eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Budry › Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Budry oraz budowa kanalizacji sanitarnej z przykanalikami i oczyszczalnią ścieków dla miejscowości Budry.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-07

Budry: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Budry oraz budowa kanalizacji sanitarnej z przykanalikami i oczyszczalnią ścieków dla miejscowości Budry.
Numer ogłoszenia: 234033 - 2009; data zamieszczenia: 07.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Budry , Al. Wojska Polskiego 27, 11-606 Budry, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4278003, faks 087 4278017.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.budry.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Budry oraz budowa kanalizacji sanitarnej z przykanalikami i oczyszczalnią ścieków dla miejscowości Budry..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest : Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Budry oraz budowa kanalizacji sanitarnej z przykanalikami i oczyszczalnią ścieków dla miejscowości Budry. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na: 2.1. budowie przydomowych oczyszczalni ścieków szt. 299 w tym: - oczyszczalni ścieków o przepustowości Q = 0,6 - 0,9 m3/d - szt. 218 - oczyszczalni ścieków o przepustowości Q = 1,0 -1,5 m3/d - szt. 77 - oczyszczalni ścieków o przepustowości Q = 1,6 -2,3 m3/d - szt. 1 - oczyszczalni ścieków o przepustowości Q = 2,4 -3,0 m3/d - szt. 1 - oczyszczalni ścieków o przepustowości Q = 3,1 -4,5 m3/d - szt. 2 - przepompowni ścieków surowych z osprzętem - szt. 46 - przepompowni ścieków oczyszczonych z osprzętem - szt. 299 - studni chłonnych - szt. 299 - studzienek rewizyjnych średnicy 315 mm - szt. 43 UWAGA: Zamawiający zastrzega, iż przewidziana w dokumentacji projektowej liczba przydomowych oczyszczalni ścieków może ulec zmniejszeniu w przypadku wycofania zgody na realizację oczyszczalni na danej nieruchomości przez jej właściciela. 2.2. Budowie kanalizacji sanitarnej z przykanalikami i oczyszczalni ścieków dla miejscowości Budry; w tym: a) budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PCV: - fi 250 mm L - ok. 369 mb - fi 200 mm L - ok. 1974 mb - fi 160 mm L - ok. 1298 mb b) budowę sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur ciśnieniowych PE: - fi 110 mm L - ok. 492 mb - fi 63 mm L - ok. 194 mb c) budowę przykanalików z rur PCV: - fi 160 mm L - ok. 782 mb d) budowę przepompowni ścieków: szt. 5 e) budowę oczyszczalni ścieków typ RB 500 o przepustowości 60 m3/d.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.25.21.27 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 40 000,00 złotych. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 3.1. pieniądzu; 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3. gwarancjach bankowych; 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, tj.: Urząd Gminy w Budrach; BS Węgorzewo Oddział Budry; Nr konta 83934800000260013020000010. Na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć, jakiego przetargu wadium dotyczy. 5. Wadium wniesione w formie poręczeń, gwarancji, należy złożyć w oryginale w kasie Urzędu Gminy Budry w terminie nie późniejszym niż termin składania ofert lub włożyć do koperty, w której znajduje się oferta (nie bindować, nie zszywać z ofertą, jest to dokument, który nie stanowi oferty i podlega zwrotowi) Wykonawca winien uzyskać potwierdzenie złożenia wadium. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń, gwarancji bankowych, ubezpieczeniowych, ich treść ma być zgodna z załączonym wzorem 2.7. (bezwarunkowa i na pierwsze żądanie, obejmująca okres związania oferta tj. 30 dni - art. 85 ustawy). 7. Zaleca się by kopię dowodu wniesienia wadium poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę - w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu lub osobę przyjmującą do depozytu - w przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach, przykleić do koperty lub włożyć do koperty, w której znajduje się oferta przetargowa 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 8.1. upłynął termin związania ofertą; 8.2. zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 8.3. Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy z zastrzeżeniem pkt 12: 9.1. który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert; 9.2. który został wykluczony z postępowania; 9.3. którego oferta została odrzucona. 10. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 , nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 13.1. odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 13.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 13.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Niepodlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia i ponadto: 1.5. Dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, zgodnie z wymogami przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.- Prawo Budowlane ( Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) tzn.: wykażą osoby z uprawnieniami do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w zakresie sieci sanitarne, posiadającą zaświadczenie o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób, z uprawnieniami budowlanymi do pełnienia samodzielnej funkcji kierowniczej w zakresie sieci sanitarne. W przypadku gdy Wykonawca przedłoży pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zobowiązany jest do wypełnienia wykazu osób zdolnych do wykonania zadania (wzór 2.4.) i przedłożenia kopii uprawnień . Wymagane jest, by w/w osoba była członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 1.6. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn.: wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - to w tym czasie wykonał łącznie następujące roboty budowlane: a) zrealizował co najmniej jedno zamówienie na budowę 150 przydomowych oczyszczalni ścieków o podobnym charakterze w ramach jednego zamówienia, b) zrealizował co najmniej jedno zamówienie na roboty budowlane w zakresie budowy sieci kanalizacji sanitarnej o podobnym charakterze o długości minimum 3500 m lub o wartości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł. brutto, c) zrealizował co najmniej jedno zamówienie na budowę jednej oczyszczalni ścieków o przepustowości co najmniej 60 m3/d lub wartości co najmniej 700.000,00 zł. brutto Wykazane zamówienia zostaną uznane, jeśli będą poparte dokumentami potwierdzającymi, że zlecone roboty zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje, protokół odbioru itd.); 1.7. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie swojej działalności na kwotę minimum 2.000.000 PLN; 1.8. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn. - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 2.000.000 PLN. Uwaga: Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust.1 lub 2 ustawy oraz odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielnie zamówienia (art. 23 Pzp), Wykonawcy muszą: a) ustanowić pełnomocnika (patrz punkt 17 (a - c ) Rozdziału II Informacje ogólne), b) każdy z Wykonawców oddzielnie musi spełniać wymóg zawarty w ust. 1 pkt. 1.1.i 1.4. i udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, c) pozostałe wymogi zawarte w ust.1 za wyjątkiem wymogu zawartego w ust. 1 pkt 1.1. i ust.1 pkt 1.4. Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 3. Wykluczeniu z postępowania podlegają Wykonawcy w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 4. Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej, wg zasady spełnia/nie spełnia. 5. Wykonawca z siedzibą lub miejscem zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VI pkt 1 lit.1) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. b) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu udokumentowania spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w Rozdziale V, Wykonawcy wraz z ofertą przedłożą oświadczenia i dokumenty wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ (wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu). 2. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust.1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu , nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 3. Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.budry.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Budrach; Al. Wojska Polskiego 27; 11-606 Budry.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Budrach - pok. nr 4; Al. Wojska Polskiego 27; 11-606 Budry.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Złożono wniosek o współfinansowanie projektu w ramach PROW , działanie: Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.