu miesiąca kalendarzowego przy realizacji niniejszego zamówienia; 13) informacja na temat dysponowania (tj. zatrudniania na podstawie umowy o pracę lub zlecania świadczenia usług na podstawie umów cywilnych) przeciętną liczbą 7 osób zdolnych do wykonania zamówienia w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; 14) pisemne potwierdzenie wystawione przez upoważnionego pracownika Zamawiającego przeprowadzonej wizji lokalnej obiektów i terenu, którego zamówienie ma dotyczyć; 15) wykaz wykonanych usług o charakterze porządkowym w obiektach , w których powierzchnia łączna ( do powierzchni należy wliczyć pomieszczenia usytuowane wewnątrz budynku: pomieszczenia biurowe, sanitarne, korytarze/klatki schodowe) wynosiła co najmniej 2 000 m², sporządzony wg. załącznika nr 5, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (tj. od 01.11.2004 do 31.10.2007 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Jeśli przedmiotowa usługa znajduje się w trakcie realizacji należy załączyć dokument potwierdzający, że została wykonana należycie w okresie co najmniej 6 miesięcy, licząc od dnia rozpoczęcia świadczenia zamówienia. - załącznik Nr 5

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.lasy.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocław, ul.Grunwaldzka 90, pok.106.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych we Wrocławiu ul.Grunwaldzka 90, 50-357 Wrocław pokój nr 103 (I piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.