eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › PN-29/12 Dostawa sprzętu i wyposażenia dla Centrum Diagnostyki i Terapii Nowotworów Piersi w Zachodniopomorskim Centrum Onkologii

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2012-07-04

Szczecin: PN-29/12 Dostawa sprzętu i wyposażenia dla Centrum Diagnostyki i Terapii Nowotworów Piersi w Zachodniopomorskim Centrum Onkologii
Numer ogłoszenia: 235278 - 2012; data zamieszczenia: 04.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorskie Centrum Onkologii , ul. Strzałowska 22, 71-730 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4251410, faks 091 4251406.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.onkologia.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN-29/12 Dostawa sprzętu i wyposażenia dla Centrum Diagnostyki i Terapii Nowotworów Piersi w Zachodniopomorskim Centrum Onkologii.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu i wyposażenia dla Centrum Diagnostyki i Terapii Nowotworów Piersi w Zachodniopomorskim Centrum Onkologii o wymaganiach funkcjonalnych określonych szczegółowo w Załączniku nr 1 do SIWZ, dla pakietów o nr od 1 do 4. Pakiet nr 1: Cieplarka laboratoryjna w ilości 1 sztuki, dla Pracowni Histopatologii. Pakiet nr 2: Zgrzewarka do rękawów papierowo - foliowych w ilości 1 sztuki, dla Apteki. Pakiet nr 3: Wyposażenie dla Apteki, w tym: 1) wózek o wymiarach 490 x 645 x 1070 mm (szerokość x głębokość x wysokość), do przewożenia 3 wysuwanych skrzynek z tworzywa, 1 sztuka, 2) skrzynka w kolorze żółtym o wymiarach 400 x 600 x 220 mm (szerokość x głębokość x wysokość) z pokrywą o wymiarach 400 x 600 mm (szerokość x głębokość), skrzynka kompatybilna z wózkiem określonym w punkcie 1, 6 sztuk, 3) skrzynka w kolorze żółtym o wymiarach 300 x 400 x 220 mm (szerokość x głębokość x wysokość) z pokrywą o wymiarach 300 x 400 mm (szerokość x głębokość), 3 sztuki, 4) wózek o wymiarach 995 x 690 x 1060 mm (szerokość x głębokość x wysokość) z 3 głębokimi półkami z tworzywa o wysokości 70 mm każda, z uchwytem do prowadzenia, z 4 kółkami, w tym 2 z blokadą, o średnicy 125 mm, 2 sztuki, 5) wózek o wymiarach 840 x 540 x 1060 mm (szerokość x głębokość x wysokość) z 3 głębokimi półkami z tworzywa o wysokości 70 mm każda, z uchwytem do prowadzenia, z 4 kółkami, w tym 2 z blokadą, o średnicy 125 mm, 2 sztuki, 6) obręcz o wymiarach 390 x 340 x 290 mm (szerokość x głębokość x wysokość) ze stali nierdzewnej do mocowania worków na brudną bieliznę, do zamocowania na ścianie, 1 sztuka, 7) obręcz do worków na pranie bielizny o wymiarach 550 x 327 x 315 mm (szerokość x głębokość x wysokość) ze stali nierdzewnej, do zawieszenia na listwie ściennej z hakami, 1 sztuka, 8) kuweta (moduł ISO) z poliwęglanu o wymiarach 600 x 400 x 100 mm (szerokość x głębokość x wysokość) z pokrywą z poliwęglanu z przekładkami do sortowania zawartości (2 przekładki 600 mm i 2 przekładki 400 mm), 2 sztuki. Pakiet nr 4: Wyposażenie medyczne dla Zakładu Diagnostyki Obrazowej, w tym: 1) stół do badań w ilości 3 sztuk (pracownie USG), 2) fotel dla operatora w ilości 4 sztuk (pracownie USG i pracowania mammotomii)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2, 33.19.22.10-7, 33.19.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego WYKONAWCA przedstawia: 1. Oświadczenie (zawarte w treści formularza ofertowego) potwierdzające, że WYKONAWCA: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie artykułu 24 Prawa zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru. Uwaga: dokumenty wskazane w pkt. 2. muszą być wystawione w terminie nie wcześniejszym nie wcześniejszym niż 6 miesięcy przed tą datą. 3. Jeżeli WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2, składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Wymóg zawarty w uwadze po punkcie 2. stosuje się odpowiednio. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie wymaganym od WYKONAWCÓW zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach zawartych w ofercie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez WYKONAWCĘ niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ZAMAWIAJĄCY żąda przedstawienia wykazu podobnych zadań wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat dostaw przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykaz winien obejmować zadania odpowiadające, swoim rodzajem i wartością, przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że zostały one wykonane należycie. Za zadania odpowiadające, swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia ZAMAWIAJĄCY uznaje: 1. dla Pakietu nr 1: dostawę cieplarki laboratoryjnej na kwotę brutto min. 5 000,00 zł, 2. dla Pakietu nr 2: dostawę zgrzewarki do rękawów papierowo - foliowych na kwotę brutto min. 1 000,00 zł, 3. dla Pakietu nr 3: dostawę wyposażenia typu wózki transportowe z pojemnikami lub skrzynkami na kwotę brutto min. 4 000,00 zł, 4. dla Pakietu nr 4: dostawę wyposażenia medycznego typu stoły do badań, fotele i taborety medyczne na kwotę brutto min. 40 000,00 zł. Dla spełniania tego wymogu ZAMAWIAJĄCY żąda, ujęcia w wykazie co najmniej dwóch zadań, z potwierdzeniem należytego wykonania - referencji. