eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niwiska › Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Niwiska oraz jednostek organizacyjnych i nadzorowanych przez Gminę Niwiska w okresie 4 lat, tj. od 1.09.2011 roku do 01.09.2015 roku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-08

Niwiska: Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Niwiska oraz jednostek organizacyjnych i nadzorowanych przez Gminę Niwiska w okresie 4 lat, tj. od 1.09.2011 roku do 01.09.2015 roku.
Numer ogłoszenia: 234792 - 2011; data zamieszczenia: 08.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Niwiska , Niwiska 430, 36-147 Niwiska, woj. podkarpackie, tel. 017 2279002 w. 33, faks 017 2279341.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.niwiska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Niwiska oraz jednostek organizacyjnych i nadzorowanych przez Gminę Niwiska w okresie 4 lat, tj. od 1.09.2011 roku do 01.09.2015 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Niwiska oraz jednostek organizacyjnych i nadzorowanych przez Gminę Niwiska w okresie 4 lat, tj. od 1.09.2011 roku do 01.09.2015 roku, obejmuje następujące usługi: 1. Otwarcie i prowadzenie rachunków jednostek organizacyjnych i nadzorowanych przez Gminę Niwiska (dotyczy wszystkich rachunków otwieranych podczas obowiązywania umowy na obsługę budżetu Gminy Niwiska). 2. Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Niwiska oraz jednostek organizacyjnych i nadzorowanych przez Gminę Niwiska obejmować będzie: 1) rachunek podstawowy - budżetu Gminy Niwiska, 2) rachunki następujących jednostek organizacyjnych i nadzorowanych przez Gminę Niwiska: a) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Niwiskach, b) Zakład Usług Komunalnych w Niwiskach, c) Gminny Ośrodek Kultury i Biblioteki w Niwiskach, d) Publiczne Gimnazjum w Niwiskach, e) Szkoła Podstawowa w Niwiskach, f) Szkoła Podstawowa w Trześni g) Szkoła Podstawowa w Hucisku, h) Szkoła Podstawowa w Kosowach, i) Szkoła Podstawowa w Siedlance, j) Szkoła Podstawowa w Przyłęku, k) Urząd Gminy w Niwiskach. 3) prowadzenie obsługi kasowej, w tym: a) dokonywanie wypłat gotówkowych, b) przyjmowanie wpłat gotówkowych, c) realizację poleceń przelewu, d) przechowywanie depozytów, e) obsługa operacji zagranicznych, f) generowanie i przekazywanie obsługiwanym jednostkom wyciągów bankowych wraz z załącznikami, 3. Dodatkową czynnością wykonaną w ramach zamówienia jest objęcie systemem bankowości elektronicznej (Home banking) wszystkich obsługiwanych jednostek (po jednym stanowisku w każdej jednostce zależnej, oraz 3 stanowisk w siedzibie Urzędu Gminy Niwiska) w terminie maksymalnie do 3 miesięcy od daty podpisania umowy. System ma obejmować dostawę i bieżącą aktualizację oprogramowania wraz z instalacją, przeszkolenie pracowników, oraz zapewnienie prawidłowej pracy zainstalowanego oprogramowania bez dodatkowych opłat. System bankowości elektronicznej (Home banking) powinien umożliwiać w szczególności: 1) uzyskiwanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunkach budżetu Gminy Niwiska, w tym również na rachunkach jednostek wymienionych w ust. 2 pkt 2, 2) przeszukiwanie zbioru wszystkich operacji na rachunkach budżetu Gminy Niwiska, w tym również na rachunkach jednostek wymienionych w ust. 2 pkt 2 wg rodzaju operacji, nazwy kontrahenta, rachunku kontrahenta, daty, okresu, kwoty i innych kryteriów możliwych do wyodrębnienia w zbiorze operacji, 3) wywołanie dowolnej operacji wg kryteriów określonych w punkcie 2, 4) składanie poleceń przelewu ze wszystkich rachunków, 5) składanie poleceń przelewu na lokaty terminowe dostępne w ofercie publicznej Banku, 6) obsługę systemu na platformie internetowej, 7) monitorowanie operacji i sporządzanie z wybranego okresu obsługi szczegółowych wyciągów dla wszystkich operacji, 4. Lokowanie środków na lokatach krótkoterminowych i długoterminowych dostępnych w ofercie Banku z możliwością ich automatycznej prolongaty, 5. Prowadzenie i obsługa skonsolidowanego rachunku budżetu gminy, na który przenoszone będzie dodatnie lub ujemne saldo rachunku bieżącego budżetu gminy, a także dodatnie salda rachunków jednostek budżetowych Gminy Niwiska, wyłączając następujące jednostki: 1) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Niwiskach, 2) Zakład Usług Komunalnych w Niwiskach, 3) Gminny Ośrodek Kultury i Biblioteki w Niwiskach. 6. Udzielenie Gminie Niwiska, na jej wniosek, kredytu (bez wymogu innych zabezpieczeń poza wekslem) w rachunku bieżącym o zmiennym oprocentowaniu na pokrycie występującego w trakcie roku deficytu budżetu. Wysokość kredytu będzie określona w każdym roku budżetowym przez Radę Gminy Niwiska. 7. Uznawanie i obciążanie rachunków w dniu operacji. 8. Wykonywanie poleceń przelewu złożonych do godz. 11:00 w tym samym dniu, a poleceń złożonych po godz. 11:00 w dniu następnym do godz. 11:00. 9. Czas otrzymywania wyciągów z załącznikami najpóźniej do godziny 10:00 następnego dnia roboczego. B. Wymagania dodatkowe: 1.Bank nie będzie pobierał z tytułu obsługi bankowej Gminy Niwiska żadnych innych opłat niż określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (Załącznik 2). 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat i prowizji bankowych od: 1) wpłat gotówkowych dokonywanych przez osoby fizyczne, osoby prawne na rzecz Gminy Niwiska, 2) wpłat na rachunki jednostek organizacyjnych i nadzorowanych przez Gminę Niwiska wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w Rozdziale III B ust.2 pkt 2, 3) wypłat gotówkowych na rzecz osób fizycznych i osób prawnych dokonywanych przez Gminę Niwiska oraz jednostki organizacyjne i nadzorowane przez Gminę Niwiska wskazane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w Rozdziale III B ust.2 pkt 2. 