eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › AWARYJNE REMONTY KANALIZACJI DESZCZOWEJ WRAZ Z ODTWORZENIEM USZKODZONEJ NAWIERZCHNI PO ROBOTACH REMONTOWYCH NA TERENIE MIASTA BYDGOSZCZY W 2008 ROKU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-04

Bydgoszcz: AWARYJNE REMONTY KANALIZACJI DESZCZOWEJ WRAZ Z ODTWORZENIEM USZKODZONEJ NAWIERZCHNI PO ROBOTACH REMONTOWYCH NA TERENIE MIASTA BYDGOSZCZY W 2008 ROKU
Numer ogłoszenia: 23440 - 2008; data zamieszczenia: 04.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej, ul. Fordońska 120, 85-739 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5822366, fax 052 5822363.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmikp.bydgoszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AWARYJNE REMONTY KANALIZACJI DESZCZOWEJ WRAZ Z ODTWORZENIEM USZKODZONEJ NAWIERZCHNI PO ROBOTACH REMONTOWYCH NA TERENIE MIASTA BYDGOSZCZY W 2008 ROKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w zakresie podstawowym są roboty budowlane (art.2 ust.8 uPzp oraz art. 3 pkt. 7 i 8 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. /Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z poźń. zm./ - dalej uPb), polegające na wykonaniu: 1. remontów kanalizacji deszczowej, w szczególności: 1) regulacji pionowych wpustów ulicznych, włazów kanałowych, 2) wymiany wpustów ulicznych. włazów kanałowych wraz z ich regulacją pionową, 3) wymiany uszkodzonych kratek ściekowych, pokryw nastudziennych, 4) montażu: rur betonowych D=200 mm, rur PCV D=160 mm, 5) montażu w gotowym wykopie: o głębokości 2,5 m studzienek ściekowych z kręgów betonowych D=500 mm z osadnikiem, o głębokości do 3,0 m studzienek rewizyjnych z kręgów betonowych D=1200 mm. 2. robót związanych z remontami kanalizacji deszczowej, w szczególności: 1) rozbiórek nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, podbudów z kruszywa kamiennego z ewentualnym wywozem gruzu, materiałów z rozbiórki, 2) robót ziemnych z ewentualnym wywozem urobku (gruntu), 3) remontów nawierzchni, tj. odtworzenia stanu pierwotnego uszkodzonej nawierzchni po remontach kanalizacji deszczowej, w tym: wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego, ułożenie masy z mieszanek mineralno-bitumicznych, przy czym odtworzenie nawierzchni następuje natychmiast po zakończeniu robót remontowych. 3. Wywóz materiałów z rozbiórki (gruz) lub z wykopów (grunt): 1) wszelkie odzyski materiałów i surowców, nadające się do ponownego użytku stanowią własność Zamawiającego i po oczyszczeniu należy odwieźć je za pokwitowaniem ilości i asortymentu do magazynu Zamawiającego, mieszczącego się w Bydgoszczy przy ul. Witebskiej 5a (na terenie bazy REMDROG) lub na miejsce wskazane przez Inspektora Nadzoru - na odległość do 15 km od miejsca prowadzonych robót. Rozbiórkę materiałów przeznaczonych do odzysku, ich załadunek, transport i rozładunek należy prowadzić w sposób wykluczający możliwość ich uszkodzenia. Składowanie materiałów prowadzić w sposób uporządkowany i właściwy dla danego asortymentu. Inspektor Nadzoru wskaże, które materiały należy traktować jako staroużyteczne. 2) pozostały materiał nieużyteczny z rozbiórki stanowi własność wykonawcy i winien być odwieziony, zgodnie z przepisami porządkowymi i o ochronie środowiska oraz w uzgodnieniu z właściwymi władzami, na składowisko wybrane przez wykonawcę, przy czym obowiązek prowadzenia dokładnej ewidencji wywozu gruzu i materiałów nieużytecznych, i przedkładania ich na każde żądanie Zamawiającego leży po stronie wykonawcy. 4. Roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia, realizowane są w oparciu o: 1) zlecenie wykonania robót, wystawione każdorazowo przez Inspektora Nadzoru. Każde zlecenie wymaga określenia zakresu robót i terminu ich wykonania oraz wynagrodzenia określonego na podstawie kosztorysu ofertowego, stanowiącego integralny element oferty Wykonawcy. Zakres zlecenia zostanie ustalony na miejscu robót przy udziale przedstawicieli obu Stron i zapisany w protokole z wizji lokalnej w terenie. 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. 2. Szczegółowy zakres i warunki wykonania robót budowlanych określają, załączone do SIWZ: 1) wzór kosztorysu ofertowego zawierający przedmiar robót, 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, opracowane przez Zamawiającego, 3) wzór umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, określonych w art. 45 ust. 6 UPZP. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj. Bank Pocztowy S.A. O/Bydgoszcz - Nr konta 98 1320 1117 2031 0044 2000 0386 z adnotacją WADIUM - AWARYJNE REMONTY KANALIZACJI W 2008 ROKU..