eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niemce › Dowożenie uczniów uczęszczających do szkół prowadzonych przez Gminę Niemce w roku szkolnym 2014-2015

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-14

Niemce: Dowożenie uczniów uczęszczających do szkół prowadzonych przez Gminę Niemce w roku szkolnym 2014-2015
Numer ogłoszenia: 235172 - 2014; data zamieszczenia: 14.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Niemce , ul. Lubelska 121, 21-025 Niemce, woj. lubelskie, tel. 81 7561521, faks 81 7561790.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niemce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie uczniów uczęszczających do szkół prowadzonych przez Gminę Niemce w roku szkolnym 2014-2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie dowozu uczniów z terenu Gminy Niemce na podstawie biletów miesięcznych, obejmującej przywożenie do szkoły i odwożenie uczniów do miejsca zamieszkania: - Zespół Szkół w Niemcach - Szkoła Podstawowa w Rudce Kozłowieckiej - Zespół Placówek Oświatowych w Ciecierzynie - Zespół Placówek Oświatowych w Dysie - Zespół Szkół w Krasieninie - Szkoła Podstawowa w Jakubowicach Konińskich - Szkoła Podstawowa w Nasutowie - Przedszkole Publiczne w Niemcach w roku szkolnym 2014-2015. Dowóz dzieci odbywać się będzie z miejsca ich zamieszkania (z ustalonych przez Zamawiającego w każdej miejscowości przystanków) do siedziby szkół (lub zlokalizowanych przy szkołach przystanków), oraz z siedziby szkół (lub zlokalizowanych przy szkołach przystanków) do miejsca zamieszkania dzieci i młodzieży (do ustalonych przez Zamawiającego w każdej miejscowości przystanków) w ramach linii regularnych publicznego transportu drogowego osób. Trasa 1 : Do Zespołu Szkół w Niemcach i Przedszkola Publicznego w Niemcach Część I Niemce, ul. Południowa - Niemce, ul. Włóki - Niemce, ul. Leonów - Niemce, ul. Lubelska - Niemce (Szkoła) - Niemce (Przedszkole) ul. Różana Długość trasy: 18 km Liczba uczniów: 23 w tym: 12 ZS w Niemcach, 11 Przedszkole w Niemcach Część II do Zespołu Szkół w Niemcach i Szkoły Podstawowej w Rudce Kozłowieckiej - Niemce (Szkoła) - Nasutów - Rudka Kozłowiecka (Szkoła)- Rudka - Niemce (Szkoła) Długość trasy: 16 km Liczba uczniów: 22 w tym: 20 ZS w Niemcach, 2 SP w Rudce Kozłowieckiej Samochód wykonuje 2 kursy do szkoły i 2 kursy powrotne. Trasa 2: Do Szkoły Podstawowej w Nasutowie Nasutów - Nasutów (Niwka) - Nasutów Kolonia - Nasutów (Masarnia) - Nasutów (Lipy) - Nasutów (Szkoła) - Nowy Staw - Nasutów (Szkoła) - Nasutów Kolonia Pofolwarczna - Nasutów (Szkoła) Długość trasy: 20 km Liczba uczniów: 11 Samochód wykonuje 1 kurs do szkoły i 2 kursy powrotne. Trasa 3: Do Zespołu Placówek Oświatowych w Ciecierzynie Dziuchów - Kolonia Bystrzyca - Bystrzyca - Swoboda - Kolonia Bystrzyca - Niemce, ul. Włóki - Niemce ul. Lubelska - Ciecierzyn (Szkoła). Długość trasy: 27 km Liczba uczniów: 41 Samochód wykonuje 1 kurs do szkoły i 2 kursy powrotne. Trasa 4: Do Zespołu Placówek Oświatowych w Ciecierzynie Część I Elizówka - Ciecierzyn (Żulin) - Kolonia Łagiewniki (Rozdzielnia) - Ciecierzyn - Ciecierzyn (Szkoła). Długość trasy: 13 km Liczba uczniów: 26 Część II Ciecierzyn (Szkoła) - Ludwinów -Baszki - Boduszyn - Kolonia Baszki - Łagiewniki - Ciecierzyn (Szkoła) Długość trasy: 10 km Liczba uczniów: 20 Samochód wykonuje 1 kurs do szkoły i 2 kursy powrotne. Trasa 5: Do Zespołu Placówek Oświatowych w Ciecierzynie i Zespołu Placówek Oświatowych w Dysie - Jakubowice