4) sporządzanie wyciągów bankowych oraz wtórników do wyciągów bankowych, 5) realizacja wszystkich przelewów dokonywanych przez Zamawiającego wewnątrz banku, pomiędzy rachunkami gminy oraz jej jednostkami organizacyjnymi, 6) opłat za zaświadczenia i opinie bankowe. 3. Bank otworzy punkt kasowy (filię lub oddział) swojego banku - zapewniający pełną obsługę bankową budżetu Gminy Niwiska oraz jednostek organizacyjnych i nadzorowanych przez Gminę Niwiska - w miejscowości Niwiska (powiat kolbuszowski) lub złoży oświadczenie w składanej ofercie, iż najpóźniej w terminie do 3 miesięcy od daty podpisania umowy na wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Niwiska oraz jednostek organizacyjnych i nadzorowanych przez Gminę Niwiska, otworzy w miejscowości Niwiska (powiat kolbuszowski) punkt kasowy swojego banku zapewniający kompleksową obsługę bankową budżetu Gminy Niwiska oraz jednostek organizacyjnych i nadzorowanych przez Gminę Niwiska. Do momentu otwarcia punktu kasowego (filii lub oddziału) w miejscowości Niwiska (powiat kolbuszowski) Bank zagwarantuje codzienną obsługę budżetu Gminy Niwiska oraz jednostek organizacyjnych i nadzorowanych przez Gminę Niwiska na terenie Gminy Niwiska i zapewni możliwość przeprowadzania wszystkich operacji bankowych bez ponoszenia dodatkowych kosztów ze strony Gminy Niwiska oraz jednostek organizacyjnych i nadzorowanych przez Gminę Niwiska, wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przypadku niespełnienia tego warunku zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zawartej umowy. C. Informacje o oprocentowaniu: 1. Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym o zmiennym oprocentowaniu na pokrycie występującego w trakcie roku deficytu budżetu gminy liczone będzie wg stawki WIBOR 1M. Zmiana stawki WIBOR 1M będącej podstawą do naliczania odsetek następować będzie w miesięcznych okresach odsetkowych w oparciu o stawkę z ostatniego dnia roboczego notowania WIBOR 1M z miesiąca poprzedzającego kolejny okres (miesiąc) odsetkowy. Każdorazowo ustalona stopa procentowa będzie obowiązywała od pierwszego dnia miesiąca rozpoczynającego kolejny okres odsetkowy. Jeżeli pierwszy dzień miesiąca jest dniem wolnym od pracy, nowa stopa procentowa będzie obowiązywała od pierwszego dnia roboczego po pierwszym dniu miesiąca. 2. Oprocentowanie lokaty miesięcznej wg. stawki WIBID 1M, kwartalnej wg. stawki WIBID 3M..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00 - (3) Usługi bankowe i inwestycyjne 66.12.00.00 - (3) Inwestycyjne usługi bankowe i usługi powiązane 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca przedłoży zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (j.t. - Dz. U. z 2002r. Nr 72, poz. 665 ze zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy. Ocena spełnienia warunku przez Wykonawców zostanie dokonana przez Zamawiającego w oparciu o dokumenty znajdujące się w ofercie, wskazane szczegółowo w Rozdziale VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnieniu tego warunku (oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia). Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana przez Zamawiającego w oparciu o dokumenty znajdujące się w ofercie, wskazane szczegółowo w Rozdziale VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnieniu tego warunku (oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia). Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana przez Zamawiającego w oparciu o dokumenty znajdujące się w ofercie, wskazane szczegółowo w Rozdziale VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnieniu tego warunku (oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia). Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana przez Zamawiającego w oparciu o dokumenty znajdujące się w ofercie, wskazane szczegółowo w Rozdziale VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnieniu tego warunku (oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia). Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana przez Zamawiającego w oparciu o dokumenty znajdujące się w ofercie, wskazane szczegółowo w Rozdziale VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy (złożony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia). 2. Pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej Wykonawcę w postępowaniu (jeżeli Wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika). 3. Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Projekt umowy na świadczenie usług bankowych uwzględniający zapisy specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany - a konieczność wprowadzenia zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zamawiający dopuszcza zmianę, o której mowa wyżej, w odniesieniu do: 1) wysokości wynagrodzenia w związku ze zmianą przepisów podatkowych; 2) nałożenia na Zamawiającego dodatkowych zadań lub zmiany jego struktury organizacyjnej; 3) pojawienia się nowych produktów bankowych lub rozwiązań organizacyjnych, których wykorzystanie będzie korzystne dla Zamawiającego; 4) wprowadzenia modyfikacji bądź wymiany systemów informatycznych Zamawiającego, w tym systemu finansowo - księgowego; 5) zmiany terminów płatności, 6) w przypadkach przewidzianych w odpowiednich zapisach specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w szczególności wynikających z przedmiotu zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.niwiska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Niwiska, 36 - 147 Niwiska 430, woj. podkarpackie, pokój nr 19..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2011 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Niwiska, 36 - 147 Niwiska 430, woj. podkarpackie, pokój nr 10 (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.