eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Linia › Wyposażenie świetlic gminnego Domu Kultury w Lewinie, Lini, Niepoczołowicach, Osieku, Smażynie i Strzepczu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-07

Linia: Wyposażenie świetlic gminnego Domu Kultury w Lewinie, Lini, Niepoczołowicach, Osieku, Smażynie i Strzepczu
Numer ogłoszenia: 234633 - 2009; data zamieszczenia: 07.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Dom Kultury , ul. Turystyczna 3, 84-223 Linia, woj. pomorskie, tel. 0-58 572 81 64, faks 0-58 676 85 88.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie świetlic gminnego Domu Kultury w Lewinie, Lini, Niepoczołowicach, Osieku, Smażynie i Strzepczu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest /Wyposażenie świetlic gminnego Domu Kultury w Lewinie, Lini, Niepoczołowicach, Osieku, Smażynie i Strzepczu/ CPV 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie, 39134000-0 - Meble komputerowe, 31710000-6 - Sprzęt elektroniczny, 30200000-1 - Urządzenia komputerowe, 39290000-1 - Wyposażenie różne, 37461000-7 - Gry stołowe i wyposażenie, 44621100-0 - Grzejniki 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części, Inny podział jest niedopuszczalny: 2.1. Część I: Dostawa mebli, 2.2. Część II: Dostawa mebli na wymiar, 2.3. Część III: Dostawa sprzętu elektronicznego, 2.4. Część IV: Dostawa wyposażenia różnego, 2.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6, 7, 8,9 do SIWZ. 3. Adres realizacji dostaw objętych przedmiotem zamówienia: Świetlice Gminnego Domu Kultury Lewinie, Lini, Niepoczołowicach, Osieku, Smażynie i Strzepczu Wymagany okres gwarancji: - wynosi 24 miesięce od dnia odebrania przez Zamawiającego dostaw i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.13.40.00 - Meble komputerowe 31.71.00.00 - Sprzęt elektroniczny 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 39.29.00.00 - Wyposażenie różne 37.46.10.00 - Gry stołowe i wyposażenie 44.62.11.00 - Grzejniki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 3. Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 1 oraz Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz podwykonawców - Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ. 4. Katalogi zawierające oferowany przedmiot zamówienia (nie dotyczy Części II - Meble na wymiar), 5. Zaświadczenia o zgodności dostarczonego sprzętu ze stanem faktycznym..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-linia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Dom Kultury, ul. Turystyczna 3, 84-223 Linia.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Gminny Dom Kultury, ul. Turystyczna 3, 84-223 Linia.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich Europa inwestująca w obszary wiejskie Projekt pn.: /Remont i wyposażenie świetlic Gminnego Domu Kultury w Lewinie, Lini, Niepoczołowicach, Osieku, Smażynie i Strzepczu/ współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach działania /Odnowa i Rozwój Wsi/ Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mebli,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości zamówienia: Zakup i dostawa stołów i krzeseł do świetlic wiejskich w Lewinie, Lini, Niepoczołowicach, Osieku, Smażynie i Strzepczu. Transport, rozładunek i montaż w cenie oferty. Oferowane towary muszą spełniać normy przewidziane prawem. 1. Stolik komputerowy - 16 szt. Stolik komputerowy z boczną półką na komputer, ruchomym blatem pod klawiaturę. Wymiary 130x50. Kolor blatu jasny klon. Konstrukcja na stelażu metalowym z profili prostokątnych, kolor czarny. 2. Krzesło do komputera - 16 szt. Krzesło biurowe obrotowe tapicerowane tkaniną, wyposażone w system ruchowy (kółka jezdne - twarde) Oparcie ergonomicznie wyprofilowane. Regulowany kąt odchylenia oparcia z możliwością blokady w dowolnej pozycji. Podłokietniki o regulowanej wysokości z miękkimi nakładkami z poliuretanu. Nylonowa podstawa jezdna. Kolor siedziska i oparcia - czarny Regulacja głębokości siedziska. 3. Stoły -Ilość - 72 szt. Wymiary blatu: szerokość 90cm, długość 200 cm, Blat z płyty sklejkowej. Wysokość 75 cm -Kolor - Preferowany przez zamawiającego - jasny klon. Kolor nie może mieć wpływu na cenę oferty. Materiał (blat stołu) - płyta okleinowana . Nogi stołów metalowe rurki (kolor czarny) o długości 75 cm. Nogi składane do wewnątrz umieszczone nie mniej niż 15 cm od krawędzi blatu. 4. Krzesła - ilość 204 szt. Krzesła muszą być lekkie oraz przystosowane do układania w stos. Stelaż wykonany z rury stalowej gr. 1,5 mm i o średnicy 20 mm, malowany farbą proszkową.. Siedzisko i oparcie z lakierowanej sklejki 9 mm. Kolor konstrukcji czarny, kolor siedziska i oparcia - jasny klon. Rozmiar ( wysokość / szerokość / głębokość ): 80 cm / 45 cm / 47 cm Masa: do 4 kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8, 39.13.40.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mebli na wymiar.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości zamówienia: Zakup i dostawa, rozładunek i wniesienie mebli do świetlicy w Gminnym Domu Kultury oraz ich montaż w Lini. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie niezbędne koszty w celu realizacji przedmiotu zamówienia w cenie oferty. Oferowane dostawy muszą spełniać wszystkie prawem przewidziane normy. Meble (szafy zamykane + regały) - ilość - 3 komplety. Wymiary zgodnie z załączonymi rysunkami. Meble wykonane z płyty wiórowej trójwarstwowej o gęstości min. 700kg/m3, pokryte melaniną, odporne na działanie promieni słonecznych i odbarwienie. Wszystkie szafy zamykane na klucz. Uchwyty do szaf wykonane z tworzywa sztucznego w kolorze srebrnym. Tył mebli, czyli tzw. plecy muszą być wykonane z płyty HDF o minimalnej grubości 5 mm. Meble ustawione na cokole (wykonany z płyty wiórowej trójwarstwowej o gęstości min. 700kg/m3) nie mniej niż 7 cm od podłoża..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu elektronicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestawy komputerowe - 16 szt. (wymagania minimalne) w skład zestawu wchodzi: -komputer, monitor LCD, Panel TFT zgodny z normą ISO13406-2, -klawiatura, mysz optyczna, podkładka pod mysz; -UPS: Moc wyjściowa 650 VA/400 Watt, Liczba gniazd wyjściowych 4 szt., USB komputera; gwarancja: minimum 2 lata; - listwa 2 mb 2. Laptop - 6 szt 3. Oprogramowanie - licencencje Windows XP Home OEM PL - 16 szt. (o ile nie zostało dołączone do zestawu komputerowego) MS Office (OEM w wersji BASIC) - 22 szt.; 4. Projektor - 6 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.00.00-6, 30.20.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa wyposażenia różnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości zamówienia: Zakup i dostawa wyposażenia różnego do świetlic wiejskich w Lewinie, Lini, Niepoczołowicach, Osieku, Smażynie i Strzepczu. Transport, rozładunek, gwarancja w cenie oferty. Oferowane dostawy muszą spełniać normy przewidziane przepisami prawa. 1. Stoły do tenisa - 6 szt. 2. Piłkarzyki - stoły do gry 6 szt. 3.Ekran do projektora - 6 szt, 4. Grzejniki elektryczne (olejowe) - 18 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.00.00-1, 37.46.10.00-7, 44.62.11.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.