Konińskie - Dys (Kolonia południowa) - Dys (Szkoła) - Pólko (al. Lipowa) - Pólko - Dys - Ciecierzyn (Szkoła) Długość trasy: 21 km Liczba uczniów: 14 w tym: 13 ZPO Ciecierzyn i 1 ZPO Dys Samochód wykonuje 1 kurs do szkoły i 2 kursy powrotne. Trasa 6: Do Szkoły Podstawowej w Jakubowicach Konińskich i Zespołu Szkół w Krasieninie Jakubowice Konińskie, ul. Lubelska - Jakubowice Konińskie, ul. Akacjowa - Jakubowice Konińskie, ul. Lubelska - Jakubowice Konińskie ul. Szkolna (Szkoła) - Jakubowice Konińskie ul. Lubelska - Jakubowice Konińskie Kolonia ul. Kasztanowa - Jakubowice Konińskie Kolonia ul. Lubelska - Smugi - Majdan Krasieniński - Krasienin - Krasienin Szkoła. Długość trasy: 20 km Liczba uczniów: 28 w tym: 9 ZS w Krasieninie i 19 SP w Jakubowicach Konińskich Samochód wykonuje 2 kursy do szkoły i 2 kursy powrotne. Trasa 7 : Do Zespołu Szkół w Krasieninie Majdan Krasieniński - Smugi - Nasutów (Masarnia) - Nasutów (Lipy) - Nowy Staw - Nasutów - Nasutów Kolonia - Wola Krasienińska - Krasienin (Szkoła) Długość trasy: 25 km Liczba uczniów: 7 Samochód wykonuje 2 kursy do szkoły i 2 kursy powrotne. Trasa 8: Do Zespołu Szkół w Krasieninie Stoczek - Kawka - Pryszczowa Góra - Osówka (Kolonia) - Pryszczowa Góra - Osówka (Kolonia) - Krasienin (Szkoła). Długość trasy: 20 km Liczba uczniów: 46 Samochód wykonuje 2 kursy do szkoły i 2 kursy powrotne. Trasa 9 : Do Zespołu Szkół w Krasieninie -Smugi - Majdan Krasieniński - Krasienin - Osówka - Krasienin - Krasienin (Szkoła) Długość trasy: 20 km Liczba uczniów: 12 Samochód wykonuje 2 kursy do szkoły i 2 kursy powrotne. Na każdej z wymienionych tras istnieje możliwość zakupu indywidualnych biletów miesięcznych lub jednorazowych przez uczniów nieuprawnionych do zapewnienia dowozu do szkoły przez gminę, w liczbie ok. 80 uczniów na wszystkich trasach. Użyte w siwz określenie uczeń nieuprawniony oznacza ucznia, który korzysta z dojazdu do szkoły autobusem jednak bilet wykupuje we własnym zakresie, gdyż nie jest objęty dowożeniem na podstawie ustawy o systemie oświaty. Wykonawca, świadcząc usługi w zakresie dowozu uczniów do szkół zobowiązany jest do zatrzymywania się na przystankach wyznaczonych przez Zamawiającego. Wykaz obowiązujący przystanków zawiera uchwała Rady Gminy Niemce w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych na terenie Gminy Niemce oraz warunków i zasad korzystania z tych przystanków dostępna w siedzibie zamawiającego lub na stronie internetowej www.niemce.pl. Zamawiający zastrzega możliwość zmian w podjętej uchwale w celu zapewnienia bezpiecznego przewozu uczniów do i ze szkół. Usługa obejmuje przewóz około 257 osób (uczniowie i opiekunowie wyznaczeni przez szkoły), za wyjątkiem trasy nr 2 do SP w Nasutowie i trasy nr 5 do ZPO w Ciecierzynie i ZPO w Dysie, gdzie opiekuna powinien zapewnić Wykonawca, z zastrzeżeniem możliwości zmiany tej liczby o 10%. Opiekunowie na trasach nr 2 i nr 5 zobowiązani są do stałej współpracy z dyrektorami szkół w zakresie dowozu uczniów. Listę uczniów uprawnionych do przewozu z każdej szkoły, przekazywać będą do Wykonawcy co miesiąc dyrektorzy szkół, najpóźniej do dnia 20-ego miesiąca poprzedzającego, (za wyjątkiem pierwszego miesiąca, w którym mogą wystąpić opóźnienia organizacyjne). Na podstawie list, o których mowa w punkcie poprzednim Wykonawca wystawi uczniom i przekaże Zamawiającemu za pokwitowaniem imienne bilety miesięczne uprawniające ucznia do przewozu, najpóźniej do dnia 25 m-ca