eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystok › Dostawy odzie¿y ochronnej i obuwia roboczego

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2009-02-10

Bia³ystok: Dostawy odzie¿y ochronnej i obuwia roboczego
Numer og³oszenia: 23516 - 2009; data zamieszczenia: 10.02.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Dzieciêcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Bia³ymstoku , ul. J. Waszyngtona 17, 15-274 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. 085 7450595, faks 085 7450595.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spdsk.amb.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawy odzie¿y ochronnej i obuwia roboczego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawy odzie¿y ochronnej i obuwia roboczego. Przedmiot zamówienia podzielony zosta³ na 2 czê¶ci (pakiety): pakiet 1 -odzie¿ ochronna pakiet 2 -obuwie robocze.

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 18.11.00.00 - Odzie¿ bran¿owa 18.83.00.00 - Obuwie ochronne .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: 1. W postêpowaniu mog± wzi±æ udzia³ wykonawcy, którzy: 1.1. posiadaj± uprawnienia do wykonania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ, 1.2. posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi± pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia potencja³u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 1.3. znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 2. Ocena spe³niania warunków zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez wykonawcê o¶wiadczeñ i dokumentów o których mowa w § 6 SIWZ wed³ug formu³y spe³nia/ nie spe³nia..
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. W celu potwierdzenia, ¿e wykonawca posiada uprawnienia do wykonania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówieñ publicznych: 1.1. Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. W przypadku oferty sk³adanej wspólnie przez kilku wykonawców, ka¿dy wykonawca sk³ada wy¿ej wymieniony dokument odrêbnie, wspólnicy spó³ki cywilnej sk³adaj± za¶wiadczenie o nie zaleganiu w podatku dochodowym od osób fizycznych i odrêbne za¶wiadczenie dotycz±ce o nie zaleganiu przez spó³kê w podatku od towarów i us³ug. 2. O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (w przypadku oferty sk³adanej wspólnie przez kilku Wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy wykonawca) 3. W celu potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego: 3.1. próbki w ilo¶ci 1 szt. ka¿dego asortymentu (w przypadku odzie¿y -z metk± zawieraj±c± sk³ad surowcowy tkaniny i przepis prania). Ka¿da próbka powinna byæ oznakowana nazw± Wykonawcy numerem pakietu i pozycji. 3.2. dok³adne opisy katalogowe oferowanych produktów zawieraj±ce tabelê rozmiarów 3.3. dane techniczne tkaniny (dot. pakietu nr 1 -odzie¿ ochronna) 3.4. ¶wiadectwa zgodno¶ci oferowanych produktów z obowi±zuj±cymi normami dla odzie¿y ochronnej i obuwia roboczego dla personelu s³u¿by zdrowia (w szczególno¶ci PN 85/P-84525 -odzie¿ i PN-EN ISO 20347: 2007 -obuwie).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 70
  • 2 - cechy u¿ytkowe - 30

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spdsk.amb.edu.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Uniwersytecki Dzieciêcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Bia³ymstoku, ul. J. Waszyngtona 17, 15-274 Bia³ystok, Zespó³ ds. zamówieñ publicznych, pok. 60007.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 19.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytecki Dzieciêcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Bia³ymstoku, ul. J. Waszyngtona 17, 15-274 Bia³ystok, Kancelaria, pok. 6124.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Odzie¿ ochronna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Odzie¿ ochronna - 6 pozycji: 1. Fartuch damski bia³y -375 szt 2. Fartuch mêski bia³y -15 szt. 3. Garsonka damska bia³a -750 szt. 4. Ubranie mêskie lekarskie bia³e -60 szt. 5. Ubranie rehabilitacyjne mêskie bia³e -6 szt. 6. Ubranie rehabilitacyjne damskie bia³e -35 szt..
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 18.11.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. cechy u¿ytkowe - 30

CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: obuwie robocze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Obuwie robocze -4 pozycje: 1. Obuwie damskie -550 par 2. obuwie damskie -500 par 3. Obuwie mêskie -250 par 4. Obuwie mêskie -50 par.
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 18.83.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. cechy u¿ytkowe - 30

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.