eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › wykonanie kompleksowego projektu przebudowy budynku dydaktycznego Instytutu Chemii Uniwersytetu Opolskiego, dostosowującej obiekt do aktualnych potrzeb i przepisów wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego



Ogłoszenie z dnia 2006-05-06

POZYCJA 23431

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Opole: wykonanie kompleksowego projektu przebudowy budynku dydaktycznego Instytutu Chemii Uniwersytetu Opolskiego, dostosowującej obiekt do aktualnych potrzeb i przepisów wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Uniwersytet Opolski, do kontaktów: Stanisław Piestrak, Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5 415977, fax 077 5415930, e-mail: zamowienia@uni.opole.pl, www.uni.opole.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie kompleksowego projektu przebudowy budynku dydaktycznego Instytutu Chemii Uniwersytetu Opolskiego, dostosowującej obiekt do aktualnych potrzeb i przepisów wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Opisy szczegółowe: 1.Branża budowlano-konstrukcyjna: Elewacje: opracowanie kompleksowej termomodernizacji całego budynku wraz przyległymi łącznikami oraz z : - rozwiązaniem nowego pokrycia dachu uwzględniającego szkodliwe emisje, - ocieplenie budynku wraz z projektem kolorystyki, - audyt energetyczny opracowany w oparciu o Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 15 stycznia 2002r w sprawie szczegółowego zakresu i formy audytu energetycznego (Dz. U 2002 Nr 12, poz.114) Roboty wewnętrzne; w zakresie wynikającym z inwentaryzacji i założeń technologicznych zatwierdzonych przez użytkownika oraz norm budowlanych i przepisów ppoż;, dotyczyć mają wymiany w pomieszczeniach laboratoryjnych, dydaktycznych, komunikacji, sanitariatów: - posadzek - stolarki drzwiowej - tynków i wykładzin wewnętrznych: dotyczy wymiany, wykonania naprawy, uzupełnienia tynków wewnętrznych wraz z malowaniem lub okładzin ściennych w formie glazury. Zabezpieczenia p.poż; zgodnie z przepisami, normami i zaleceniami straży pożarnej (dostosowanie istniejącej windy osobowej, wydzielenie stref pożarowych, plan ewakuacji, hydranty itp. ). Inne; - dostosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych, - wykonanie zmian funkcyjnych zgodnie z dyspozycjami użytkownika (zatwierdzona technologia), - rozwiązania projektowe przystosowania pomieszczeń technicznych ( np. wentylatorni na VI-tej kondygnacji tech-nicznej) do nowych potrzeb użytkowych, - zagospodarowanie przyległego terenu (dojazd i dojście do obiektu) - konstrukcje wsporcze pod nowe instalacje i urządzenia wynikające z opracowań branżowych (wentylacja, techno-logia). 2. Branża sanitarna: Opracowanie powinno zawierać: - Projekt budowlano-wykonawczy instalacji wentylacji mechanicznej, wykonany w systemie układów o zmiennej ilości powietrza wentylacyjnego ( VAV ), zdolnymi do indywidualnego zaspakajania potrzeb poszczególnych pomieszczeń. Włączenie digestorium ( digestoriów ), będzie powodować odciąganie wymaganej ilości powietrza oraz wymuszać napływ dodatkowego, ponad nawiew ogólny, powietrza kompensującego. Każda kondygnacja będzie obsługiwana przez oddzielny układ wentylacji nawiewnej i odpowiednią ilość układów wywiewnych. Założenia projektu muszą umożliwiać realizację etapami oddzielnie dla poszczególnych kondygnacji. Projekt powinien być wykonany w oparciu o aktualnie obowiązujące przepisy, ( m.in. Dz. Ust. 75/2002 ), oraz dyrektywy UE. i obejmujący: - szacunkowe koszty eksploatacji układów wentylacyjnych. - instalacje ciepła do nagrzewnic wraz z automatyką i zapewnieniem dostawy ciepła. - demontaż istniejącej instalacji wentylacji mechanicznej, - Projekt budowlano wykonawczy instalacji centralnego ogrzewania, należy wykonać zgodnie z obowiązujący-mi normami i normatywami wraz z przyłączeniem do węzła cieplnego, z wymianą rur na preizolowane w kana-łach pomiędzy węzłem cieplnym a modernizowanym budynkiem. Projekt powinien zawierać wyliczenie oszczęd-ności energii wynikające z termomodernizacji obiektu. - Projekt budowlano-wykonawczy instalacji ciepłej i zimnej wody oraz kanalizacji technologicznej i bytowo-gospodarczej wraz z neutralizacją ścieków, należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami i dyrektywami UE, oraz przepisami ochrony środowiska. Zaprojektować rozdzielenie instalacji kanalizacyjnej na dwie odrębne tj. technologiczną i bytowo-gospodarczą. - Projekt instalacji gazu i gazów technicznych: Wymienić i uzupełnić rury w instalacjach gazów technicznych i wody zdemineralizowanej wg. uzgodnień z użyt-kownikiem. W części kosztowej należy uwzględnić koszty demontażu istniejących instalacji i urządzeń. 