poprzedzającego (za wyjątkiem pierwszego miesiąca, w którym mogą wystąpić opóźnienia organizacyjne). W przypadku pierwszego miesiąca świadczenia usługi listy uczniów oraz bilety mogą zostać przekazane później niż w terminach określonych w poprzednich punktach. Wykonawca zapewnia stały dowóz dzieci we wszystkie dni nauki szkolnej określone przez Ministra Edukacji Narodowej w kalendarzu roku szkolnego 2014-2015 oraz w dni odbywających się zajęć w szkołach ustalonych przez dyrektora szkoły (np. choinka, odpracowanie zajęć, realizacji zadań projektowych itp.) Wymienione powyżej linie przewozowe przeznaczone będą w pierwszej kolejności dla dzieci dojeżdżających do szkoły i ich opiekunów, a wykonawca zapewni dla nich miejsca siedzące. Kursy muszą odbywać się jednocześnie na wszystkich trasach. Godziny kursów muszą być uzgodnione z dyrektorami szkół. Kursy nie mogą być odwołane. Wykonywanie dodatkowych kursów w ramach przewozów specjalnych (dowóz uczniów na zawody, wycieczkę szkolną itp.) nie jest objęte niniejszym postępowaniem i stanowi odrębny przedmiot zamówienia. Autobusy dowożące dzieci muszą być wyposażone w opony zachowujące dobre właściwości jezdne nawet na ośnieżonej nawierzchni, a rok produkcji autobusów nie może być starszy niż 1996. Autobusy muszą posiadać układ przeciw blokowaniu hamulców ABS. Oparcia siedzeń muszą być wyposażone w zagłówki, przy czym zagłówek nie musi być oddzielny - mogą to być wysokie oparcia stanowiące razem zagłówkiem jednolitą całość. Autobusy muszą być wyposażone sprawnie działające ogrzewanie. Niedopuszczalne jest wykorzystywanie do przewozów tak zwanych autobusów miejskich. Wymagane jest minimum 9 sprawnych technicznie pojazdów o minimalnej liczbie miejsc siedzących: - trasa I - 23 miejsc, - trasa II - 11 miejsc, - trasa III - 41 miejsc, - trasa IV - 26 miejsc, - trasa V - 14 miejsc, - trasa VI - 28 miejsc, - trasa VII - 7 miejsc, - trasa VIII - 46 miejsc, - trasa IX - 12 miejsc. W przypadku mniejszej liczby uczniów podczas danego kursu wynikającej z planu lekcji, dopuszczalne jest wykorzystanie przez wykonawcę mniejszego autobusu spełniającego wszystkie pozostałe kryteria, po uzgodnieniu liczby uczniów z dyrektorem szkoły. W przypadku zakupu biletów indywidualnych przez uczniów nieuprawnionych do objęcia dowozem przez gminę Wykonawca zobowiązany jest zapewnić autobus posiadający odpowiednią liczbę miejsc siedzących. Trasy przewozu biegną po drogach asfaltowych i bitumicznych. Część z tych dróg ma znacznie zużytą nawierzchnię. W okresie zimowym na wszystkich drogach ujętych w planie dowożenia gmina zapewnia odśnieżani, jednak może dochodzić do niewielkiego zawiewania jezdni pomiędzy jednym, a drugim odśnieżaniem. Wykonawca musi zaoferować autobusy pokonujące bez problemów takie przeszkody. Zamawiający zastrzega możliwość czasowych zmian tras dowozu uczniów (w tym ich wydłużenia) związanych z przebudową drogi krajowej nr 19 oraz budową drogi ekspresowej S17 lub innych przyczyn niezależnych od zamawiającego niemożliwych do ustalenia w dniu ogłoszenia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia. Zmiana trasy może powodować zwiększenie lub zmniejszenie liczby dowożonych uczniów na danej trasie. W przypadku awarii środka transportowego Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu wliczony w cenę zamówienia, w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych kursu i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych uczniów. Przewoźnik, w