eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelcz-Laskowice › Budowa placów zabaw w Wójcicach i w Jelczu-Laskowicach przy ulicy Techników 16 i przy ulicy Prusa oraz budowa siłowni plenerowej w Jelczu-Laskowicach przy ulicy Stawowej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-07

Jelcz-Laskowice: Budowa placów zabaw w Wójcicach i w Jelczu-Laskowicach przy ulicy Techników 16 i przy ulicy Prusa oraz budowa siłowni plenerowej w Jelczu-Laskowicach przy ulicy Stawowej.
Numer ogłoszenia: 23489 - 2016; data zamieszczenia: 07.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jelcz-Laskowice , W.Witosa 24, 55-230 Jelcz-Laskowice, woj. dolnośląskie, tel. 071 3817122, 3817145, faks 071 31817111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jelcz-laskowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placów zabaw w Wójcicach i w Jelczu-Laskowicach przy ulicy Techników 16 i przy ulicy Prusa oraz budowa siłowni plenerowej w Jelczu-Laskowicach przy ulicy Stawowej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa placów zabaw w Wójcicach i w Jelczu-Laskowicach przy ulicy Techników 16 i przy ulicy Prusa oraz budowa siłowni plenerowej w Jelczu-Laskowicach przy ulicy Stawowej. Szczegółowy przedmiot zamówienia. 1. Plac zabaw w Wójcicach przy ulicy Głównej wykonanie I etapu budowy tzn. : 1) demontaż, przewiezienie na teren inwestycji i montaż na prefabrykatach betonowych następujących urządzeń zabawowych (wykonanych z drewna) : a) zestaw wielofunkcyjny - 1 sztuka, b) huśtawka wahadłowa 2-osobowa - 1 sztuka, c) bujak sprężynowy - 1 sztuka, d) huśtawka wagowa 2-osobowa - 1 sztuka. Urządzenia wymienione w punktach a)-d) znajdują się na dotychczasowym placu zabaw usytuowanym w Wójcicach za budynkiem świetlicy. 2) Dostawa i montaż na prefabrykatach betonowych nowych urządzeń tj. : a) przeplotnia - kula - 1 sztuka. Urządzenie wykonane ze stali. Konstrukcja przeplotni zabezpieczona antykorozyjnie i malowana. Konstrukcja wypełniona linami stalowymi, podłoga wykonana z blachy typu łezka. b) Drążki gimnastyczne - 1 sztuka. Urządzenie wykonane ze stali, zabezpieczone antykorozyjnie i malowane. c) Karuzela z kierownicą - 1 sztuka. Konstrukcja wykonana ze stali oraz płyty HDPE, zabezpieczona antykorozyjniei malowana. Podest wykonany z blachy łezki lub płyty HDPE, siedziska wykonane z tworzywa sztucznego lub sklejki wodoodpornej. Obracanie karuzeli za pomocą kierownicy umieszczonej centralnie. d) Piaskownica - 1 sztuka. Piaskownica drewniana o wymiarach 2,5 m x 2,5 m, z zamykaną pokrywą na czas nieużytkowania. Urządzenie malowane drewnochronem. e) Regulamin placu zabaw - 1 sztuka. Konstrukcja regulaminu stalowa, zabezpieczona antykorozyjnie i malowana. Tablica stalowa. f) Stół do ping ponga - 1 sztuka. Blat stołu wykonany z wysokogatunkowego betonu z kruszywem ozdobnym, szlifowany i lakierowany. Siatka do gry wykonana z blachy stalowej o gr. 5 mm. Wszystkie elementy stalowe w konstrukcji zabezpieczone antykorozyjnie. Krawędzie blatu zabezpieczone listwą aluminiową, zapobiegającą obiciom. g) Kosz na śmieci - 1 sztuka. Kosz o pojemności 35 litrów, wykonany ze stali, daszek kosza na stale połączony z konstrukcją. Kosz wyposażony w zamek zwalniający blokujący wyjęcie wiadra w celu opróżnienia. Całość konstrukcji zabezpieczona antykorozyjnie. h) Ławka z oparciem, do wkopania - 1 sztuka. Konstrukcja ławki wykonana ze stali, wszystkie elementy stalowe zabezpieczone antykorozyjnie. Siedzisko ławki wykonane z drewna wysoce odpornego na warunki atmosferyczne. Szczegółowa charakterystyka nowych urządzeń znajduje się w opisie technicznym do projektu budowlanego. 3) Wykonanie nawierzchni bezpiecznej z piasku płukanego z obrzeżem z krawężników betonowych 6x20x100 cm wokół urządzeń zabawowych wymienionych w punkcie 1)a)-d) i w punkcie 2)a)-c). 4) Wykonanie nawierzchni z trawy naturalnej w zakresie I etapu inwestycji - ręczne wykonywanie nawierzchni trawiastej siewem z przykryciem nasion po wysiewie walcem kolczatką. Podział inwestycji na etapy ilustruje rysunek nr 2 do projektu budowlanego. 2. Plac zabaw w Jelczu-Laskowicach obok budynku przy ulicy Techników 16 - wykonanie II etapu budowy tzn. : 1) dostawa i montaż zestawu sprawnościowego wraz z wykonaniem nawierzchni bezpiecznej z piasku płukanego - 1 sztuka. Montaż na prefabrykatach betonowych. Wysokość zestawu sprawnościowego : 200 cm. Zestaw wykonany ze stali, zabezpieczony antykorozyjnie i malowany, składający się z następujących sześciu segmentów : a) huśtawka wahadłowa 1 osobowa - siedzisko kubełkowe, b) ściana z lin (linarium) - z wytrzymałej grubo plecionej liny, c) drabinka sznurowa i sznur, d) ściana z opon, e) drążek poziomy, f) segment oczkowy. 