eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Mazowiecki › Remonty cząstkowe dróg, placów i chodników w Nowym Dworze Mazowieckim w 2015 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-03

Nowy Dwór Mazowiecki: Remonty cząstkowe dróg, placów i chodników w Nowym Dworze Mazowieckim w 2015 roku
Numer ogłoszenia: 23524 - 2015; data zamieszczenia: 03.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Nowy Dwór Mazowiecki , ul. Zakroczymska 30, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 22 5122240, faks 22 5122101.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowydwormaz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty cząstkowe dróg, placów i chodników w Nowym Dworze Mazowieckim w 2015 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Remonty cząstkowe dróg, placów i chodników w Nowym Dworze Mazowieckim w 2015 roku. 2.Prace składające się na przedmiot zamówienia: 1)Wykonanie nawierzchni z żużla hutniczego o gr. 15 cm o pow. 1 m2 - profilowanie i zagęszczanie, 2)Remont nawierzchni z żużla hutniczego o pow. 1 m2 - uzupełnianie, profilowanie i zagęszczanie, 3)Remont nawierzchni żwirowej o pow. 1 m2 - uzupełnianie, profilowanie i zagęszczanie, 4)Remont nawierzchni gruntowej o pow. 1 m2 - profilowanie i zagęszczanie, 5)Wykonanie nawierzchni z tłucznia o gr. 15 cm o pow. 1 m2 - profilowanie i zagęszczanie, 6)Remont nawierzchni z tłucznia o pow. 1 m2 - uzupełnianie, profilowanie i naprawa, 7)Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej masą grysowo-żwirową na gorąco o gr. 1 cm o pow. 1 m2, 8)Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej masą grysowo-żwirową na zimno o gr. 1 cm o pow. 1 m2, 9)Remont cząstkowy spękanej nawierzchni bitumicznej przy użyciu emulsji asfaltowej na gorąco i grysów o pow. 1 m2, 10)Korytowanie o głębokości 15 cm na pow. 1 m2 wraz z wywiezieniem urobku, 11)Rozebranie podbudowy betonowej lub tłuczniowej o gr. 15 cm o pow. 1 m2 wraz z wywiezieniem urobku, 12)Remont chodnika z kostki betonowej kolorowej o gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej o gr. 5 cm o pow. 1m2, 13)Remont zjazdów z kostki brukowej betonowej szarej o gr. 8 cm na podbudowie z tłucznia łamanego o gr. 15 cm i podsypce cementowo-piaskowej o gr. 5 cm o pow. 1 m2, 14)Remont chodnika z płytek betonowych 50x50x7 (materiał przekazany przez Zamawiającego) na podsypce piaskowej o gr. 5 cm (materiał zapewniony przez Wykonawcę) o pow. 1 m2, 15)Remont chodnika z kostki (materiał przekazany przez Zamawiającego) na podsypce cementowo-piaskowej o gr. 5 cm (materiał zapewniony przez Wykonawcę) o pow. 1m2, 16)Wymiana krawężnika 100x30x15 na podbudowie betonowej z oporem - 1 mb, 17)Wymiana obrzeża 100x30x8 na podbudowie betonowej z oporem - 1 mb, 18)Regulacja wysokościowa studzienki kanalizacji sanitarnej, teletechnicznej lub wpustu ulicznego, 19)Regulacja wysokościowa zaworu wodociągowego lub gazowego, 20)Wykonanie rowu odwadniającego o głębokości do 1 m wraz ze skarpowaniem poboczy, 21)Wykonanie studni chłonnej o głębokości 3 m i średnicy 1200 mm, 22)Wykonanie studzienki ściekowej wraz z osadnikiem bez syfonu oraz z kanałem rurowym o średnicy zewnętrznej 160 mm łączonym na wcisk o długości 5 mb, 23)Oznakowanie pionowe - znak kat. A-7 o średniej wielkości z folii odblaskowej, typ 2, 24)Oznakowanie pionowe - znak. kat. D-6 o średniej wielkości z folii odblaskowej, typ 2, 25)Oznakowanie pionowe z folii odblaskowej typ 1, I generacji, znak kat. A, B, C, D, 26)Oznakowanie pionowe z folii odblaskowej typ 1, I generacji, znak kat. D, E, F, G. T, U o średniej wielkości, 27)Tabliczka z nazwą ulicy, ronda lub placu, 28)Słupek wsporczy z rury o grubości 2, malowany proszkowo, 29)Demontaż starego lub zniszczonego znaku drogowego pionowego, 30)Montaż nowego znaku drogowego pionowego, 31)Malowanie maszynowe znaków poziomych przy użyciu farb odblaskowych z mikroelementami szklanymi, malowanie znaków poprzecznych, podłużnych, uzupełniających oraz strzałek. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy, stanowiących 40% zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 34.92.21.00 - Oznakowanie drogowe 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 34.99.22.00 - Znaki drogowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda, by Wykonawca wniósł wadium w wysokości 11 000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych zero groszy)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną obejmującą swoim zakresem budowę, przebudowę lub remont drogi lub placu parkingowego, w ramach których wykonano nawierzchnię bitumiczną o powierzchni co najmniej 500 m2