przypadku awarii autobusu lub innego zdarzenia losowego zaistniałego w trakcie dowożenia, zobowiązuje się do bezzwłocznego powiadomienia Zamawiającego i szkoły o zaistniałej sytuacji oraz do podstawienia drugiego autobusu w celu dokończenia przewozu w ciągu 1 godziny od zdarzenia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Kwota wadium wynosi: 4 000 zł., słownie: cztery tysiące złotych. Wadium wnosi się przed upływem terminu na składanie ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) Wykonawca w zależności od wybranej formy wadium (pkt. od 3.2 - 3.5.) - oryginał lub kopię potwierdzoną za zgodność dołącza do oferty. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: 52 8702 0001 0000 0198 2000 0060 z dopiskiem: Wadium - dowożenie uczniów uczęszczających do szkół prowadzonych przez Gminę Niemce w roku szkolnym 2014-2015. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto zamawiającego. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności zostanie oceniony na podstawie przedstawionej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób. Warunek zostanie uznany za spełniony poprzez przedstawienie decyzji właściwego organu, wydanej na podstawie ustawy z dnia 06.09.2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2013 r. poz. 1414 ze zm.) przyznającej licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się posiadaniem doświadczenia w wykonaniu minimum dwóch usług codziennego dowozu uczniów do szkół przez minimum 5-miesięcy o wartości minimalnej usługi brutto 40 000 zł w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem minimum 9 sprawnymi technicznie pojazdami o minimalnej liczbie miejsc siedzących 23 (trasa I), 11 (trasa II), 41 (trasa III), 26 (trasa IV), 14 (trasa V), 28 (trasa VI), 7 (trasa VII), 46 (trasa VIII), 12 (trasa IX), wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi autobusami, przy czym rok produkcji autobusów nie może być starszy niż 1996. Autobusy muszą posiadać układ przeciw blokowaniu hamulców ABS oraz być wyposażone w oparcia siedzeń wraz z zagłówkami (zagłówki nie muszą być oddzielne). Autobusy muszą być wyposażone sprawnie działające ogrzewanie. Nie dopuszczalne jest używanie do przewozów tzw. autobusów miejskich.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować minimum 9 osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania pojazdami kategorii D oraz świadectwo kwalifikacji i aktualne badania lekarskie oraz dwoma osobami zdolnymi do sprawowania opieki nad uczniami w czasie trwania przewozu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełnienia tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie. Wymagane jest doświadczenie w wykonaniu minimum dwóch usług codziennego dowozu uczniów do szkół przez minimum 5-miesięcy o wartości minimalnej usługi brutto 40 000 zł - wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do siwz.;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    dokumenty potwierdzające, że usługi, na które powołuje się wykonawca w zakresie posiadanej wiedzy i doświadczenia zostały wykonane należycie - poświadczenie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.niemce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Administracyjny Szkół w Niemcach, ul. Lubelska 121, 21-025 Niemce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Niemce ul. Lubelska 121, 21-025 Niemce, budynek Urzędu Gminy w Niemcach: Parter..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.