2) Dostawa i montaż piaskownicy wraz z wykonaniem nawierzchni bezpiecznej z piasku płukanego - 1 sztuka. Piaskownica betonowa o wymiarach : długość 3,0 m - 3,30 m, szerokość 3,0 m - 3,30 m,zbudowana z segmentów żelbetonowych, siedziska wykonane z tworzywa sztucznego lub ze sklejki wodoodpornej. 3) Dostawa i montaż ławki bez oparcia, do wkopania - 1 sztuka. Konstrukcja ławki wykonana ze stali, wszystkie elementy stalowe zabezpieczone antykorozyjnie. Siedzisko ławki wykonane z płyty HDPE, HPL lub sklejki wodoodpornej. Montaż na prefabrykatach betonowych. Szczegółowa charakterystyka opisanych powyżej urządzeń znajduje się w opisie technicznym do projektu budowlanego. 4) Dostawa i posadzenie krzewów : pęcherznica kalinolistna w dwóch odmianach tj. : Luteus kolor jaskrawożółty i Diabolo kolor purpurowoczerwony - 78 sztuk (po 39 sztuk z każdej odmiany) 3. Plac zabaw w Jelczu-Laskowicach przy ulicy Prusa (na terenie Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 3) - wykonanie II etapu budowy tzn. : 1) dostawa i montaż zestawu zabawowego dwie wieże - 1 sztuka. Montaż na prefabrykatach betonowych. Wysokość urządzenia : 355 cm. Zestaw wykonany ze stali, zabezpieczony antykorozyjnie i malowany. Podesty wieży wykonane ze sklejki wodoodpornej antypoślizgowej. Daszki oraz wypełnienia z płyty HDPE lub sklejki wodoodpornej. Ślizg zjeżdżalni z blachy chromowej a boki ze stali lub z płyt HDPE. Zestaw zawiera następujące elementy : dwie wieże z daszkiem, dwie zjeżdżalnie, schodki, rurę strażacką lub balkonik, tunel. Po zamontowaniu zestawu zabawowego należy uzupełnić piasek płukany w strefie bezpiecznego upadku. 2) Dostawa i montaż ławki bez oparcia, do wkopania - 4 sztuki. Konstrukcja ławki wykonana ze stali, wszystkie elementy stalowe zabezpieczone antykorozyjnie. Siedzisko ławki wykonane z płyty HDPE, HPL lub sklejki wodoodpornej. Montaż na prefabrykatach betonowych. 3) Dostawa i montaż koszy na śmieci - 4 sztuki. Kosz o pojemności 35 litrów, wykonany ze stali, daszek kosza na stale połączony z konstrukcją. Kosz wyposażony w zamek zwalniający/ blokujący wyjęcie wiadra w celu opróżnienia. Całość konstrukcji zabezpieczona antykorozyjnie. Montaż na prefabrykatach betonowych. Szczegółowa charakterystyka opisanych powyżej urządzeń znajduje się w opisie technicznym do projektu budowlanego. 4) Dostawa i posadzenie krzewów : pęcherznica kalinolistna w dwóch odmianach tj. : Luteus kolor jaskrawożółty i Diabolo kolor purpurowoczerowny - 112 sztuk (po 56 sztuk z każdej odmiany). 4. Siłownia plenerowa w Jelczu-Laskowicach przy ulicy Stawowej - wykonanie II etapu budowy tzn. : 1) dostawa i montaż na pylonach konstrukcyjnych wraz z fundamentami sześciu niżej wymienionych urządzeń siłowni zewnętrznej : a)biegacz - 1 sztuka, b)masażer - 1 sztuka, c)narciarz biegowy - 1 sztuka, d)sternik - 1 sztuka, e)drabinka pozioma - 1 sztuka, f)drabinka - 1 sztuka. Szczegółowa charakterystyka wymienionych urządzeń znajduje się w opisie technicznym do projektu budowlanego. 2) Dostawa i montaż stojaka na rowery czterostanowiskowego - 1 sztuka. Konstrukcja stalowa, całość urządzenia ocynkowana, montaż na prefabrykatach betonowych. Szczegółowa charakterystyka stojaka na rowery znajduje się w opisie technicznym do projektu budowlanego. 3) Wykonanie nawierzchni z kory ogrodowej w strefach funkcjonowania wszystkich urządzeń wymienionych w punkcie 1). 4) Wykonanie chodnika - nawierzchnia chodnika z wałków drewnianych na podsypce piaskowej 3 cm oraz podbudowie żwirowej 5 cm. 5) Uzupełnienie nawierzchni trawiastej - ręczne wykonywanie nawierzchni trawiastej siewem z przykryciem nasion po wysiewie walcem kolczatką. 6) Dostawa i montaż ogrodzenia panelowego z dwiema furtkami wejściowymi. Długość ogrodzenia - 68,0 m, wysokość ogrodzenia - 1,60 m, szerokość furtki - 1,0 m. Ogrodzenie z paneli o długości 2,50 m i wysokości 1,60 m wykonanych z prętów stalowych śr. 4 mm, zgrzewanych w pionie i w poziomie, ocynkowanych ogniowo i malowanych proszkowo w kolorze zielonym (RAL 6005). Słupki wykonane z kątowników stalowych 60 x 40 mm z zaślepką z tworzywa sztucznego, ocynkowane ogniowo i malowane proszkowo w kolorze zielonym (RAL 6005), o wysokości ogrodzenia. W komplecie niezbędne akcesoria do montażu ogrodzenia. Słupki zabetonowane w stopach betonowych B-15 o wymiarach 20 x 20 x 60 cm. Furtka wejściowa z samozamykaczem, ocynkowana ogniowo i malowana proszkowo w kolorze zielonym (RAL 6005), wypełniona panelem zgodnym z zastosowanym ogrodzeniem. Ogrodzenie należy zamontować w wersji bez płyt cokołowych, które na rysunku nr 5 przedstawiającym przykładowe ogrodzenie panelowe zostały oznaczone cyfrą 4 i 5. 