eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobrodzień › budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Pludry o długości 2503 m

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-24

POZYCJA 23419

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Dobrodzień: budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Pludry o długości 2503 m Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Burmistrz Dobrodzienia, do kontaktów: Waldemar Krafczyk, Jan Zajączkowski, pl. Wolności 1, 46-380 Dobrodzień, woj. opolskie, tel. 034 3575100 w. 38, 46, fax 034 3575100 w. 30, e-mail: urzad@dobrodzien.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Pludry o długości 2503 m. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Droga w miejscowości Pludry w gminie Dobrodzień. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Pludry o dł. 2503 m. 1. Wykonanie korytowania istniejącej nawierzchni o gr. 20 cm i szerokości 3,50 m.b. - 8760,50 m kw., 2. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego: warstwa dolna 15 cm, warstwa górna 10 cm - 8760,50 m kw., 3. Wykonanie nawierzchni z asfaltu: warstwa ścieralna gr. 4 cm i warstwa wiążąca gr. 3 cm - 7509 m kw., 4. Wykonanie zjazdów - 495 m kw., 5. Wykonanie poboczy z klińca gr. 15 cm - 5006 m kw., 6. Przebudowa przepustu śr. 30 cm - 11,00 m.b., 7. Przebudowa przepustu śr. 50 cm - 14, 00 m.b., 8. Budowa przepustu śr. 40 cm - 17,00 m.b., 9. Wykonanie ścianek czołowych betonowych na przepustach - 8 szt., 10. Ustawienie oznakowania pionowego - 8 szt. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zgodnie z wymogami okreslonymi w SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Oryginalny kod CPV: 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1. Wykonanie korytowania istniejącej nawierzchni o gr. 20 cm i szerokości 3,50 m.b. - 8760,50 m kw., 2. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego: warstwa dolna 15 cm, warstwa górna 10 cm - 8760,50 m kw., 3. Wykonanie nawierzchni z asfaltu: warstwa ścieralna gr. 4 cm i warstwa wiążąca gr. 3 cm - 7509 m kw., 4. Wykonanie zjazdów - 495 m kw., 5. Wykonanie poboczy z klińca gr. 15 cm - 5006 m kw., 6. Przebudowa przepustu śr. 30 cm - 11,00 m.b., 7. Przebudowa przepustu śr. 50 cm - 14, 00 m.b., 8. Budowa przepustu śr. 40 cm - 17,00 m.b., 9. Wykonanie ścianek czołowych betonowych na przepustach - 8 szt., 10. Ustawienie oznakowania pionowego - 8 szt. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 2

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 10 000 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykażą wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej w okresie ostatnich pięciu lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie; b) przedłożą dokument stwierdzający, że osoba lub osoby, które będą kierować pracami, posiadają odpowiednie kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, oraz należą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. przedstawią polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dokument ten musi posiadać dowód wpłaty, na podstawie którego można stwierdzić, że polisa została opłacona; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; e) udzielą gwarancji na wykonane zamówienie na okres 36 miesięcy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oceny będzie dokonywać Komisja przetargowa w oparciu o dane zawarte w ofercie, dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty (wskazanych do SIWZ). Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 SIWZ). 2. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z dnia 14 września 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z późn. zm). (załącznik nr 2 SIWZ). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej. 4. Upoważnienie do podpisania oferty, o ile nie wynika z ww. dokumentów. 5. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dokument ten musi posiadać dowód wpłaty, na podstawie którego można stwierdzić, że polisa została opłacona. 6. Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 3 SIWZ). 7. Wykaz podwykonawców, jeżeli będą (załącznik nr 4 SIWZ). 8. Przedłożą dokument stwierdzający, że osoba lub osoby, które będą kierować pracami, posiadają odpowiednie kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 . Prawo budowlane, oraz należą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 9. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 10. Kosztorys. 11. Zaakceptowany wzór umowy stanowiący zał. nr 6 do niniejszej SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobrodzien.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.05.2007, godzina 10:00, w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Dobrodzień, pokój nr 11- (sala konferencyjna).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.