eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla robót w ramach zadania pn. Przebudowa ciągu dróg powiatowych nr 4594P Koźminek-Morawin-Goliszew, nr 4586P Goliszew-Zbiersk

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-02-02

Kalisz: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla robót w ramach zadania pn. Przebudowa ciągu dróg powiatowych nr 4594P Koźminek-Morawin-Goliszew, nr 4586P Goliszew-Zbiersk
Numer ogłoszenia: 23435 - 2010; data zamieszczenia: 02.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 436698 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kaliski, Plac Św. Józefa 5, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. , faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla robót w ramach zadania pn. Przebudowa ciągu dróg powiatowych nr 4594P Koźminek-Morawin-Goliszew, nr 4586P Goliszew-Zbiersk.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego oraz nadzoru archeologicznego dla robót związanych z realizacją umowy zawartej w wyniku odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia na roboty budowlane, których przedmiotem jest Przebudowa ciągu dróg powiatowych nr 4594P Koźminek-Morawin-Goliszew, nr 4586P Goliszew-Zbiersk. 2.Usługa obejmuje pełnienia nadzoru inwestorskiego: 1)dla robót drogowych, 2)dla robót mostowych, 3)dla robót gazowych, 4)dla robót kanalizacyjnych, 5)dla robót telekomunikacyjnych, 6)dla robót elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz pełnienie nadzoru archeologicznego przy robotach ziemnych, a także współpracę w wyżej wymienionym zakresie z Zamawiającym. 3.Zakres robót objętych zadaniem pn. Przebudowa ciągu dróg powiatowych nr 4594P Koźminek-Morawin-Goliszew, nr 4586P Goliszew-Zbiersk polegających na przebudowie ciągu dróg powiatowych nr 4594P i 4586P podzielony został na trzy etapy realizacji: 1)etap I - odcinek określony na mapie sytuacyjno wysokościowej w projekcie od km 0+000 minus 15,00 mb w m. Złotniki Wielkie do km 8+014,44 w m. Zbiersk obejmujący roboty określone w niżej wymienionych częściach kosztorysu ofertowego: a)część 1 roboty związane z nawierzchnią jezdni, infrastrukturą, kanalizacją deszczową i mostem: dział 1.3-droga, odcinek Złotniki Wielkie-Zbiersk, dział 2.3-infrastruktura towarzysząca, odcinek Złotniki Wielkie-Zbiersk, dział 3.1-infrastruktura towarzysząca-kanalizacja deszczowa Zbiersk, dział 4-most na rzece Żabianka, b)część 4 roboty związane z usunięciem kolizji telekomunikacyjnych: dział 11- zabezpieczenie istniejącej sieci w m. Petryki, dział 12-zabezpieczenie istniejącej sieci w m. Zbiersk Kolonia i Zbiersk Cukrownia, 2)etap II - odcinek określony na mapie sytuacyjno wysokościowej w projekcie od km 0+033,40 w m. Morawin do km 9+175,74 w m. Złotniki Wielkie obejmujący roboty określone w niżej wymienionych częściach kosztorysu ofertowego: a)część 1 roboty związane z nawierzchnią jezdni, infrastrukturą, kanalizacją deszczową i mostem: dział 1.2-droga, odcinek Morawin-Złotniki Wielkie, dział 2.2- infrastruktura towarzysząca, odcinek Morawin-Złotniki Wielkie, dział 3.2- infrastruktura towarzysząca-kanalizacja deszczowa Goliszew , b)część 4 roboty związane z usunięciem kolizji telekomunikacyjnych: dział 2- przebudowa sieci w m Janków-, dział 7-zabezpieczenie istniejącej sieci w m. Morawin za rondem w stronę Goliszewa, dział 8,9,10-zabezpieczenie istniejącej sieci w miejscowości Janków, Goliszew, Złotniki Wielkie, c)część 3 roboty związane z przebudową słupa linii napowietrznej średniego napięcia w m. Złotniki Wielkie, 3)etap III - odcinek określony na mapie sytuacyjno wysokościowej w projekcie od km 0+036,90 w m. Tymianek do km 7+930,00 w m. Morawin obejmujący roboty określone w niżej wymienionych częściach kosztorysu ofertowego: a)część 1 roboty związane z nawierzchnią jezdni, infrastrukturą, kanalizacją deszczową i mostem: dział 1.1-droga, odcinek Tymianek-Morawin, dział 2.1- infrastruktura