7) Zamawiający odstępuje od wykonania nasadzeń drzew i krzewów zimozielonych wymienionych w punkcie 6.3. Zieleń opisu technicznego do projektu budowlanego. Wymienione powyżej urządzenia zostały szczegółowo opisane w opisie technicznym do projektu budowlanego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: 1) zorganizowanie na swój koszt placu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż., 2) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych przedmiotem przetargu, 3) naprawę zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, 4) pokrycie kosztów usunięcia niewypałów, niewybuchów i amunicji odkrytych w trakcie robót, 5) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających do wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego , polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45.26.23.50 - Betonowanie bez zbrojenia 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 37.53.52.50 - Huśtawki (poziome) do placów zabaw 37.53.52.70 - Piaskownice do placów zabaw 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 2000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych). Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu, sposób przekazania: na rachunek Zamawiającego BS Oława Oddz. Jelcz-Laskowice 39 9585 0007 0020 0209 7563 0002 w jednej lub kilku z poniżej podanych form: 1) w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, 2) w gwarancjach ubezpieczeniowych 3) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ma szczegółowych wymagań w tym warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy spełnia warunek jeśli wykażą , że wykonali co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie ,rozbudowie lub przebudowie placu zabaw o pow. co najmniej 100 m2 .

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ma szczegółowych wymagań w tym warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy spełnia warunek jeśli wykażą , że dysponują osobą , która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie konstrukcyjno-budowlanym

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ma szczegółowych wymagań w tym warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu potwierdzenia , że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca musi dostarczyć 1) Certyfikaty zgodności urządzeń z normą PN-EN 1176 lub DIN 79000:2012-02,prPN-prEN 16630E 2) Fotografie proponowanych urządzeń

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy, jeżeli zmiany będą korzystne dla Zamawiającego lub konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności zmiany postanowień umowy mogą dotyczyć: 1) terminu realizacji przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy, tj. np.: konieczność przesunięcia terminu przekazania terenu budowy, okoliczności zaistniałe w trakcie realizacji przedmiotu umowy, tj. warunki atmosferyczne, archeologiczne, geologiczne, hydrologiczne, kolizje z sieciami infrastruktury, utrudniające lub uniemożliwiające terminowe wykonania przedmiotu umowy, itp.; 2) sposobu wykonywania przedmiotu umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym w/w zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, tj. zmiana dokumentacji projektowej - , zaistnienie warunków faktycznych na terenie budowy, wpływających na zakres lub sposób wykonywania przedmiotu umowy, tj. warunki atmosferyczne, archeologiczne, geologiczne, hydrologiczne, kolizje z sieciami infrastruktury, itp.; 3) sposobu rozliczenia niniejszej umowy, o ile zmiana jest korzystna dla Zamawiającego; 5) tych postanowień, które mają związek ze zmienionymi regulacjami prawnymi wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany; 6) oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy. 7) zmiany zakresu części zamówienia powierzonej Podwykonawcom, 8) konieczności zmiany osób odpowiedzialnych: za nadzór nad realizacją umowy ze strony Zamawiającego, za pełnienie funkcji kierownika robót, 9) W przypadku, kiedy w umowie znajdują się oczywiste błędy pisarskie lub rachunkowe, a także zapisy, których wykonanie jest niemożliwe ze względu na obowiązujące przepisy prawa - w zakresie, który jest niezbędny dla wyeliminowania tych błędów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.jelcz-laskowice.finn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy ul.Witosa 24 55-220 Jelcz-Laskowice pok.13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2016 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta i Gminy ul.Witosa 24 55-220 Jelcz-Laskowice sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.