3. Branża elektryczna: - Projekt budowlano-wykonawczy powinien zawierać: - instalacje zasilania i sterowania elektrycznego wraz z automatyką, oraz zapewnienie dostawy energii elektrycznej dla systemu central nawiewno-wywiewnych jako nowy element wyposażenia obiektu. - demontaże istniejącego zasilania i sterowania wentylatorów usytuowanych w międzystropiu, wykonanie na podstawie projektu nowej instalacji zasilania i sterowania wentylatorami dachowymi , wykonanie systemu uziemień ochronnych i wyrównawczych, - przebudowę rozdzielni głównej obiektu do potrzeb nowych instalacji oraz wentylacji i klimatyzacji. - remont kapitalny obecnych instalacji elektrycznych oświetlenia, gniazd 230V, gniazd 400 V, urządzeń rozdzielczych napędów elektrycznych wraz ze sterowaniem z jednoczesnym dostosowaniem do wymagań aktualnych przepisów branżowych i ochrony p- poż. - wykonanie strukturalnej sieci teleinformatycznej wraz z dedykowaną siecią elektryczną 230 V, - wykonanie sieci monitoringu teleelektronicznego. - inwentaryzację instalacji wykonywanych w ostatnich latach które spełniają wymagania przepisów i które to pozostaną nie demontowane do dalszej eksploatacji. Wymagania : Projekt należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami zharmonizowanymi z Dyrektywa 89/106/EWG i dyrektywami UE, dotyczącymi laboratoriów chemicznych oraz przepisami ochrony środowiska, hermetyzacji pomieszczeń i magazynowania odczynników chemicznych Wykonawca powinien przed złożeniem oferty dokonać wizji lokalnej przedmiotowego budynku. Dokonać uzgodnień z użytkownikiem (uściślenie wymogów technologicznych i programowych), Projekt należy uzgodnić zgodnie z obowiązującymi przepisami i uzyskać niezbędne opinie państwowych instytucji (m. in. Straży Pożarnej, Sanepid, PIP i Woj. Insp. Ochrony Środowiska). Projekt powinien zakładać możliwość etapowego realizowania robót wg uzgodnień z zamawiającym Zawartość opracowania: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy projekt wielobranżowy budowlano-wykonawczy, uwzględniający zakres jak w szczegółowych opisach poszczególnych branżach oraz ustalenia z użytkownikiem i wykonany w 3 kompletach w wersji elektronicznej na CD pliki z rozszerzeniem -*.pdf x - 3 płyty w wersji oryginalnej oraz w wersji papierowej w ilościach jak podano w pozycjach w pkt. od a do f a) przedmiary robót i STWOiR w 8 egz. b) kosztorysy inwestorskie w ilości 3 egz. c) inwentaryzację wielobranżową wraz z orzeczeniem o stanie technicznym w 3 egz. d) koncepcja i ZZK w 3 egz. e) audyt energetyczny w 3 egz. f) rysunki budowlane i wykonawcze wraz z opisami dla wszystkich branż - 8 egz. Opracowanie projektowe należy poprzedzić koncepcją całości prac wraz z wykonaniem ZZK. Jednocześnie ze złożeniem kompletu projektów budowlanych do WUAB z wnioskiem o udzielenie pozwolenia budow-lanego, 1 kpl dokumentacji wersji papierowej należy dostarczyć Zamawiającemu w celu wniesienia uwag do skorygo-wania w projekcie budowlano - wykonawczym. W opracowaniu koncepcji wielobranżowej, należy uwzględnić koncepcję wentylacji wykonaną w systemie VAV, która zostanie dostarczona Wykonawcy po podpisaniu umowy. Dane techniczne budynku: Budynek Instytutu ma 6- kondygnacji, oraz podpiwniczenie całkowite i kondygnację techniczną na poddaszu, kon-strukcję systemową szkieletu żelbetowego. W znacznie przeważającej części jest to budynek laboratoryjno - dydaktyczny. Kubatura budynku - 15 400 m sześc., Powierzchnia całkowita - 4 200 m kw., Powierzchnia zabudowy - 5 600 m kw. Dokumentacja wyżej wymieniona musi być opracowana zgodnie z: Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy doku-mentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 202, poz. 2072). 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: usługi projektowania dot. Instytutu Chemii Uniwersytetu Opolskiego. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.84.00.00 - Specjalne usługi projektowe Kod CPV wg słownika 2008: 79.93.00.00 - Specjalne usługi projektowe 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 1. Branża budowlano - konstrukcyjna: kompleksowa termomodernizacja budynku , adaptacje pomieszczeń dydaktycznych i zagospodarowanie VI-tego piętra, konstrukcje wsporcze urządzeń technologicznych i wenty-lacyjnych, wg opisu szczegółowego. 2. Branża sanitarna - wymiana instalacji wentylacji mechanicznej wraz z dostosowaniem zasilania energetycz-nego ciepła technologicznego do nagrzewnic, centralnego ogrzewania, instalacji wod-kan. i cwu, rozdzielenie instalacji kanalizacji na kanalizację technologiczną i bytowo - gospodarczą wraz z neutralizacją ścieków tech-nologicznych całość wg. opisu szczegółowego. 