eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dyrekcja Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. L. Rydygiera w Krakowie os. Złotej Jesieni 1 ogłasza przetarg nieograniczony numer sprawy 124/ZP/2008 na dostawę aparatury i sprzętu medycznego według poniższych grup.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-17

Kraków: Dyrekcja Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. L. Rydygiera w Krakowie os. Złotej Jesieni 1 ogłasza przetarg nieograniczony numer sprawy 124/ZP/2008 na dostawę aparatury i sprzętu medycznego według poniższych grup.
Numer ogłoszenia: 234550 - 2008; data zamieszczenia: 17.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera , os. Złotej Jesieni 1, 31-826 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6468207, 6468210, fax. 012 6468930.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rydygier.tpnet.pl/umowy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dyrekcja Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. L. Rydygiera w Krakowie os. Złotej Jesieni 1 ogłasza przetarg nieograniczony numer sprawy 124/ZP/2008 na dostawę aparatury i sprzętu medycznego według poniższych grup..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dyrekcja Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. L. Rydygiera w Krakowie os. Złotej Jesieni 1 ogłasza przetarg nieograniczony numer sprawy 124/ZP/2008 na dostawę aparatury i sprzętu medycznego według następujących grup;: Grupa I : dostawa aparatu EKG z wózkiem 4 szt, fabrycznie nowego (rok produkcji 2008), wraz z uruchomieniem i przeszkoleniem personelu (około 10 osób), zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku nr 1 do specyfikacji; Grupa II : dostawa aparatu EKG prosty z wózkiem 1 szt, fabrycznie nowego (rok produkcji 2008), wraz z zamontowaniem i uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu (około 10 osób), zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku nr 2 do specyfikacji; Grupa III : dostawa systemu do badań wysiłkowych EKG z bieżnią 1 szt; fabrycznie nowego (rok produkcji 2008), wraz z uruchomieniem i przeszkoleniem personelu (około 10 osób), zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku nr 3 do specyfikacji; Grupa IV : dostawa zestawu Holtera ciśnieniowego z dwoma rejestratorami 1 szt; fabrycznie nowego (rok produkcji 2008), wraz z uruchomieniem i przeszkoleniem personelu (około 10 osób), zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku nr 4 do specyfikacji; Grupa V : dostawa zestawu Holtera ciśnieniowego z dwoma rejestratorami i EKG z dwoma rejestratorami 1 szt; fabrycznie nowego (rok produkcji 2008), wraz z uruchomieniem i przeszkoleniem personelu (około 10 osób), zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku nr 5 do specyfikacji; Grupa VI : dostawa defibrylatora dwufazowego 2 szt; fabrycznie nowego (rok produkcji 2008), wraz z uruchomieniem i przeszkoleniem personelu (około 10 osób), zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku nr 6 do specyfikacji. Kod CPV przedmiotu zamówienia: kod CPV: 33.16.21.00-4; 33.17.20.00-6; 33.15.74.00-9;33.18.21.00-0.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.21.00-4, 33.17.20.00-6, 33.15.74.00-9, 33.18.21.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW VI.1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy. VI.2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: a) W zakresie warunku wskazanego w punkcie VI.1.b wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie dostawy sprzętu, aparatury medycznej - odpowiednio dla danej grupy. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentówi oświadczeń, o których mowa w punkcie VII.1.1. b) W zakresie warunku wskazanego w punkcie VI.1.c ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w punkcie VII.1.2. c) W zakresie warunków wskazanych w punkcie VI.1.a i VI.1.d ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie VII.1.3. VI.3. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VII niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. VI.4. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. VI.5. Zamawiający, wezwie w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców musi przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. Warunki szczegółowe określone w punkcie VI.2.a specyfikacji - wraz z ofertą każdy z Wykonawców musi złożyć : a) oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; b) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia; z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (minimum 1 dostawa) oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie (minimum 1 dokument) - według załącznika nr 9 do specyfikacji. 1.2. Warunki szczegółowe określone w punkcie VI.2.b specyfikacji - wraz z ofertą każdy z Wykonawców musi złożyć : a) oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.3. Warunki szczegółowe określone w punkcie VI.2.c specyfikacji - do oferty każdy z Wykonawców musi załączyć: a)Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 1, 2, 3, 10 ustawy (a w przypadku pkt. 4-9, odpowiednio dla właściwości danego Wykonawcy). Wykonawca zobowiązany jest przytoczyć w całości treść punktów z art. 24 ust. 1, co do których składa oświadczenie. b)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.3 : 2.1. pkt. b - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2 ppkt. 2.1 lit. a i b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Dokument, o którym mowa w pkt. 2 ppkt. 2.1 lit. c, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 specyfikacji, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis pkt. 3 i 4 specyfikacji stosuje się odpowiednio..