eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Remont pomieszczeń nr 101, 102, 103 i poczekalni zlokalizowanych na parterze budynku Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie przy ul. Wąwozowej 34.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-25

Kraków: Remont pomieszczeń nr 101, 102, 103 i poczekalni zlokalizowanych na parterze budynku Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie przy ul. Wąwozowej 34.
Numer ogłoszenia: 235341 - 2008; data zamieszczenia: 25.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie , ul. Wąwozowa 34, 31-752 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6855060, fax. 012 6451270.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gupkrakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń nr 101, 102, 103 i poczekalni zlokalizowanych na parterze budynku Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie przy ul. Wąwozowej 34..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie Nr: OZ-JW-271-300/III/2008 z dnia 05.09.2008 r. 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą: Remont pomieszczeń nr 101, 102, 103 i poczekalni zlokalizowanych na parterze budynku Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie przy ul. Wąwozowej 34 polegającego na połączeniu czterech oddzielnych pomieszczeń wymienionych wyżej w jeden pokój obsługi klienta, a sposób wykończenia nowopowstałego pomieszczenia i jego standard winien być analogiczny do standardu i wykończenia pokoju nr 100. W zakresie rzeczowym zamówienia leży: 1/ organizacja terenu budowy, 2/ zabezpieczenie robót pod względem BHP, 3/ ubezpieczenie robót, 4/ wykonanie robót budowlanych w oparciu o Specyfikację Techniczną stanowiącą Załącznik Nr 1 do SIWZ i Przedmiar Robót stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ oraz wizję lokalną w terenie objętym zamówieniem, 5/ dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej. UWAGA: 1.Użyte do wykonania zamówienia materiały winny być I gatunku i posiadać świadectwa bezpieczeństwa, atesty, gwarancje, aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania w budownictwie - w pomieszczeniach przeznaczonych do stałego pobytu osób. 2.Służby wewnętrzne Urzędu pracują od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30. 3.Roboty remontowe prowadzone będą przez 7 dni w tygodniu w tym również po godzinach pracy Urzędu. 4.Roboty remontowe powodujące natężenie hałasu winny być realizowane po godz. 15.00 lub w dniach, kiedy Urząd nie przyjmuje stron. 5.Ewakuacja gruzu powinna odbywać się na bieżąco w godzinach i dniach jak w pkt. 4 do podstawionego przez Wykonawcę kontenera. 6.Wykonawca określi termin rozpoczęcia robót remontowych z 2-dniowym wyprzedzeniem, ale nie później niż w 5-tym dniu roboczym od daty podpisania umowy. 7.Harmonogram robót remontowych należy dostosować do bezkolizyjnej pracy Urzędu. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 - Specyfikacja Techniczna i Załącznik Nr 2 - Przedmiar Robót (w wersji elektronicznej) do SIWZ. 4. Zamawiający nie dopuszcza realizacji robót przy pomocy Podwykonawców. 5. Okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy p.z.p., tj: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, . 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy p.z.p. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty na zasadzie: spełnia - nie spełnia. Fakt niespełnienia warunków udziału w postępowaniu, tzn. brak wymaganego w Rozdziale V. SIWZ złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków lub udokumentowania spełniania warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24 Ustawy p.z.p., z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 Ustawy p.z.p. 3. Stosownie do treści art. 26 ust. 3 Ustawy p.z.p. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy p.z.p. 4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą zgodnie z treścią art. 24 ust. 4 Ustawy p.z.p..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy p.z.p., Wykonawca wraz z ofertą przedłoży: 1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.2. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy p.z.p. i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy p.z.p. lub oświadczenie Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawca przedłoży również wraz z ofertą: 1.3. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany niezgodnie z zapisem we właściwym rejestrze, zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej. 1.4. kosztorys ofertowy wg Załącznika Nr 2 do SIWZ (Przedmiar Robót). B. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. wspólnicy spółki cywilnej lub członkowie konsorcjum) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. W takim przypadku - oprócz wyżej wymienionych dokumentów - Wykonawcy są zobowiązani do złożenia w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo powinno zawierać umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają: 1.każdy z osobna - dotyczące ich dokumenty o których mowa w Rozdziale V. ust. A. pkt.1 ppkt. 1.1.; 2.wspólnie - pozostałe dokumenty i oświadczenia; 3.Pełnomocnik podpisuje także Formularz oferty. C. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w Rozdziale V. ust. A. pkt. 1 ppkt. 1.1., składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w ww. ust. C. pkt. 1, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagane dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę lub przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania do wglądu oryginału lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów w przypadku, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli Zamawiający wyrazi zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3 Ustawy p.z.p. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, poświadczenia za zgodność z oryginałem winien dokonać Pełnomocnik..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gupkrakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 31-752 Kraków, ul. Wąwozowa 34, pok. 216 od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 do 15.00 lub pocztą po pisemnym zamówieniu przesłanym listownie lub faksem.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego- 31-752 Kraków, ul. Wąwozowa 34, pok. 121.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.