To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-07-14
Kożuchów: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenach wiejskich gminy Kożuchów
Numer ogłoszenia: 235010 - 2014; data zamieszczenia: 14.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 207298 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kożuchów, ul. Rynek 1A, 67-120 Kożuchów, woj. lubuskie, tel. 68 355 59 40, faks 68 355 28 68.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenach wiejskich gminy Kożuchów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie Nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenach wiejskich gminy Kożuchów. Zakres podstawowych obowiązków i praw inspektora nadzoru wynika z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 ze zmianami) i obejmuje w szczególności: 1) Sprawowanie w ramach wynagrodzenia wielobranżowego nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującym i w danym zakresie przepisami prawa. 2) Współpraca z Zamawiającym przy przygotowaniu i przeprowadzeniu procedury przetargowej na wybór Wykonawcy Robót Budowlanych dotyczących przedmiotowego zadania, zgodnie z obowiązującą Ustawą Pzp, opracowaniu opisu przedmiotu zamówienia (w szczególności opisu równoważności zastosowanej technologii w projektach budowlanych). W trakcie trwania procesu przetargowego na roboty budowlane Wykonawca będzie uczestniczył w udzielaniu odpowiedzi na pytania wykonawców robót budowlanych oraz będzie także uczestniczył w procesie oceny ofert złożonych w wyniku ogłoszenia przetargu na roboty budowlane i w ramach tego obowiązku zapewni udział przynajmniej jednej osoby w pracach komisji przetargowej powołanej przez Burmistrza Kożuchowa. 3) Weryfikacja dokumentacji projektowej, poprzez zapewnienie osoby pełniącej rolę specjalisty z zakresu nadzorowania budowy przydomowych oczyszczalni ścieków posiadającej wykształcenie wyższe techniczne z zakresu inżynierii sanitarnej lub inżynierii środowiska, która przeprowadzi analizę istniejącej dokumentacji technicznej oraz innych uzgodnień i decyzji niezbędnych dla realizacji projektu. Wykonawca w imieniu inwestora będzie kontaktował się z osobami sprawującymi nadzór autorski. Wykonawca wezwie i wyegzekwuje w imieniu Zamawiającego od projektanta poprawienie lub uzupełnienie dokumentacji w trakcie realizacji robót w przypadku ujawnienia wad tej dokumentacji. 4) Udzielanie regularnych konsultacji i doradztwa technicznego Zamawiającemu. Konsultowanie istotnych z punktu widzenia realizacji zadania decyzji z wydelegowanymi przedstawicielami Zamawiającego. 5) Zarządzanie i nadzór nad realizacją zadania w przedstawionym zakresie poprzez osobisty pobyt na terenie realizowanej inwestycji oraz bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawdzenie zgodności jej realizacji z przepisami prawa, dokumentacją techniczną, dokumentami przetargowymi oraz zatwierdzonymi harmonogramami. 6) Dostosowanie godzin swojej pracy do godzin pracy Wykonawcy Robót Budowlanych. 7) Przyjmowanie od Wykonawcy Robót Budowlanych harmonogramów rzeczowo-finansowych, opiniowanie ich oraz przedkładanie Zamawiającemu w ciągu maksymalnie 5 dni od daty ich otrzymania od Wykonawcy Robót Budowlanych. 8) Wydawanie poleceń i instrukcji Wykonawcy Robót Budowlanych, potwierdzonych sporządzanym protokołem, dotyczących: wykonania prób, wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z Wykonawcą Robót Budowlanych. 9) Nadzorowanie wykonywanych robót budowlanych pod względem technicznym i jakościowym, w tym kontrola jakości używanych materiałów wyszczególnionych w umowie na roboty budowlane ich zgodności z przepisami prawa, żądania dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności poprzez odbiór przedstawionych przez Wykonawcę Robót Budowlanych certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem. 10) Potwierdzenie dopuszczenia do pracy sprzętu, urządzeń i narzędzi przewidzianych do realizacji robót w oparciu o posiadane świadectwa i certyfikaty wymagane przepisami prawa, normy techniczne, dokumentację projektową i specyfikacje techniczne. 11) Sprawdzanie czy osoby zatrudnione przez Wykonawcę Robót Budowlanych posiadają kwalifikacje oraz uprawnienia do prowadzenia prac budowlanych. 12) Sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, a także uczestnictwo w próbach, badaniach, odbiorach częściowym i końcowym inwestycji oraz przekazywaniu obiektów do użytku. 13) Nadzór nad terminową realizacją zadania. 14) Kontrola przepływu finansowego zgodnie z harmonogramem robót. Wykonawca weryfikuje faktury wystawione przez Wykonawcę Robót Budowlanych w związku z realizacją umowy na roboty budowlane. Wykonawca jest odpowiedzialny za odbieranie od Wykonawcy Robót Budowlanych rozliczeń łącznie z dokumentami stanowiącym i ich podstawę, weryfikowanie tych rozliczeń oraz przedkładanie do zatwierdzenia Zamawiającemu faktur częściowych i końcowych, Wykonawca jest odpowiedzialny za sprawdzanie pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym wszelkiego rodzaju kalkulacji, kosztorysów, faktur, a także innych dokumentów przedkładanych przez uczestników procesu inwestycyjnego w trakcie rozliczania części, bądź całości wykonanych robót. Wykonawca ściśle współpracuje z osobą wskazaną przez Zamawiającego i dostarcza wszystkie niezbędne, żądane dokumenty dotyczące rozliczeń. 15) Egzekwowanie od Wykonawcy Robót Budowlanych dokumentacji powykonawczej oraz sprawdzenie jej i zatwierdzenie w porozumieniu z Zamawiającym. 16) Zarządzanie całym procesem przekazania obiektów do użytkowania. 17) Sporządzanie protokołów konieczności na roboty dodatkowe, zamienne i uzupełniające po uprzednim zaakceptowaniu ich przez Zamawiającego. 18) Wydawanie Wykonawcy Robót Budowlanych: częściowych i końcowych protokołów odbioru. 19) Opiniowanie proponowanych przez Wykonawcę Robót Budowlanych pod wykonawców i przedkładanie do zatwierdzenia Zamawiającemu. W przypadku opinii negatywnej przedstawienie Wykonawcy pisemnego uzasadnienia. 20) Odpowiadanie za odpowiedni dobór zespołu. Podczas nieobecności któregokolwiek ze specjalistów, wynikającej z urlopu, przedłożenia zwolnienia lekarskiego lub innego powodu, Wykonawca zapewni czasowe zastępstwo specjalistów na cały czas nieobecności zatrudnionych fachowców by uniknąć zwłoki w realizacji robót budowlanych. 21) Udzielenie Zamawiającemu gwarancji na wykonaną przez siebie usługę objętą niniejszym zamówieniem. Gwarancja powinna wynosić nie mniej niż 60 miesięcy i liczona będzie od dnia bezusterkowego końcowego odbioru robót. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie utrzymywać stały kontakt z Zamawiającym, a w szczególności uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych, które winny odbywać się raz w roku przez okres trwania gwarancji. 22) Występowanie do odpowiednich organów w imieniu Zamawiającego w oparciu o szczegółowe pełnomocnictwo, zgodnie z prawem budowlanym, o zmianę już istniejących zgłoszeń robot budowlanych, warunków przyłącza do sieci, gdy będą zachodzić okoliczności uzasadniające taką czynność, uzyskanie innych dokumentów, uzgodnień i pozwoleń wynikających z realizacji inwestycji, zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi. 23) Wykonanie po uzgodnieniu z Zamawiającym wszystkich innych czynności, nie wymienionych w umowie, które zostaną uznane za niezbędne dla prawidłowej realizacji robót.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rolnego w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-203, projektu pn. Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenach wiejskich w Gminie Kożuchów.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Komplet Inwest s.j. Tomasz Granops, Elżbieta Prażanowska-Nieboj, Aleja 11-go Listopada 91K, 66-400 Gorzów Wielkopolski, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 95671,25 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 49200,00
Oferta z najniższą ceną: 49200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 56580,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych w Gminie Iłża
- Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Powiatu Nowotarskiego
- Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej i rekreacyjnej w miejscowości Kotla
- Wielobranżowy nadzór inwestorski nad realizacją umowy na roboty budowlane pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 2559W Zamość Gostery-gr. województwa (Głębocz).
- "Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej, w tym oczyszczalni ścieków na terenie gminy Bierzwnik"
- Budowa boisk sportowych w miejscowości Przeginia i Łazy - w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.