eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Świadczenie usług konserwacyjno - porządkowych w obiektach Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych we Wrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-28

Wrocław: Świadczenie usług konserwacyjno - porządkowych w obiektach Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 235238 - 2007; data zamieszczenia: 28.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych we Wrocławiu, ul. Grunwaldzka 90, 50-357 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3771700, fax 071 3771777.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług konserwacyjno - porządkowych w obiektach Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy świadczenia usług konserwacyjno - porządkowych w obiektach - budynkach, pomieszczeniach i na terenie przyległym do obiektów Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych we Wrocławiu - przez okres dwóch lat od dnia zawarcia umowy, tj. od dnia 01.01.2008 r. do dnia 31.12.2009 r. Powierzchnia pomieszczeń biurowych przewidzianych do sprzątania wynosi ok. 2 500 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z lokalizacją obiektów zawarto w SIWZ oraz załączniku Nr 1, stanowiącym integralną część Specyfikacji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur Oryginalny kod CPV: 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji Kod CPV wg słownika 2008: 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji Oryginalny kod CPV: 50.00.00.00 - Naprawa, serwisowanie i instalacja Kod CPV wg słownika 2008: 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia; 3) dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w odpowiedniej ich liczbie, umożliwiającej jego prawidłowe wykonanie. Dysponowanie stosowną liczbą osób zostanie wykazane, poprzez przedstawienie przez Wykonawcę zarysu harmonogramu wykonywanych czynności przez poszczególne osoby z podziałem na dni i godziny pracy; 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn. posiadają rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych na kwotę co najmniej 60 000 zł lub mają zdolność kredytową w wysokości co najmniej 60 000 zł. Przy czym przez zdolność kredytową Wykonawcy, wymaganą przez Zamawiającego w myśl art. 70 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r., nr 72, poz. 665 ze zm.) należy rozumieć zdolność do spłaty zaciągniętego kredytu w wysokości co najmniej 60 000 zł. wraz z odsetkami, w umówionych terminach. 5) dysponują odpowiednim środkiem transportu oraz sprzętem zapewniającym prawidłowe wykonywanie zamówienia . 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy pzp; 7) złożą wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik Nr 3 do SIWZ; 8) złożą wypełnione i podpisane oświadczenie wykonawcy - załącznik Nr 2 do SIWZ; 9) posiadają na terenie m. Wrocławia siedzibę lub oddział (filię); 10) akceptują warunki udzielenia zamówienia, określone w SIWZ i wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ; 11) dysponują (tj. zatrudniają na podstawie umowy o pracę lub zlecają świadczenie usług na podstawie umów cywilnych) przeciętną liczbą 6 osób zdolnych do wykonania zamówienia w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; 12) dokonają wizji lokalnej obiektów i terenu, którego zamówienie ma dotyczyć i uzyskają pisemne potwierdzenie z przeprowadzonej wizji, wystawione przez upoważnionego pracownika Zamawiającego; 13) w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (tj. od 01.11.2004 r. do 31.10.2007 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali usługi o charakterze porządkowym w obiektach, w których powierzchnia łączna (do powierzchni należy wliczyć pomieszczenia usytuowane wewnątrz budynku: pomieszczeniami biurowe, sanitarne, korytarze/klatki schodowe) wynosiła co najmniej 2 000 m². Jeśli przedmiotowa usługa znajduje się w trakcie realizacji powinna ona być świadczona od co najmniej 6 miesięcy. - załącznik Nr 5 do SIWZ; Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach przedłożonych przez wykonawców w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełnione i podpisane oświadczenie wykonawcy zgodnie z załącznikiem Nr 2; 2) wypełniony i podpisany formularz ofertowy, stanowiący załącznik Nr 3; 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) w przypadku podmiotów zbiorowych - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek i opłat na ubezpieczenia zdrowotne ani społeczne albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 8) w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument pełnomocnictwa umocowujący pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu i w zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia; 9) dokument pełnomocnictwa z zakresem umocowania pełnomocnika - w przypadku ustanowienia przez wykonawcę samodzielnie ubiegającego się o udzielenie niniejszego zamówienia - pełnomocnika do reprezentowania tego wykonawcy w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania go w niniejszym postępowaniu i w zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia; 10) w przypadku podmiotów (wykonawców) wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - umowa spółki cywilnej lub umowa określająca sposób ich współdziałania (regulująca ich współpracę) oraz zakres i zasady ich odpowiedzialności; 11) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych na kwotę co najmniej 60 000 zł lub potwierdzająca zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej 60 000 zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Przy czym przez zdolność kredytową Wykonawcy, wymaganą przez Zamawiającego w myśl art. 70 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r., nr 72, poz. 665 ze zm.) należy rozumieć zdolność do spłaty zaciągniętego kredytu w wysokości co najmniej 60 000 zł. wraz z odsetkami, w umówionych terminach. Zamawiający wymaga, aby dokument zawierający przedmiotową informację wskazywał konkretną kwotę pieniężną. Nie będzie stanowił stosownego dokumentu, dokument wykazujący ogólną wielkość obrotów /w szczególności zawierający wyrażenie typu: kwota pięciocyfrowa, sześciocyfrowa, siedmiocyfrowa itp./; 12) zarys harmonogramu wykonywanych czynności przez poszczególne osoby z podziałem na dni i godziny pracy w ciągu miesiąca kalendarzowego przy realizacji niniejszego zamówienia; 13) informacja na temat dysponowania (tj. zatrudniania na podstawie umowy o pracę lub zlecania świadczenia usług na podstawie umów cywilnych) przeciętną liczbą 7 osób zdolnych do wykonania zamówienia w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; 14) pisemne potwierdzenie wystawione przez upoważnionego pracownika Zamawiającego przeprowadzonej wizji lokalnej obiektów i terenu, którego zamówienie ma dotyczyć; 15) wykaz wykonanych usług o charakterze porządkowym w obiektach , w których powierzchnia łączna ( do powierzchni należy wliczyć pomieszczenia usytuowane wewnątrz budynku: pomieszczenia biurowe, sanitarne, korytarze/klatki schodowe) wynosiła co najmniej 2 000 m², sporządzony wg. załącznika nr 5, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (tj. od 01.11.2004 do 31.10.2007 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Jeśli przedmiotowa usługa znajduje się w trakcie realizacji należy załączyć dokument potwierdzający, że została wykonana należycie w okresie co najmniej 6 miesięcy, licząc od dnia rozpoczęcia świadczenia zamówienia. - załącznik Nr 5

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Gwarancja - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.lasy.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocław, ul.Grunwaldzka 90, pok.106.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych we Wrocławiu ul. Grunwaldzka 90, 50 - 357 Wrocław pokój nr 103 (I piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.