Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-04
Warszawa: Dowóz dzieci z ulicy Dudziarskiej do szkół oraz oddziału 0 i oddziału dla dzieci pięcioletnich w przedszkolach od 3 września 2012 roku do 30 sierpnia 2013 roku
Numer ogłoszenia: 234280 - 2012; data zamieszczenia: 04.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe , ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 33 80 717, faks 22 33 80 767.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci z ulicy Dudziarskiej do szkół oraz oddziału 0 i oddziału dla dzieci pięcioletnich w przedszkolach od 3 września 2012 roku do 30 sierpnia 2013 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług transportowych dzieci (zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty) zamieszkałych przy ulicy Dudziarskiej do: a) trasa nr 1 - Gimnazjum nr 22 przy ul. Boremlowskiej 6/12, Szkoły Podstawowej nr 72 przy ul. Paca 44, Przedszkola nr 291 z Oddziałami Integracyjnymi przy ul. Siennickiej 19b oraz Szkoły Podstawowej nr 141 przy ul. Szaserów 117, b) trasa nr 2 - z powrotem (z wyżej wym. szkół i przedszkola do miejsca zamieszkania) środkiem transportu, na co najmniej 50 osób (miejsc siedzących) lub w miarę potrzeby. Długość trasy w jedną stronę na trasie ul. Dudziarska - ul. Boremlowska - ul. Paca -ul. Siennicka - ul. Szaserów wynosi ok. 15 km. 2. Przy dowozie dzieci do ww. szkół i przedszkoli ustala się: trasa nr 1 - rozpoczęcie dowożenia dzieci na godz. 7:00 i zakończenie trasy o godz. 7:50, trasa nr 2 - rozpoczęcie dowożenia dzieci na godz. 16:00 i zakończenie trasy o godz. 17:30. Szczegółowy rozkład jazdy zostanie ustalony pomiędzy przewoźnikiem, a dyrektorami wyżej wymienionych szkół i przedszkoli. Szczegółowy rozkład jazdy będzie uwzględniał czas niezbędny dziecku na przygotowanie się do zajęć od czasu przybycia do ww. placówek..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 20% zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: -
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie aktualnej licencji zezwalającej na zarobkowy przewóz osób pojazdami samochodowymi co najmniej na obszar m. st. Warszawy zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. jedn. Dz. U. 2010 nr 43 poz. 246 z późn. zm.)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykazanie co najmniej 2 usług o wartości po 70 000 zł każda polegających na przewozie osób autokarem, w tym przynajmniej jedną usługę polegającą na przewozie dzieci do szkoły w zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia, trwającymi nie krócej niż 9 miesięcy z udokumentowaniem ich należytego wykonania, w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykazanie wyposażenia zakładu/urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, w tym co najmniej: - dysponowania min 1 pojazdem samochodowym zapewniającym przewóz co najmniej 50 osób (50 miejsc siedzących), posiadającym aktualne świadectwo przeglądu technicznego oraz ubezpieczenie OC,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykazanie osób, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, w tym co najmniej: - min. 2 kierowców posiadających prawo jazdy kat. B, D oraz 5 -letnie doświadczenie w prowadzeniu autokarów, - 1 osoby dorosłej (poza kierowcą) do zapewnienia opieki podczas przewożenia dzieci.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony Formularz Oferty - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony Formularz kalkulacji kosztów sporządzoney na podstawie załącznika nr 8 do SIWZ. Uwaga: Wypełniony przez Wykonawcę, który złożył ofertę najkorzystniejszą formularz kalkulacji kosztów stanie się załącznikiem do umowy. 3. Dokument zawierający dane aktualne na dzień składnia ofert (np. odpisu z KRS, wpis do ewidencji działalności gospodarczej) potwierdzającego, że oferta została podpisana przez osobę/y właściwie umocowaną, jeśli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. 4. W przypadku, gdy Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na wiedzy i doświadczeniu lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków - pisemne zobowiązanie tych podmiotów lub inny dokument potwierdzający oddanie Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do wzoru umowy stanowiącego załącznik Nr 7 do SIWZ w zakresie: a) Liczby dowożonych dzieci, b) Zmiany przystanków wymienionych w par. 1 ust. 3 wzoru umowy, c) Długości trasy oraz godziny rozpoczęcia i zakończenia dowożenia dzieci, d) Placówek szkolnych i przedszkolnych do których dowożone są dzieci.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zamowienia.pragapld.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Wydziału Zamówień Publicznych 03-833 Warszawa przy ul. Podskarbińskiej 6 w pokoju 217 na II piętrze..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Wydziału Zamówień Publicznych 03-833 Warszawa przy ul. Podskarbińskiej 6 w pokoju 217 na II piętrze..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie konserwacji (utrzymanie) cieków będących w administracji Zarządu Zlewni Katowice, obszar działania Nadzoru Wodnego w Olkuszu
- Dostawa warzyw, ziemniaków i jabłek do Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu.
- BZP.261.16.2024 Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Dostawa samochodów osobowych
- Montaż i demontaż na ulicach Warszawy elementów dekoracji w formie flag i banerów z okazji Meczu Superpuchar UEFA (Super Cup) 2024
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Oboźna 11 m. 19b część nr 2: Nowomiejska 1/3 m. 14 część nr 3: Wilcza 69 m. 30 (w podziale na 3 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowożenie dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Środa Wielkopolska do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025
- Świadczenie usług transportu sanitarnego przez o kres 36 miesięcy - powtórzenie
- Świadczenie usług transportu sanitarnego wraz z opieką lekarską karetką typu "S" dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Niemce do SOSW w Bystrzycy w roku szkolnym 2024/2025 i 2025/2026
- Dowóz i odwóz z terenu Łazisk Górnych 2 uczniów do Niepublicznej Szkoły Podstawowej "Otwarte Okno" w Tychach wraz z opieką i z powrotem
- Dowóz dzieci do szkół podstawowych i odwóz na terenie gm. Debrzno w roku szkolnym 2024-2025 realiz. w oparciu o komunikację regularną na podstawie biletów miesięcz. oraz dowóz dzieci niepełnosprawnych
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.