towarzysząca, odcinek Tymianek-Morawin, dział 3.3- infrastruktura towarzysząca-kanalizacja deszczowa Morawin, b)część 4 roboty związane z usunięciem kolizji telekomunikacyjnych: dział 1- przebudowa sieci w Emilianowie, dział 3, 4, 5-zabezpieczenie istniejącej sieci w Emilianowie, w m. Krzyżówki, w m. Młynisko, dział 6-zabezpieczenie istniejącej sieci w miejscowości Morawin do ronda na drodze wojewódzkiej, c)część 2 roboty związane z przełożeniem sieci gazu w m. Emilianów, 4.Szczegółowy zakres robót budowlanych jest opisany w załącznikach do siwz obejmujących: 1)projekt przebudowy dróg, 2)projekt budowy mostu, 3)projekt usunięcia kolizji gazowej, 4)projekt usunięcia kolizji telekomunikacyjnej, 5)projekt usunięcia kolizji energetycznej, 6)projekt organizacji ruchu docelowego i na czas wykonywania robót budowlanych, 7)kosztorys ofertowy, 8)specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 5.Zakres usługi stanowiącej przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności : 1)sprawdzenie w terenie zgodności dokumentacji projektowej ze stanem faktycznym, 2)zapoznanie się z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną realizowanego zadania, 3)współudział w przekazaniu dokumentacji projektowej wykonawcy robót, 4)współudział w przekazaniu wykonawcy robót placu budowy, 5)nadzór i kontrola nad terminową realizacją inwestycji, 6)zapewnienie realizacji zadania zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną, przepisami Prawa budowlanego oraz obowiązującymi normami, 7)nadzór i kontrola nad zgodnością realizacji robót budowlanych z opracowanym przez Kierownika budowy planem BIOZ, wymaganiami dotyczącymi bezpieczeństwa przeciwpożarowego oraz przepisów związanych z ochroną środowiska, 8)prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzania jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej oraz praktyką inżynierską, 9)monitorowanie postępu robót poprzez sprawdzanie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z obowiązującym przy realizacji robót harmonogramem rzeczowo-finansowym, 10)udzielanie wykonawcy robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących realizacji zadania, 11)kontrola zgodności oznakowania robót z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu, 12)wnioskowanie o usunięcie z terenu budowy każdej osoby zatrudnionej przez wykonawcę robót, która zachowuje się niewłaściwie lub jest niekompetentna lub niedbała w swojej pracy, 13)kwalifikowanie materiałów z rozbiórki pod kątem przydatności do ponownego wbudowania, 14)kontrola sposobu składowania i przechowywania materiałów, 15)stałe nadzorowanie badań materiałów i robót wykonywanych przez wykonawcę robót, 16)zalecanie wykonawcy robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość co do ich jakości, 17)zalecanie wykonania kontrolnych badań laboratoryjnych i pomiarów, 18)sprawdzanie i formułowanie zaleceń dotyczących poprawności i autentyczności wszelkich certyfikatów, polis ubezpieczeniowych, gwarancji wykonania, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, tytułu własności sprzętu itp. 19)zalecanie Zamawiającemu wszelkich zmian w planach i specyfikacjach, które mogą okazać się konieczne lub zalecane w trakcie budowy lub po robotach budowlanych wraz z opracowywaniem odpowiednich skorygowanych rysunków, specyfikacji itp.; przed wprowadzeniem tych zmian inspektor uzyska zatwierdzenie Zamawiającego, 20)weryfikowanie dokumentacji powykonawczej, 21)dokonywanie obmiaru wykonanych robót, 22)odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu, 23)doradzanie Zamawiającemu na temat możliwych sposobów obniżenia kosztów wykonania robót, 24)sprawdzanie wykonanych robót i powiadamianie wykonawcy robót o wykrytych wadach oraz określanie zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, 25)poświadczanie usunięcia wad przez wykonawcę robót, 26)przygotowanie do odbioru częściowego i