Oleśnica: Usuwanie awarii na wodociągu wiejskim, kanalizacji i oczyszczalni ścieków na terenie gminy Oleśnica
Numer ogłoszenia: 235074 - 2007; data zamieszczenia: 28.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunalny w Oleśnicy, ul. Nadstawie 1, 28-220 Oleśnica, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3774501, fax 0-41 3774501.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa Urzędu Gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie awarii na wodociągu wiejskim, kanalizacji i oczyszczalni ścieków na terenie gminy Oleśnica.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I.Informacje ogólne. 1.Oferent w ofercie podaje stawki do kosztorysowania na podstawie których będzie rozliczał wykonanie usługi kosztorysem powykonawczym. 2.Wykonawca wykonuje usługę z własnych materiałów i za pomocą własnego sprzętu. 3.Wszystkie proponowane materiały muszą być oferowane w I gatunku, a roboty wykonane w powszechnie przyjętym standardzie, o ile nie ma wymagań szczególnych. 4.Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały i wyroby muszą posiadać atesty, certyfikaty w zakresie wymaganymi odrębnymi przepisami szczególnymi, w tym Prawa Budowlanego, tj. ogólnie - dokumentu zezwalającego na wprowadzenie do odbioru i stosowania w budownictwie. II.Zakres robót do wykonania. Zakres robót do wykonania jest bardzo zróżnicowany i polega na: - Wymianie hydrantów PPOŻ - Wymianie odcinków rurociągu - Wymianie Zasów - uszczelnienie i czyszczenie studzienek kanalizacyjnych - Naprawy eksploatacyjne na oczyszczalni ścieków itp. Uwaga: Roboty wykonane będą podczas eksploatacji urządzeń i czas usunięcia awarii musi być minimalny.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiajcy nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest: I. Spełnienie wymogów określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj.: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, -nie podlegają wykluczenia z postępowania o udzielenie Zamówienia. II. Złożenie pisemnej i podpisanej przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy, oferty na druku przygotowanym przez Zamawiającego Załącznik nr 1. Zakazuje się zmiany w treści przygotowanego przez Zamawiającego, druku formularza oferty. Oferty należy przygotować zgodnie z wymogami pkt 10 niniejszej specyfikacji. Do oferty należy załączyć wszystkie wyszczególnione na druku oferty załączniki. III. Złożenie oferty przez Wykonawcę w oczekiwanym przez Zamawiającego miejscu i terminie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia przedkłada: -oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, -aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia przedkłada: -wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca -wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat robót o podobnym charakterze i złożoności do przedmiotu zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to z tego okresu) o wartości nie niższej niż wartość składanej oferty. W wykazie należy podać wartość robót, datę i miejsce wykonania oraz załączyć dokumenty z których wynika, że roboty zostały wykonane należycie. Dokumentami tymi są pisemne oświadczenia podmiotów na rzecz których roboty były zrealizowane o wykonaniu ich przez Wykonawcę w sposób należyty (min 1 szt.) -dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Czas przystąpienia do wykrycia miejsca awarii od chwili otrzymania zgłoszenia - 15
- 3. czas przystąpienia do usunięcia awarii od chwili wykrycia miejsca awarii - 15
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminy.com.pl/olesnica
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Komunalny w Oleśnicy (Budynek Przedszkola), ul. Nadstawie, 28-220 Oleśnica.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2007 godzina 09:30, miejsce: Zakład Komunalny w Oleśnicy (Budynek Przedszkola), ul. Nadstawie, 28-220 Oleśnica.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- Sukcesywna dostawa gazu płynnego propan-butan (mix) do celów grzewczych dla Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Ostrowinie filia Jemielna 15
- Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Oleśnicy w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1509D w ul. Wądoły na odcinku od ul. Moniuszki do ul. Energetycznej
więcej: przetargi w Oleśnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa systemu monitoringu ppoż. i systemu łączności w KPN - roboty budowlane
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- Wymiana ślizgu zjeżdżalni wodnej wraz z wanną hamowną na Pływalni Pingwin przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.