Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-08
Kłodawa: Świadczenie usług porządkowo - czystościowych
Zadanie nr 1: Świadczenie usług porządkowo - czystościowych w budynkach Rejonu Drogowego w Gorzowie Wlkp. i Obwodu Drogowego w Kłodawie, siedziba: Kłodawa, ul. Owocowa 2
Zadanie nr 2: Świadczenie usług porządkowo - czystościowych w budynkach (administracyjnym, świetlica) Obwodu Drogowego w Drezdenku przy ul. Pierwszej Brygady 24
Numer ogłoszenia: 235061 - 2009; data zamieszczenia: 08.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze - Rejon Dróg Wojewódzkich w Gorzowie Wlkp. , ul. Owocowa 2, 66-415 Kłodawa, woj. lubuskie, tel. 0-95 7289848, faks 0-95 7289848.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdw.zgora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług porządkowo - czystościowych Zadanie nr 1: Świadczenie usług porządkowo - czystościowych w budynkach Rejonu Drogowego w Gorzowie Wlkp. i Obwodu Drogowego w Kłodawie, siedziba: Kłodawa, ul. Owocowa 2 Zadanie nr 2: Świadczenie usług porządkowo - czystościowych w budynkach (administracyjnym, świetlica) Obwodu Drogowego w Drezdenku przy ul. Pierwszej Brygady 24.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług porządkowo - czystościowych Zadanie nr 1: Świadczenie usług porządkowo - czystościowych w budynkach Rejonu Drogowego 90w Gorzowie Wlkp. i Obwodu Drogowego w Kłodawie, siedziba: Kłodawa, ul. Owocowa 2 Zadanie nr 2: Świadczenie usług porządkowo - czystościowych w budynkach (administracyjnym, świetlica) Obwodu Drogowego w Drezdenku przy ul. Pierwszej Brygady 24 Zamówienie obejmuje: 1. Utrzymanie czystości, higieny i estetyki : - wnętrz biurowych, - pomieszczeń gospodarczych, - sanitariatów i urządzeń sanitarnych, - ciągów komunikacyjnych. 2. Zaopatrywanie w materiały eksploatacyjne do utrzymania czystości (jednorazowe worki na śmieci, papier toaletowy, mydło w płynie, ręczniki papierowe niefarbujące, środki dezynfekujące, środki odświeżające). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Rozdziale III Instrukcji dla Wykonawców - Opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiących nie więcej niż 20% zamówienia podstawowego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: DLA KAŻDEGO ZADANIA ODDZIELNIE: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych w następujący sposób: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) wykażą się wykonaniem, a przypadku usług okresowych lub ciągłych również usługi w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie - min. 1 usługa przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia należy rozumieć min. 1 usługę w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych o wartości nie mniejszej niż: dla Zadania Nr 1 - 20.000,00 zł brutto w ramach jednego kontraktu dla Zadania Nr 2 - 10.000,00 zł brutto w ramach jednego kontraktu Z referencji powinien wynikać zakres rzeczowy usługi i jej wartość. Nie dopuszcza się łączenia zadań celem spełnienia warunku wykonania minimalnej wartości usługi. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek posiadania doświadczenia musi spełniać przynajmniej jeden z podmiotów. b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. wskażą: - osobę odpowiedzialną za realizację zadania, W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek personelu może być spełniony łącznie 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - przedłożą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż: dla Zadania Nr 1 - 20.000,00 zł dla Zadania Nr 2 - 10.000,00 zł W przypadku ofert składanych wspólnie, wszyscy partnerzy muszą spełniać warunek sytuacji ekonomiczno - finansowej tj. przedłożyć polisę a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia o.c. Dopuszcza się sumowanie wartości polis poszczególnych uczestników składających ofertę celem uzyskania wartości nie mniejszej niż: dla Zadania Nr 1 - 20.000,00 zł dla Zadania Nr 2 - 10.000,00 zł 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5) Zamawiający nie dopuszcza podwykonawstwa w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych, Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania Dokonanie oceny spełniania warunków odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów wyszczególnionych w pkt. 6 SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp zamawiający żąda następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający w danym terminie, Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2. nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, których mowa w pkt. 