końcowego robót, sprawdzanie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorze robót, 27)sprawdzanie zestawień ilości i wartości wykonanych robót dla każdego z etapów i wystawianie protokołu odbioru częściowego upoważniającego wykonawcę robót do wystawienia faktury, 28)poświadczanie terminu zakończenia robót, 29)dostarczanie Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów przygotowanych przez wykonawcę robót po zakończeniu robót, 30)zapobieganie roszczeniom wykonawcy robót, 31)identyfikowanie wszędzie tam gdzie jest to możliwe ryzyk powstania potencjalnych roszczeń ze strony wykonawcy robót i stron trzecich i informowanie o tym Zamawiającego z propozycjami sposobów zapobiegania tym roszczeniom, 32)powiadamianie Zamawiającego o wszelkich roszczeniach wykonawcy robót oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego a stanem faktycznym na terenie budowy, 33)określanie ostatecznej kwoty należnej wykonawcy robót, 34)rozliczenie umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia, 35)wydanie polecenia przyspieszenia lub opóźnienia tempa robót, 36)przekazanie Zamawiającemu kompletu dokumentów wymaganych do zgłoszenia zakończenia budowy do organu nadzoru budowlanego, zgodnie z art. 57 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn.zm.) 37)szacowanie i weryfikowanie robót dodatkowych i zamiennych, zaproponowanych przez wykonawcę robót w zakresie wartości fizycznych i finansowych, zgodnie z umową z wykonawcą robót oraz ustawą Prawo zamówień publicznych, 38)sporządzanie protokołów konieczności wraz z uzasadnieniem w przypadku stwierdzenia konieczności zaniechania wykonania określonego zakresu robót, wykonania robót dodatkowych lub zamiennych wraz z uzasadnieniem konieczności wykonania tych prac oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich akceptację, 39)uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących zakresu i wartości robót, 40)kontrola umieszczenia przez wykonawcę robót na placu budowy tablic informacyjnych oraz, po zakończeniu robót, tablic pamiątkowych zgodnie z wytycznymi określonymi przez Instytucję Zarządzającą Wielkopolskim Regionalnym Programem Operacyjnym na lata 2007-2013, 41)tworzenie dokumentacji fotograficznej w trakcie prowadzenia inwestycji, 42)uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez Instytucję Zarządzającą WRPO na lata 2007-2013, wyjaśnianie wątpliwości, udział w przygotowywaniu pisemnych wyjaśnień (jeżeli taka konieczność zaistnieje), 43)uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych, 44)sporządzanie dla Zamawiającego raportów okresowych oraz raportu końcowego, który winien zawierać analizę sfery projektowej z wykonaniem, 45)wnioskowanie o wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej, 46)dopuszczenie materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów i urządzeń przewidzianych do wbudowania i wykorzystania przy realizacji robót, 47)zatwierdzanie receptur i technologii proponowanych przez wykonawcę robót, 48)wstrzymanie robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub wykonywanych niezgodnie z projektem i specyfikacją techniczną, 49)pełnienie nadzoru archeologicznego przy robotach ziemnych . 6.Inspektor nadzoru inwestorskiego dla robót drogowych będzie pełnił funkcje koordynatora czynności pozostałych na budowie inspektorów nadzoru. 7. Kod opisujący przedmiot zamówienia, zgodnie z CPV: 71247000-1, 71351914-3. 8.Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru końcowego usługi..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1, 71.35.19.14-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BBFSp. zo.o., ul. Dąbrowskiego 461, 60-451 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 655737,77 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 505202

  • Oferta z najniższą ceną: 505202 / Oferta z najwyższą ceną: 526642

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.