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 UPZP, 2) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, legitymującymi się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach wynikających z zakresu przedmiotu zamówienia, w tym: 1) kierownikiem budowy i kierownikiem robót drogowych, legitymującymi się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń. Kierownik budowy może jednocześnie pełnić funkcję kierownika robót drogowych, wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.06.83.578). 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, potwierdzone wykonaniem, w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlanej dotyczącej: remontów kanalizacji deszczowej wraz z odtworzeniem uszkodzonej nawierzchni po wykonanych robotach i obejmujących: 1) regulacje pionowe wpustów ulicznych i włazów kanałowych o łącznej ilości, co najmniej 100 szt., 2) remonty nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o łącznej powierzchni, co najmniej 500 m 2, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: 1) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na minimalną sumę ubezpieczenia 100.000,- PLN (słownie: sto tysięcy złotych 00/100), 5) dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, w tym minimum: 1) piłą do ciecia nawierzchni mineralno-bitumicznych - 1 szt., 2) młot ze sprężarką - 1 szt., 3) sprzęt do zagęszczania masy - 1 szt., 4) środki transportu: samochód skrzyniowy lub samowyładowczy do 5Mg - 1 szt., 5) urządzenie do przetwarzania kory masy bitumicznej (recykler) - 1 szt., 6) termos do przewozu masy bitumicznej na gorąco - 1 szt. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ocena, czy Wykonawca spełnia postawione wyżej warunki udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów (określonych w pkt. 11 SIWZ) potwierdzających spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu przetargowym na podstawie art. 24 UPZP, gdy: 1) nie spełni chociażby jednego z warunków określonych podmiotowo, w tym progowo, 2) nie złoży oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub złoży dokumenty zawierające błędy (np. kopia dokumentu nie została poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę), z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 UPZP, 3) nie spełni innych wymagań określonych w UPZP lub SIWZ, lub innych przepisach obowiązującego prawa. 3. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. 4. W toku oceny spełnienia warunków, Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających: spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego. 5. Zamawiający zawiadomi równocześnie Wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt. 3 UPZP. 6. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. 10.1. SIWZ, wykonawca składa przez dołączenie do oferty, w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (tj. osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy i składania oświadczeń woli w jego imieniu) następujące oświadczenia lub dokumenty: 1. na potwierdzenie warunku Nr 1 (opisanego w pkt. 10.1.1 SIWZ): 1) aktualny/e odpis/y z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie/a o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert, 3) oświadczenie, zgodnie z art. 44 UPZP, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP (wg wzoru Zamawiającego), 2. na potwierdzenie warunku Nr 2 (opisanego w pkt. 10.1.2 SIWZ): 1) wykaz osób niezbędnych do wykonania zamówienia (potwierdzający posiadane uprawnienia i doświadczenie, a także wskazujący zakres wykonywanych przez nich czynności). 2) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: a/ drogowej bez ograniczeń, 3) aktualne zaświadczenia o wpisie na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 3. na potwierdzenie warunku Nr 3 (opisanego w pkt. 10.1.3 SIWZ): 1) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wg wzoru Zamawiającego), 2) dokumenty potwierdzające (np. referencja, protokół odbioru końcowego robót), że roboty budowlane przedstawione, w ww. wykazie zostały wykonane należycie. 4. na potwierdzenie warunku Nr 4 (opisanego w pkt. 10.1.4 SIWZ): 1) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 5. na potwierdzenie warunku Nr 5 (opisanego w pkt. 10.1.5 SIWZ): 1) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń (sprzętu).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdmikp.bydgoszcz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) można zakupić do dnia 28.02.2008 r. osobiście w siedzibie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. Cena: 30 PLN..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2008 godzina 10:50, miejsce: ZDMiKP, Bydgoszcz, ul. Fordońska 120, pok.02/parter (kancelaria).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin otwarcia ofert: 28.02.2008 r. godz.: 11:00 Miejsce otwarcia ofert: ZDMiKP, Bydgoszcz, ul. Fordońska 120, pok.07/parter.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.