eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Dostawa i montaż regałów przesuwnych w budynku Książnicy Beskidzkiej, ul. Słowackiego 17a

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-20

Bielsko-Biała: Dostawa i montaż regałów przesuwnych w budynku Książnicy Beskidzkiej, ul. Słowackiego 17a
Numer ogłoszenia: 235080 - 2008; data zamieszczenia: 20.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Książnica Beskidzka , ul. Słowackiego 17a, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8228221 do 23, fax. 033 8126520.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ksiaznica.bielsko.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż regałów przesuwnych w budynku Książnicy Beskidzkiej, ul. Słowackiego 17a.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż regałów przesuwnych w budynku Książnicy Beskidzkiej, ul. Słowackiego 17a (CPV 28528950-3) Całość dokumentacji technicznej zawarta została w załączniku nr 5. 1. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na podstawie posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji technicznej stanowiącej integralną część do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do wykonania przedmiotu zamówienia do zweryfikowania pomiarów podanych w dokumentacji technicznej. 3. Zamawiający nie przewiduje w okresie 3 lat od podpisania umowy udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6/pkt 7 ustawy Pzp. 4. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz wariantowych. Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej oraz aukcji elektronicznej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.52.89.50 - 28.52.89.50 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) są uprawnieni do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku przedsiębiorstw występujących wspólnie - m.in. spółki cywilne, konsorcja - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru każdego ze wspólników, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie zawodowe, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wymagane jest wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 zadań odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych), e) wykonawcy, którzy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dot. spółek cywilnych, konsorcjów) - art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, f) akceptują warunki zawarte w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń oraz złożą komplet wymaganych dokumentów. 2. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie dokumentów wymienionych w rozdziale VI siwz..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty: a) oferta przetargowa, sporządzona na formularzu stanowiącym zał. nr 1 do siwz, zawierająca Oświadczenie Wykonawcy o: - terminie wykonania przedmiotu zamówienia; - udzielonej gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia; - terminie związania ofertą; - zdobyciu informacji koniecznych do sporządzenia oferty; - zapoznaniu się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami i przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń oraz zobowiązaniu się do zawarcia umowy na warunkach zawartych w projekcie umowy, b) oświadczenie o nie zaleganiu z opłatami podatków na rzecz Skarbu Państwa i Urzędu Gminy oraz o nie zaleganiu z opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne (ZUS wg stanu na dzień ......) - załącznik nr 2, c) oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1, pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3, d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku przedsiębiorstw występujących wspólnie - m.in. spółki cywilne, konsorcja - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru każdego ze wspólników, e) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie), f) wykaz wykonywanych przez wykonawcę co najmniej 3 zadań w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zadań odpowiadających swoim rodzajem i wartością zadaniu stanowiącemu przedmiot zamówienia , z podaniem czego dotyczyły, ich wartości, daty i miejsca wykonania, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wymienione usługi zostały wykonane należycie tj. referencje. Wykonawcy z innych państw członkowskich UE zobowiązani są do złożenia dokumentów równoważnych odpowiadających polskim dokumentom wymaganym przez Zamawiającego tj. odpowiedniki zaświadczeń z ZUS-u i Urzędu Skarbowego. Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ksiaznica.bielsko.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Książnica Beskidzka ul. Słowackiego 17a 43-300 Bielsko-Biała pokój nr 12.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Książnica Beskidzka ul. Słowackiego 17a 43-300 Bielsko-Biała sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.