eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Techniczno-Informatycznych przy ul. Chorzowskiej 5 w Gliwicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-24

POZYCJA 23427

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gliwice: termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Techniczno-Informatycznych przy ul. Chorzowskiej 5 w Gliwicach Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miasto Gliwice, Wydział Inwestycji i Remontów, do kontaktów: Michalina Mazur, ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2313041, fax 032 2312725, e-mail: ir@um.gliwice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.gliwice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Miasto Gliwice, Wydzial Inwestycji i Remontów, Mariusz Komidzierski, ul. Zwyciestwa 21, 44-100 Gliwice, woj. slaskie, tel. 32 239-11-29, fax 32 231-40-58, e-mail: ir@um.gliwice.pl, www.um.gliwice.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Miejski w Gliwicach, Biuro Obslugi Interesantów, stanowisko ds. zamówien publicznych, Ewa Potrzebska, ul. Zwyciestwa 21, 44-100 Gliwice, woj. slaskie, tel. 32 239-12-56, fax 32 231-27-25, e-mail: boi@um.gliwice.pl, www.um.gliwice.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Techniczno-Informatycznych przy ul. Chorzowskiej 5 w Gliwicach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gliwice, ul. Chorzowska 5. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie dotyczy wykonania nastepujacych robót: Roboty budowlane: -demontaz okladziny elewacyjnej z plyt azbestowo-cementowych budynku internatu wraz z ich utylizacja. -docieplenie scian zewnetrznych 3 budynków szkoly. -docieplenie stropodachów z wymiana pokrycia dachowego w budynkach szkoly. -wymiana stolarki okiennej w budynkach szkoly. -wymiana slusarki drzwiowej w budynkach szkoly -wykonanie izolacji poziomej i pionowej scian fundamentowych budynków szkoly. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiajacy nie wymaga informacji potwierdzajacych spelnienie przez oferowane (dostawy, uslugi) roboty budowlane wymagan okreslonych przez zamawiajacego. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego Oryginalny kod CPV: 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartosc zamówienia powyzej 60 000 tys. euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 5

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 40.000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia moga ubiegac sie wykonawcy, którzy: 1)posiadaja uprawnienia do wykonywania okreslonej dzialalnosci lub czynnosci, jezeli ustawy nakladaja obowiazek posiadania takich uprawnien oraz nie podlegaja wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postepowania okreslaja: art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp) - Wykonawca musi posiadac decyzje Prezydenta Miasta Gliwice zezwalajaca na wytwarzanie odpadów niebezpiecznych zawierajacych azbest, zgodnie z ustawa z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz.U.Nr 62 poz. 628 z pózniejszymi zmianami). 2)posiadaja niezbedna wiedze i doswiadczenie oraz dysponuja potencjalem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) Potencjal kadrowy : Wykonawca musi miec do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel: - kierownika budowy posiadajacego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnosci konstrukcyjno-budowlanej oraz zaswiadczenie o przynaleznosci do wlasciwej izby samorzadu zawodowego; - kierownika robót elektrycznych posiadajacego uprawnienia budowlane w specjalnosci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urzadzen elektrycznych i elektroenergetycznych lub równowazne oraz zaswiadczenie o przynaleznosci do wlasciwej izby samorzadu zawodowego, b) Doswiadczenie zawodowe : Wykonawca musi wykazac, ze w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczecia niniejszego postepowania (a jezeli okres prowadzenia dzialalnosci jest krótszy, to w tym okresie) ukonczyl z nalezyta starannoscia realizacje co najmniej 1 zadania odpowiadajacego swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiacym przedmiot niniejszego zamówienia o wartosci nie mniejszej niz: 1 000 000,00 zl (brutto) w zakresie robót dotyczacych termomodernizacji budynków, 200 000,00 zl (brutto) w zakresie demontazu elewacyjnych plyt azbestowo-cementowych z ich utylizacja, 200 000,00 zl (brutto) w zakresie wykonania izolacji poziomej i pionowej scian fundamentowych budynków. 3)znajduja sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spelnienia warunków udzialu w postepowaniu dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oswiadczeniach na zasadzie spelniania/nie spelniania. Z tresci zlozonych dokumentów musi wynikac jednoznacznie, iz wykonawca spelnil wszystkie warunki. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oswiadczenie o spelnieniu warunków udzialu w postepowaniu (z art. 22 ust.1, art. 24 ust.1 i 2 ustawy pzp). 2.Aktualny odpis z wlasciwego rejestru albo aktualne zaswiadczenie o wpisie do ewidencji dzialalnosci gospodarczej, jezeli odrebne przepisy wymagaja wpisu do rejestru lub zgloszenia do ewidencji dzialalnosci gospodarczej wystawione nie wczesniej niz 6 miesiecy przed uplywem terminu skladania ofert; w przypadku spólki cywilnej - aktualne zaswiadczenie o wpisie do ewidencji dzialalnosci gospodarczej lub aktualny odpis z wlasciwego rejestru dla kazdego ze wspólników; 3. Aktualna informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równowazne zaswiadczenia wlasciwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie okreslonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp, wystawionych nie wczesniej niz 6 miesiecy przed uplywem terminu skladania ofert; 4.Aktualna informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okreslonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp, wystawiona nie wczesniej niz 6 miesiecy przed uplywem terminu skladania ofert; 5.Aktualne zaswiadczenia wlasciwego naczelnika urzedu skarbowego oraz wlasciwego oddzialu Zakladu Ubezpieczen Spolecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spolecznego potwierdzajacych odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z oplacaniem podatków, oplat oraz skladek na ubezpieczenie zdrowotne lub spoleczne, lub zaswiadczen, ze uzyskal przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozlozenie na raty zaleglych platnosci lub wstrzymanie w calosci wykonania decyzji wlasciwego organu - wystawionych nie wczesniej niz 3 miesiace przed uplywem terminu skladania ofert. 6.Dokumenty stwierdzajace, ze kierownik budowy,kierownik robót elektrycznych którzy beda wykonywac przedmiot zamówienia posiadaja wymagane uprawnienia budowlane oraz zaswiadczenia o przynaleznosci do wlasciwej izby samorzadu zawodowego; 7.Wykaz (na zal. nr 3 do SIWZ lub dokumencie zgodnym z trescia zalacznika) osób które beda uczestniczyc w wykonywaniu zamówienia. 8.Wykaz (na zal. nr 4 do SIWZ lub dokumencie zgodnym z trescia zalacznika) wykonanych w okresie ostatnich pieciu lat przed dniem wszczecia niniejszego postepowania, a jezeli okres prowadzenia dzialalnosci jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych odpowiadajacych swoim rodzajem i wartoscia robotom budowlanym stanowiacym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartosci oraz daty i miejsca wykonania oraz zalaczeniem dokumentów (np. referencji) potwierdzajacych, ze roboty te zostaly wykonane nalezycie. 9.Decyzje Prezydenta Miasta Gliwice zezwalajaca na wytwarzanie odpadów niebezpiecznych zawierajacych azbest, zgodnie z ustawa z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz.U.Nr 62 poz. 628 z pózniejszymi zmianami).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.gliwice.pl. Opłata: 55 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.05.2007, godzina 11:00, Urzad Miejski w Gliwicach, ul. Zwyciestwa 21, sala nr 136 (I pietro).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.