eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › utrzymanie czystości w budynkach przy ulicy Sadowej 20, Sadowej 16, 11 Listopada 3 na osiedlu Stare Stawy w Oświęcimiu, utrzymanie czystości na terenach bezpośrednio przyległych do nich (parkingi, chodniki, tereny zielone) oraz utrzymanie zieleni i terenó

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-27

Oświęcim: utrzymanie czystości w budynkach przy ulicy Sadowej 20, Sadowej 16, 11 Listopada 3 na osiedlu Stare Stawy w Oświęcimiu, utrzymanie czystości na terenach bezpośrednio przyległych do nich (parkingi, chodniki, tereny zielone) oraz utrzymanie zieleni i terenów przyległych przy budynkach OTBS na ulicach Tysiąclecia 53 i Więźniów Oświęcimia 10 oraz Nojego 1-3 w Oświęcimiu w okresie od 01.01.2008r. do 31.12.2008r.
Numer ogłoszenia: 234111 - 2007; data zamieszczenia: 27.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Oświęcimskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., ul. 11 Listopada 3C/1, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 0-33 8444064, fax 0-33 8444064.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.otbs.eu
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.otbs.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utrzymanie czystości w budynkach przy ulicy Sadowej 20, Sadowej 16, 11 Listopada 3 na osiedlu Stare Stawy w Oświęcimiu, utrzymanie czystości na terenach bezpośrednio przyległych do nich (parkingi, chodniki, tereny zielone) oraz utrzymanie zieleni i terenów przyległych przy budynkach OTBS na ulicach Tysiąclecia 53 i Więźniów Oświęcimia 10 oraz Nojego 1-3 w Oświęcimiu w okresie od 01.01.2008r. do 31.12.2008r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zakres przedmiotu zamówienia obejmował będzie m.in. a) czystość wewnątrz budynków: zamiatanie klatek schodowych 2 razy w tygodniu (wtorek, piątek) oraz utrzymanie w należytej czystości balustrad, parapetów, tablic ogłoszeniowych, skrzynek elektrycznych, usuwanie pajęczyn oraz omiatanie ścian z kurzu, utrzymanie w należytej czystości korytarzy piwnicznych (sprzątanie 4 razy w roku), mycie klatek schodowych dwa razy w miesiącu z zastosowaniem środków dezynfekujących (po zakończeniu pracy Wykonawca uzyskuje potwierdzenie wykonanej usługi przez co najmniej jednego mieszkańca z klatki budynku, który składa czytelny podpis i wpisuje nr mieszkania), wykonywanie czynności związanych z deratyzacją - dwa razy w roku przeprowadzenie akcji odszczurzania zgodnie z uchwałą RM Oświęcim, którą dostarczy Zamawiający - po zakończeniu akcji Wykonawca dostarczy potwierdzenie wykonania deratyzacji, bezzwłoczne powiadomienie OTBS-u o dostrzeżonych uszkodzeniach w budynku oraz urządzeń lub ich wadliwym działaniu, wywieszanie i zdejmowanie ogłoszeń z tablic informacyjnych oraz roznoszenie zawiadomień o zmianach opłat dla mieszkańców i innej korespondencji w terminie do 3-ch dni od daty przekazania przez OTBS do doręczenia, mycie drzwi wejściowych do klatek schodowych 1 raz w miesiącu przy myciu klatek schodowych, mycie lamperii i stolarki okiennej na klatkach schodowych i w pomieszczeniach wspólnego 3 razy w roku, zawiadomienie OTBS-u o stwierdzonych faktach nie wykonania obowiązków w zakresie wywozu nieczystości, sprzątanie pomieszczeń biurowych OTBS (2 razy w miesiącu) - mycie podłóg, sanitariatów b) czystość na zewnątrz budynku: codzienne usuwanie nieczystości - zamiatanie powierzchni chodników, placów, prześwitów, codzienne zamiatanie terenów wokół piaskownic, miejsc do trzepania dywanów, altanki placyków śmietnikowych łącznie z terenami do nich przyległymi (poza okresem zimowym), w okresie zimowym usuwanie śniegu i zwalczanie gołoledzi przez użycie materiałów szorstkich z chodników, dojść, ulic wewnątrz osiedlowych i parkingów jak również oczyszczanie kratek ściekowych ze śniegu i lodu do godziny 8.00 rano przez wszystkie dni miesiąca, gdy zachodzi taka potrzeba (Wykonawca pokrywa koszty zakupu piasku i soli do zwalczania gołoledzi), ustawianie znaków ostrzegawczych Uwaga sople i zgłaszanie do OTBS-u o konieczności ich usunięcia - znaki dostarczy Zamawiający, czyszczenie na bieżąco wycieraczek przed wejściami do klatek schodowych, bieżące opróżnianie ze śmieci koszy ulicznych, c) tereny zielone: codzienne usuwanie nieczystości z terenów zielonych łącznie z chodnikami w okresie poza zimowym, wygrabianie i wywóz liści w okresie jesiennym - koszt wywozu i składowania pokrywa Wykonawca, obcięcie brzegów trawnika i czyszczenie krawężników w terminie uzgodnionym z OTBS w okresie wiosennym - raz w roku, koszenie, zgrabienie i wywiezienie trawy przez Wykonawcę 4 razy w roku (koszt wywozu i składowania pokrywa Wykonawca) - przy koszeniu należy stosować kosiarki kołowe. wykaszarki można stosować tylko w miejscach trudno dostępnych tj. wokół drzew i krzewów, okopywanie, pielenie i przycinanie żywopłotów 2 razy w roku, pielenie gazonów - raz w roku

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.73.10.00 - Usługi sprzątania budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2006r. Nr 164 poz. 1163 z p. zm.). 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zrealizowali w ostatnich 3 latach co najmniej 1 usługę odpowiadająca usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o której mowa w rozdz. VI pkt 4 specyfikacji, 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca: posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę w imieniu firmy składającej ofertę powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. wspólnicy spółki cywilnej oraz członkowie konsorcjum), są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz co najmniej 1 wykonanej usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentu potwierdzającego , że usługa ta zostały wykonana należycie. 5. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, np. wspólnicy spółki cywilnej, konsorcja - ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako pełnomocnik pozostałych (lider). 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 oraz § 1 ust. 1 pkt 2 w/w rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7. Każdy z podmiotów występujących wspólnie zobowiązany jest do złożenia oświadczeń i dokumentów określonych w rozdz. VI z tym że dokumenty wskazane w rozdziale VI pkt 4 może złożyć jeden z podmiotów występujących wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.otbs.eu

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.otbs.eu.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Oświęcimskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ul. 11 Listopada 3 C/1 32-600 Oświęcim.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.