Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-25
Łódź: Dostawa artykułów biurowych do placówek ARiMR w województwie łódzkim
Numer ogłoszenia: 235223 - 2008; data zamieszczenia: 25.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Łódzki Oddział Regionalny , Al. J. Piłsudskiego 84, 92-202 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6756700, fax. (042) 674 60 92.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych do placówek ARiMR w województwie łódzkim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych do placówek ARiMR w województwie łódzkim zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.56.92 - 21.12.56.92 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 21.21.11.10 - 21.21.11.10 21.23.23.00 - 21.23.23.00 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.21.30 - Ołówki 30.19.21.20 - 30.19.21.20 22.85.10.00 - Skoroszyty .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. W ciągu trzech ostatnich lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w ciągu tego okresu, dostarczyli do minimum trzech odbiorców artykuły biurowe o wartości nie mniejszej ( dla każdego klienta) niż 50% zaoferowanej ceny brutto w niniejszym postępowaniu. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z zastrzeżeniem postanowień 25 i art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie, w celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu, muszą załączyć do oferty niżej wymagane oświadczenia i dokumenty: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według Załącznika nr 2 do SIWZ. W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie musi być złożone (podpisane) przez każdy z podmiotów występujących wspólnie lub przez ustanowionego przez te podmioty pełnomocnika. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia przez podmioty występujące wspólnie, do oferty muszą zostać załączone dokumenty przygotowane (wystawione) odrębnie w odniesieniu do każdego z podmiotów występujących wspólnie. 1.3. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. (Załącznik Nr 6). 1.4. Dokument wystawiony przez producenta papieru kserograficznego potwierdzający wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne papieru kserograficznego wymienionego w Załączniku nr 4 (1A) poz. 63 i 64. 2. Poza wymienionymi w pkt. 1 niniejszego rozdziału dokumentami Wykonawcy załączają do oferty: 2.1. wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1); 2.2. Parafowany na wszystkich stronach przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną wzór umowy (Załącznik Nr 3). 3. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Łódzki Oddział Regionalny, 92-202 Łódź, al. Piłsudskiego 84, pok. 8.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2008 godzina 10:30, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Łódzki Oddział Regionalny, 92-202 Łódź, al. Piłsudskiego 84, parter Kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- DEA OZPA 272.10.2024 DOSTAWA WZORCÓW CHROMATOGRAFICZNYCH DO WSSE W ŁODZI
- Dostawa kompletnego układu do wielokątowego statycznego (SLS) i dynamicznego (DLS) pomiaru intensywności rozpraszania światła dla Międzyresortowego Instytutu Techniki Radiacyjnej Politechniki Łódzkiej
- Zakup dwóch samochodów osobowych
- Budowa boiska wielofunkcyjnego na zieleńcu przy ul. Cyganka
- Dostawa i montaż reduktorów oktagonalnych na istniejących ekranach akustycznych wzdłuż Al. Bartoszewskiego w Łodzi
- Roboty budowlane polegające na dostawie i montażu windy wewnętrznej w istniejącym szybie windowym wewnątrz budynku A2, w ramach budowy drugiego etapu CKD2
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna na żądanie dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla jednostek terenowych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu..
- Dostawa i usługi z zakresu informatyki w podziale na 4 zadania
- SUKCESYWNE DOSTAWY PAPIERU, SKOROSZYTÓW PAPIEROWYCH, MATERIAŁÓW DO RISO ORAZ RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na potrzeby BP i MzOR ARiMR"
- Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem
- 4WOG-1200.2712.24.2024 Zakup i dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla 4 WOG Gliwice oraz jednostek i instytucji wojskowych podległych gospodarczo
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.