To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-09-09
Czarne: Wynajem 1 szt koparkoładowarki oraz 2 szt samochodów ciężarowych wywrotek na prowadzenie prac na obszarze powiatu Człuchowskiego
Numer ogłoszenia: 234324 - 2015; data zamieszczenia: 09.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 220736 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wdrożeń i Usług Technicznych, ul. Leśna 2A, 77-330 Czarne, woj. pomorskie, tel. 59 8342539, 8343461 - 463, faks 59 8342539.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu powiatowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem 1 szt koparkoładowarki oraz 2 szt samochodów ciężarowych wywrotek na prowadzenie prac na obszarze powiatu Człuchowskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem pojazdów do prowadzenia robót na obszarze powiatu Człuchowskiego: a) 1 szt koparkoładowarki w gminach: Koczała, Przechlewo, Rzeczenica, Człuchów, miasto Człuchów, b) 1 szt samochodu ciężarowego wywrotki w gminach: Koczała, Przechlewo, Rzeczenica, Człuchów, miasto Człuchów, c) 1 szt samochodu ciężarowego wywrotki w gminach: Czarne, Debrzno, Rzeczenica, Człuchów, miasto Człuchów. Wykonawca może złożyć ofertę na część a lub część b lub część c lub na wszystkie części zamówienia. 2. Minimalne wymagania: a) Koparkoładowarki: moc silnika minimum 68 kW, w dyspozycji łyżka wąska o szerokości 200 -400mm oraz szeroka skarpowa, przystosowane do zaproponowanej koparko-ładowarki. b) samochodów ciężarowych wywrotek: ładowność 8-12 Mg, moc silnika minimum 150 kW, w dyspozycji przykrycie (oplandekowanie) skrzyni ładunkowej. 3.Planowana ilość pracy sprzętu dla każdej pozycji wynosi 500 godz. i 50 godz. postoju, w zależności od potrzeb i warunków pogodowych. 4. Podane powyżej ilości godzin wynikają z prognozy potrzeb Zamawiającego. 5. Pojazdy powinny odpowiadać obowiązującym normom, parametrom technicznym i jakościowym i być sprawne technicznie. 6. Każdy pojazd winien być wyposażony na koszt Wykonawcy w żółte pulsujące światła zgodnie z art. 54 Prawo o ruchu drogowym (j.t. Dz.U. z 2012 r., poz. 1448) - praca pod ruchem. 7. Podstawowy czas pracy pojazdu wraz z obsługą będzie wynosił od 1 do 8 godzin dziennie w zależności od rzeczywistych potrzeb, w godzinach od 7.00 do 15.00. Dopuszcza się zmiany w czasie pracy sprzętu wynikające z uzasadnionych potrzeb Zamawiającego: skrócenie lub wydłużenie godzin pracy w dni powszednie oraz wyjątkowo pracę w soboty lub niedziele ( awarie na drogach). 8. Zamawiający w okresie trwania umowy będzie zgłaszał swoje potrzeby w zakresie realizacji usługi określonym rodzajem sprzętu objętej zamówieniem w formie telefonicznej. 9. Zgłoszenie wynajmu określonego rodzaju sprzętu będzie składane z 1-dniowym wyprzedzeniem. 10. Zamawiający zastrzega sobie rezygnację z zatrudnienia sprzętu w określonym czasie i godzinach np. z powodu pogorszenia się warunków atmosferycznych (obfite opady deszczu, ulewy, grad, śnieg) bądź inne. 11. W razie awarii jednostki sprzętowej, Wykonawca niezwłocznie powiadamia Zamawiającego i w miejsce uszkodzonej jednostki podstawia drugą. Koszt naprawy ponosi Wykonawca. Wykonawca posiadający większą ilość sprzętu, w przypadku awarii 2 szt jednostek sprzętowych( jeżeli 2 sztuki są zatrudnione przez Zamawiającego) , zobowiązuje się do podstawienia innej jednostki, po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.00.00 - Wynajem pojazdów do transportu towarów wraz z kierowcą 45.52.00.00 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: 1 szt koparkoładowarki w gminach: Koczała, Przechlewo, Rzeczenica, Człuchów, miasto Człuchów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Usługi Transportowe Mirosław Muzyka, ul. Jerzego z Dąbrowy 2/5, 77-300 Człuchów, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 36285,00
Oferta z najniższą ceną: 36285,00 / Oferta z najwyższą ceną: 57564,00
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: 1 szt samochodu ciężarowego wywrotki w gminach: Koczała, Przechlewo, Rzeczenica, Człuchów, miasto Człuchów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Usługi Transportowe Mirosław Muzyka, ul. Jerzego z Dąbrowy 2/5, 77-300 Człuchów, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 36285,00
Oferta z najniższą ceną: 36285,00 / Oferta z najwyższą ceną: 50430,00
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: 1 szt samochodu ciężarowego wywrotki w gminach: Czarne, Debrzno, Rzeczenica, Człuchów, miasto Człuchów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Usługi Transportowe Mirosław Muzyka, ul. Jerzego z Dąbrowy 2/5, 77-300 Człuchów, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 36285,00
Oferta z najniższą ceną: 36285,00 / Oferta z najwyższą ceną: 50430,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI CZARNE
- Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin na potrzeby ZAZ w Czarnem.
- Budowa drogi leśnej nr 211 w leśnictwie Dzików na terenie działek nr 3324, 3323/1, 3309, 3308, 3297, 3296, 3285, 3284, 3273, 3272 w obrębie geodezyjnym Dzików, gmina Rzeczenica
więcej: przetargi CZARNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wynajem wraz z obsługą operatorską sprzętu do bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Nidzica z podziałem na części (3).
- Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 4 o budynek sali gimnastycznej wraz z łącznikiem, przebudowa wiatrołapu w istniejącym budynku oraz budowa rozbiegu do skoku w dal.
- Wynajem sprzętu mechanicznego wraz z obsługą operatorską w ramach bieżących remontów oraz utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Niebylec w 2024 roku
- Wynajem środków transportowych i sprzętu do robot bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich w 2024 r. z podziałem na zadania i prawem opcji
- Sukcesywne świadczenie usług sprzętowych na terenie Gminy Jordanów w 2024 roku
- Usługi koparko-ładowarkami przy pracach organizowanych przez PZD Starogard Gdański.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.