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie wymaganym od WYKONAWCÓW zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach zawartych w ofercie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Posiadana dokumentacja stanowiąca podstawę potwierdzenia wymagań funkcjonalnych oferowanego przedmiotu dostawy - zgodnie z zapisami zawartymi w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 2. Dokumentacja techniczna sprzętu w języku polskim zawierającą instrukcje obsługi i eksploatacji w formie papierowej i elektronicznej (instrukcję używania wyrobu medycznego), w tym informacje na temat wymaganej przez producenta częstotliwości przeglądów technicznych (szczegóły w Załączniku Nr 1 do SIWZ). 3. Wykaz dostawców specjalnych części zamiennych, części zużywalnych, lub materiałów eksploatacyjnych określonych przez wytwórcę wyrobu medycznego będącego przedmiotem oferowanej dostawy (dotyczy pakietów o nr 1, 4). 4. Wykaz podmiotów upoważnionych przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela do wykonywania następujących czynności: fachowej instalacji, okresowej konserwacji, okresowej lub doraźnej obsługi serwisowej, okresowych lub doraźnych przeglądów, regulacji, kalibracji, wzorcowań, sprawdzeń lub kontroli bezpieczeństwa, które zgodnie z instrukcją używania wyrobu medycznego nie mogą być wykonane przez użytkownika (dotyczy pakietów o nr 1, 4). 5. Oświadczenie WYKONAWCY dołączone dla określonych w Załączniku nr 1 pakietów o kwalifikacji proponowanych wyrobów medycznych do odpowiedniej klasy wyrobów medycznych. W przypadku wyrobów medycznych zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 Nr 107, poz. 679 wraz z późniejszymi zmianami), ZAMAWIAJĄCY żąda ważnych i aktualnych na dzień otwarcia ofert dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu na terenie RP m.in. (jeżeli dotyczy) Deklaracje Zgodności, Certyfikat CE, Certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną, dokument potwierdzający, że oferowany wyrób medyczny został zgłoszony/wpisany do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu lub dokonano powiadomienia o wyrobie w trybie art. 58 ustawy o wyrobach medycznych (nazwa wyrobu zgłoszona/wpisana/ z powiadomienia do rejestru winna odpowiadać nazwie handlowej /katalogowej oferowanego wyrobu) (dotyczy pakietów o nr 1, 4).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.onkologia.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zachodniopomorskie Centrum Onkologii dział administracyjno-gospodarczy ul. Strzałowska 22 71-730 Szczecin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Zachodniopomorskie Centrum Onkologii ul. Strzałowska 22 71-730 Szczecin budynek administracji, I piętro, kancelaria - pokój nr 101.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1: Cieplarka laboratoryjna w ilości 1 sztuki, dla Pracowni Histopatologii..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cieplarka laboratoryjna w ilości 1 sztuki, dla Pracowni Histopatologii..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2: Zgrzewarka do rękawów papierowo - foliowych w ilości 1 sztuki, dla Apteki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgrzewarka do rękawów papierowo - foliowych w ilości 1 sztuki, dla Apteki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3: Wyposażenie dla Apteki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 3: Wyposażenie dla Apteki, w tym: 1) wózek o wymiarach 490 x 645 x 1070 mm (szerokość x głębokość x wysokość), do przewożenia 3 wysuwanych skrzynek z tworzywa, 1 sztuka, 2) skrzynka w kolorze żółtym o wymiarach 400 x 600 x 220 mm (szerokość x głębokość x wysokość) z pokrywą o wymiarach 400 x 600 mm (szerokość x głębokość), skrzynka kompatybilna z wózkiem określonym w punkcie 1, 6 sztuk, 3) skrzynka w kolorze żółtym o wymiarach 300 x 400 x 220 mm (szerokość x głębokość x wysokość) z pokrywą o wymiarach 300 x 400 mm (szerokość x głębokość), 3 sztuki, 4) wózek o wymiarach 995 x 690 x 1060 mm (szerokość x głębokość x wysokość) z 3 głębokimi półkami z tworzywa o wysokości 70 mm każda, z uchwytem do prowadzenia, z 4 kółkami, w tym 2 z blokadą, o średnicy 125 mm, 2 sztuki, 5) wózek o wymiarach 840 x 540 x 1060 mm (szerokość x głębokość x wysokość) z 3 głębokimi półkami z tworzywa o wysokości 70 mm każda, z uchwytem do prowadzenia, z 4 kółkami, w tym 2 z blokadą, o średnicy 125 mm, 2 sztuki, 6) obręcz o wymiarach 390 x 340 x 290 mm (szerokość x głębokość x wysokość) ze stali nierdzewnej do mocowania worków na brudną bieliznę, do zamocowania na ścianie, 1 sztuka, 7) obręcz do worków na pranie bielizny o wymiarach 550 x 327 x 315 mm (szerokość x głębokość x wysokość) ze stali nierdzewnej, do zawieszenia na listwie ściennej z hakami, 1 sztuka, 8) kuweta (moduł ISO) z poliwęglanu o wymiarach 600 x 400 x 100 mm (szerokość x głębokość x wysokość) z pokrywą z poliwęglanu z przekładkami do sortowania zawartości (2 przekładki 600 mm i 2 przekładki 400 mm), 2 sztuki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4: Wyposażenie medyczne dla Zakładu Diagnostyki Obrazowej, w tym: 1) stół do badań w ilości 3 sztuk (pracownie USG), 2) fotel dla operatora w ilości 4 sztuk (pracownie USG i pracowania mammotomii)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie medyczne dla Zakładu Diagnostyki Obrazowej, w tym: 1) stół do badań w ilości 3 sztuk (pracownie USG), 2) fotel dla operatora w ilości 4 sztuk (pracownie USG i pracowania mammotomii)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2, 33.19.22.10-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.