3. Branża elektryczna - wymiana i modernizacja instalacji elektrycznych, wraz z dostosowaniem zasilania do nowych wymogów zmodernizowanego budynku wg. opisu szczegółowego. 4. Technologia obiektu - uwzględniająca laboratoria z wyposażeniem i gospodarką odpadami, ściekami laboratoryjnymi oraz magazynowanie odczynników chemicznych. 5. Inwentaryzacja wielobranżowa obiektu wraz z orzeczeniem o stanie technicznym budynku, jego elementów i instalacji oraz wyposażenia. 6. Koncepcja -uwzględniająca proponowane rozwiązania technologiczne i branżowe wraz z ZZK 7. Pozwolenie budowlane - na zakres prac objętych projektem. Ww. kompleksowe opracowania wraz z pozwoleniem budowlanym winno umożliwiać etapową realizację robót z moż-liwością użytkowania obiektu. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1. Termin opracowania i dostarczenia kompletnej dokumentacji wraz z uzyskaniem pozwolenia na przebudowę: nie dłuższy niż 125 dni od daty podpisania umowy. 2. Okres zatwierdzania koncepcji przez Zamawiającego i ewentualnego uzyskania warunków lokalizacyjnych z Wy-działu Urbanistyki i Architektury UM w Opolu nie będzie wliczony do terminu opracowania i dostarczenia kom-pletnej dokumentacji. 3.Wymagany termin wykonania zamówienia stanowi kryterium wyboru oferty, brak określenia terminu w dniach kalendarzowych wykonania dokumentacji wraz z pozwoleniem będzie równoznaczne z nie spełnieniem kryterium, co spowoduje odrzucenie oferty. 4. Nie wykonanie zamówienia we wskazanym przez wykonawcę terminie, skutkować będzie naliczaniem kary w wysokości 0,2% wartości oferty brutto za każdy dzień zwłoki.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 15 000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 2.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 1) posiadają uprawnienia budowlane do wykonywania dokumentacji projektowej w wymaganych branżach niezbędnych do wykonania usługi zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016), 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie do wykonani zamówienia tj.: wykonawca winien posiadać doświadczenie w wykonaniu min. 1 dokumentacji projektowej dotyczącej budowy lub remontu obiektu użyteczności publicznej zawierającej m.in. projekt wentylacji mechanicznej w systemie VaV i projekt laboratoriów - chemiczne, biochemiczne. (zrealizowanych projektów lub projektów, na które wydano pozwolenie budowlane) Ocena poziomu spełnienia przez Wykonawcę powyższego warunku będzie elementem oceny wniosku, służącej do wyboru grupy wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu. Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniać będzie na podstawie załączonego do wniosku wykazu, obejmującego co najmniej: nazwę i adres Zamawiającego, zakres wykonanych projektów z wyszczególnieniem opracowania w zakresie wentylacji mechanicznej w systemie VaV i wartości wykonanych projektów i okres wykonania usług. Punkty za spełnianie tego warunku przyznawane będą wg wzoru: (Dwb./Dwn)x100x100%= pkt. gdzie Dwb.- suma wartości wykonanych projektów wskazanych w pkt 2 we wniosku badanym; Dwn - najwyższa suma wartości wykonanych projektów wskazanych w pkt 2 spełniających ww. warunek spośród złożonych wniosków, Waga 100%. 3) posiadają potencjał techniczny niezbędny do wykonanie zamówienia, 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: posiadających odpowiednie uprawnienia do wykonania prac projektowych objętych przedmiotem zamówieni; 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.2. Wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu każdy z wykonawców w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, musi przedstawić niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków udziału określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4, oraz art. 24 ust. 1 i 2 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 ze zm.) (wg wzoru zał. nr 2 i nr 3) 2. Pełnomocnictwo dla reprezentanta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia opatrzone znakami skarbowymi potwierdzającymi dokonanie stosownej opłaty skarbowej (jeśli o udzielenie zamówienia ubiega się wspólnie co najmniej dwóch wykonawców). Pełnomocnictwo winno określać w szczególności: a) przedmiot postępowania, którego dotyczy, b) wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, c) pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu, d) zakres umocowania pełnomocnika. e) oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkich uczestników konsorcjum (łącznie z pełnomocnikiem) wg zasad reprezentacji właściwych dla każdego z wykonawców. Każdy z wykonawców tworzących konsorcjum (składających ofertę wspólną) oddzielnie musi wykazać, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-10 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych poprzez złożenie dokumentów wymienionych w niniejszym dziale w poz.:1,3,4,5,6,7. W zakresie pozostałych dokumentów, wszyscy wykonawcy tworzący konsorcjum (składających ofertę wspólną) muszą wspólnie wykazać spełnianie warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia, poprzez złożenie pozostałych wymaganych dokumentów. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków (dotycząca wszystkich urzędujących członków władz wykonawcy). 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 6. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 7. Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 8. wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług o podobnym zakresie, charakterze i wartości do przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, (wzór w zał. nr 6) 9. dokumenty potwierdzające, że usługi przedstawione w wykazie, o którym mowa w pkt.8 zostały wykonane należycie (referencje, opinie, protokoły odbioru, wydane pozwolenia, itp.) 10. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ze wskazaniem wykonywanych przez nich czynności, (wzór w zał. nr 8 i7) 11. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 12. Wymienione dokumenty powyżej można składać w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem (np. zapis: "za zgodność z oryginałem" opatrzony podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania wykonawcy). 13. pisemne oświadczenie projektanta, że zobowiązuje się udzielać bezzwłocznie wyjaśnień uczestnikom postępowania przetargowego w czasie wyłaniania wykonawcy robót objętych dokumentacją przetargową - (wzór w załączniku nr 4) 14. pisemne oświadczenie wykonawcy, że projektant zobowiązuje się do pełnienia nadzoru autorskiego - (wzór w załączniku nr 5.) Wzory oświadczeń i wykazów można uzyskać na wniosek w siedzibie zamawiającego pok. 3 lub pocztą elektroniczną. 2.3. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz załączniki do wniosku sporządzone przez wykonawcę, muszą być podpisane przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu wykonawcy, zgodnie z zasadami reprezentacji określonymi w dokumencie rejestrowym bądź osoby upoważnione, posiadające stosowne pełnomocnictwa (w tym przypadku oryginał upoważnienia do podpisania dokumentów lub jego notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia, musi być dołączony do wniosku). Miejsca naniesienia poprawek w treści wniosku lub załączników muszą być parafowane przez osobę lub osoby upoważnione (uprawnione). 2.4. Wniosek wraz załącznikami należy złożyć w nieprzezroczystym zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) uniemożliwiającym otwarcie i zapoznanie się z jego zawartością bez uszkodzenia opakowania przed terminem składania wniosków. Opakowanie należy oznaczyć: " Uniwersytet Opolski Sekcja Zamówień Publicznych, Pl. Kopernika 11a, 45-040 Opole. Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym - CHEMIA, nr sprawy KPB 3/2006/A, nie otwierać przed 11.05. 2006 r. godz. 12:00." Złożenie przez wykonawcę, wraz z wnioskiem, kompletu dokumentów i oświadczeń wymienionych w niniejszym ogłoszeniu, będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Kolejność wykonawców w zakresie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu i wyłonienia 5 wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do złożenia ofert będzie wynikała z łącznej ilości punktów, uzyskanych w wyniku oceny wniosków w zakresie spełniania warunków opisanych w pkt. 2.1 ppkt.2, zgodnie z zasadami obliczenia ilości punktów, podanymi w opisie warunków. 2.5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.2.2 ppkt. 3, 5, 6 i 7, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że; a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 2.6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2.5 oraz rozdziale 2.2 pkt. 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2.5 i 2.6 muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski sporządzonym lub poświadczonym przez tłumacza przysięgłego. 2.7. Sposób oceny spełnienia warunków Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania wniosków, chyba, że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: 1. Najniższa cena - 90% 2. Termin - 10% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie przekazana wykonawcom zaproszonym do składania ofert. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 11.05.2006 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: zostaną ustalone w SIWZ.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 26.04.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.