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy, którzy dysponują narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi w celu należytego wykonania zamówienia, co najmniej: a)1 koparko-ładowarką o pojemności łyżki min. 0,5 m3, b)1 zagęszczarką spalinową o masie min. 50 kg, c)1 recyklerem o wydajności min. 1000 kg/h, d)1 walcem o masie min. 200 kg, e)1 samochodem dostawczym o ładowności min. 5 t, f)1 malowarką o wydajności pracy min. 5 l/min., maksymalnym ciśnieniu roboczym 230 barów, prędkości malowania min. 5 km/h i zakresie szerokości malowanych linii min. 5-60 cm;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy, którzy dysponują co najmniej 1 osobą na stanowisko kierownika prac - musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dacie ich wydania

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy, którzy posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Za najważniejsze roboty budowlane Zamawiający uzna roboty budowlane niezbędne do wykazania warunku określonego w Rozdz. VI ust. 1 pkt 2) SIWZ. Dowodami potwierdzającymi, że roboty budowlane zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone są: poświadczenia wydane przez podmioty, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane; inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczeń. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania powyższych dowodów. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz robót budowlanych lub załączone do niego dowody budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Termin płatności - 3

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Umowa o wykonanie przedmiotu zamówienia, którą Zamawiający zawrze z Wykonawcą, zostanie sporządzona na podstawie wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 12 do SIWZ. 2.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania w uzasadnionych okolicznościach zmian postanowień umowy zawartej z Wykonawcą w stosunku do treści jego zobowiązania zawartego w ofercie. Wszelkie zmiany treści umowy wymagają pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej. 3.Zmiany, o których mowa w ust. 2, obejmować mogą zmianę każdego z postanowień umowy, w tym zmianę zakresu świadczenia Stron, o ile nie spowodują wykroczenia poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ, w szczególności mogą one obejmować zmianę postanowień odnoszących się do terminu realizacji przedmiotu zamówienia, wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy lub zmiany zakresu odpowiedzialności Stron z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. 4.Zmiana określenia przedmiotu zamówienia w porównaniu do zawartego w SIWZ możliwa jest jedynie w przypadku, gdy prowadzi do jego ograniczenia lub zastosowania rozwiązań zamiennych, tj. takich, które nie powodując rozszerzenia określenia przedmiotu zamówienia, prowadzą do jego ulepszenia, usprawnienia jego realizacji lub do zastosowania materiałów równoważnych. 5.Za okoliczności uzasadniające dokonanie zmian postanowień umowy należy uznać w szczególności korzyść Zamawiającego lub obu Stron, a także przyczyny uniemożliwiające realizację umowy w jej pierwotnej treści, które nie powstały z winy Wykonawcy. 6.Każda ze Stron może wystąpić z propozycją dokonania zmian postanowień zawartej umowy. Propozycja musi wskazywać na okoliczności uzasadniające wprowadzenie zmian. 7.Zmiany postanowień umowy nie mogą prowadzić do naruszenia art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowydwormaz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, ul. Zakroczymska 30, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, pok. 413.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2015 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miejski, ul. Zakroczymska 30, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, pok. 101.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.