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Celem potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następującego dokumentu: 2) Wykaz wykonanych usług, a w przypadku usług okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (zał. 2) - min. 1 usługa przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia należy rozumieć min. 1 usługę w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych o wartości nie mniejszej niż: dla Zadania Nr 1 - 20.000,00 zł brutto w ramach jednego kontraktu dla Zadania Nr 2 - 10.000,00 zł brutto w ramach jednego kontraktu Z referencji powinien wynikać zakres rzeczowy usługi i jej wartość. Nie dopuszcza się łączenia zadań celem spełnienia warunku wykonania minimalnej wartości usługi. Wypełnić druk Doświadczenie zawodowe W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek posiadania doświadczenia musi spełniać przynajmniej jeden z podmiotów. 3) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zał. nr 3) Wypełnić druk Wykaz personelu z podaniem osoby odpowiedzialnej za realizację zamówienia. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek posiadania personelu może być spełniony łącznie 4) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 3), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, Celem potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następującego dokumentu: 5) Polisa a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż: dla Zadania Nr 1 - 20.000,00 zł dla Zadania Nr 2 - 10.000,00 zł W przypadku ofert składanych wspólnie, wszyscy partnerzy muszą spełniać warunek sytuacji ekonomiczno - finansowej tj. przedłożyć polisę a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia o.c. Dopuszcza się sumowanie wartości polis poszczególnych uczestników składających ofertę celem uzyskania wartości nie mniejszej niż: dla Zadania Nr 1 - 20.000,00 zł dla Zadania Nr 2 - 10.000,00 zł Celem potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych: 6) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 1), Oferta oprócz w/w dokumentów ma zawierać: 7) Formularz oferty (Rozdział II) wypełnić druk Formularz oferty - ofertę należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego, 8) Oświadczenie (zał. nr 4), 9) Zobowiązanie do współpracy - należy wypełnić załącznik albo wpisać NIE DOTYCZY (zał. nr 5), 10) Wypełniony formularz cenowy (Rozdział IV) wypełnić formularz cenowy/kosztorys ofertowy - kosztorys ofertowy należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego. Sporządzenie kosztorysu w innej formie spowoduje odrzucenie oferty, Ofertę należy sporządzić ściśle wg wzoru druków załączonych przez zamawiającego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdw.zgora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze
Rejon Dróg Wojewódzkich w Gorzowie Wlkp.
ul. Owocowa 2
66-415 Kłodawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze Rejon Dróg Wojewódzkich w Gorzowie Wlkp. ul. Owocowa 2 66-415 Kłodawa /sekretariat/.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI KŁODAWA
- Zagospodarowanie terenu poprzez montaż małej architektury w ramach modernizacji placu zabaw w miejscowości Chwalęcice
- Poprawa infrastruktury drogowej w m. Kłodawa
więcej: przetargi KŁODAWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie kompleksowych usług sprzątania podestów, wejść do klatek schodowych,korytarzy piwnicznych, chodników, dojść do wiat i wiat śmietnikowych
- "Usługa sprzątania budynku oraz terenu zewnętrznego Muzeum Miasta Gdyni "
- Wykonanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynku socjalnym oraz na terenach zewnętrznych - Ośrodek Socjalny w Pasterce
- Usługa sprzątania wewnętrznego w pomieszczeniach zajmowanych przez Gdański Urząd Pracy (GUP), w budynku przy ul. Lastadia 41 w Gdańsku Gdańsku w okresie 2024-2025
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w Oddziale Regionalnym KRUS w Bydgoszczy oraz w podległych Placówkach Terenowych.
- Sprzątanie budynków mieszkalnych w Warszawie administrowanych przez Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.