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rydygierkrakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WSS im.L.Rydygiera Kraków Sekcja Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2008 godzina 12:00, miejsce: WSS im.L.Rydygiera Kraków Os.Zł.Jesieni 1 Kancelaria Szpitala.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 2.Opis części zamówienia : grupa I, grupa II, grupa III, grupa IV, grupa V; grupa VI. a) dopuszcza się składanie ofert częściowych, gdzie część stanowi poszczególna grupa; b) zastrzega się częściowy wybór ofert gdzie część stanowi poszczególna grupa; c) oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w załącznikach nr 1, 2, 3, 4, 5, 6 - dla poszczególnej grupy, zostaną odrzucone; d) Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części niniejszego zamówienia. 3.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4.Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: a) okres gwarancji przedmiotu zamówienia nie krótszy niż 24 miesiące od daty dostawy i uruchomienia, b) wymagania dotyczące serwisu : -czas podjęcia naprawy przez serwis - nie dłużej niż 48 godzin, -czas usunięcia zgłoszonych usterek i wykonania napraw, licząc od chwili przyjęcia zgłoszenia - maksymalnie do 5 dni roboczych, -czas usunięcia zgłoszonych usterek i wykonania napraw w przypadku kiedy usunięcie usterki i wykonanie naprawy będzie wymagało importu części zamiennych lub podzespołów, licząc od chwili przyjęcia zgłoszenia - maksymalnie do 14 dni roboczych, -dostarczenie aparatu zastępczego na czas naprawy w przypadku przekroczenia terminu 5 dni roboczych, -przeglądy techniczne (bezpłatne) w okresie trwania gwarancji - pierwszy po upływie połowy okresu gwarancji; drugi - przed zakończeniem okresu gwarancji - po każdym przeglądzie wydanie świadectwa sprawności aparatu (pod warunkiem, że wymogi producenta nie stanowią inaczej), -dostępność części zamiennych po ustaniu produkcji zaoferowanego modelu - minimum 7 lat; c)Zapewnienie, w siedzibie Zamawiającego, szkolenia pracownikom medycznym bezpośredniego użytkownika (liczba pracowników medycznych określona została w pkt. III/1 SIWZ)) oraz pracownikom Sekcji Aparatury Medycznej (2 osoby) w czasie zapewniającym prawidłową i bezpieczną obsługę aparatu, zakończone wydaniem świadectwa uczestnictwa; szkolenie dwuetapowe : -pierwsze szkolenie podczas uruchomienia przedmiotu zamówienia, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, -drugie szkolenie po miesiącu użytkowania przedmiotu zamówienia, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Grupa 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa I : dostawa aparatu EKG z wózkiem 4 szt, fabrycznie nowego (rok produkcji 2008), wraz z uruchomieniem i przeszkoleniem personelu (około 10 osób), zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku nr 1 do specyfikacji;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.21.00-4, 33.17.20.00-6, 33.15.74.00-9, 33.18.21.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Grupa 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa II : dostawa aparatu EKG prosty z wózkiem 1 szt, fabrycznie nowego (rok produkcji 2008), wraz z zamontowaniem i uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu (około 10 osób), zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku nr 2 do specyfikacji;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.21.00-4, 33.17.20.00-6, 33.15.74.00-9, 33.18.21.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Grupa 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa III : dostawa systemu do badań wysiłkowych EKG z bieżnią 1 szt; fabrycznie nowego (rok produkcji 2008), wraz z uruchomieniem i przeszkoleniem personelu (około 10 osób), zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku nr 3 do specyfikacji;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.21.00-4, 33.17.20.00-6, 33.15.74.00-9, 33.18.21.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Grupa 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa IV : dostawa zestawu Holtera ciśnieniowego z dwoma rejestratorami 1 szt; fabrycznie nowego (rok produkcji 2008), wraz z uruchomieniem i przeszkoleniem personelu (około 10 osób), zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku nr 4 do specyfikacji;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.21.00-4, 33.17.20.00-6, 33.15.74.00-9, 33.18.21.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Grupa 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa V : dostawa zestawu Holtera ciśnieniowego z dwoma rejestratorami i EKG z dwoma rejestratorami 1 szt; fabrycznie nowego (rok produkcji 2008), wraz z uruchomieniem i przeszkoleniem personelu (około 10 osób), zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku nr 5 do specyfikacji;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.21.00-4, 33.17.20.00-6, 33.15.74.00-9, 33.18.21.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Grupa 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa VI : dostawa defibrylatora dwufazowego 2 szt; fabrycznie nowego (rok produkcji 2008), wraz z uruchomieniem i przeszkoleniem personelu (około 10 osób), zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku nr 6 do specyfikacji..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.21.00-4, 33.17.20.00-6, 33.15.74.00-9, 33.18.21.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.