eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Urszulin › Dostawa odzieży i obuwia BHP dla pracowników Gospodarstwa Pomocniczego przy PPN

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-28

Urszulin: Dostawa odzieży i obuwia BHP dla pracowników Gospodarstwa Pomocniczego przy PPN
Numer ogłoszenia: 234575 - 2007; data zamieszczenia: 28.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gospodarstwo Pomocnicze przy Poleskim Parku Narodowym, ul. Lubelska 3a, 22-234 Urszulin, woj. lubelskie, tel. 0 82 571 30 71, fax 0 82 571 3003.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gospodarstwo Pomocnicze przy Poleskim Parku Narodowym.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odzieży i obuwia BHP dla pracowników Gospodarstwa Pomocniczego przy PPN.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Lp NAZWA ODZIEŻY I OBUWIA BHP j.m ILOŚĆ 1 Ubranie robocze drelichowe letnie (zielone) ze spodniami z wkładką p. cięciową kpl 4 2 Koszula flanelowa szt 5 3 Kalesony szt 5 4 Beret lub czapka robocza szt 3 5 Trzewiki przemysłowe ze wzmocnionym noskiem par 4 6 Buty gumowe ze wzmocnionym noskiem par 5 7 Ubranie ocieplane zielone, ze wzmocnionymi spodniami Spodnie ocieplane wzm. wkładką p. cięciową kpl szt 2 2 8 Kurtka p. deszczowa szt 4 9 Ocieplasz (bezrękawnik) - moro szt 3 10 Czapka ocieplana szt 2 11 Buty gum. Filce z kołnierzem par 5 12 Hełm p. uderzeniowy ( z wkładką , ochronnikami słuchu, ochroną oczu i twarzy) - wymagany atest kpl 3 13 Napulśniki kpl 4 14 Rękawice drelichowe par 100 15 Rękawice wz. skórą par 100 16 Rękawice antywibracyjne par 3 17 Ubranie rob. zimowe drelichowe dla rybaka kpl 1 18 Ubranie robocze letnie dla rybaka kpl 1 19 Fartuch roboczy szt 2 20 Chustka robocza szt 2 21 Ubranie robocze moro typ wojskowy kpl 1 22 Obuwie robocze typ wojskowy (czarne trzewiki) par 1 23 Obuwie robocze dla sprzątaczek par 2

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki Kod CPV wg słownika 2008: 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 130,00 zł.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy: 1) spełniający wymagania określone w art. 22. ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w SIWZ.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Dowód wniesienia wadium. 4) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Wykaz wykonywanych dostaw odzieży i obuwia odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.poleskipn.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Lubelska 3a, 22 -234 Urszulin.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2007 godzina 11:30, miejsce: ul. Lubelska 3a, 22 -234 Urszulin.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.