eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa i montaż szaf, szafek szufladowych, gablot, itp. w podziale na części dla Muzeum Wojska Polskiego



Ogłoszenie z dnia 2008-09-24

Warszawa: Dostawa i montaż szaf, szafek szufladowych, gablot, itp. w podziale na części dla Muzeum Wojska Polskiego
Numer ogłoszenia: 234013 - 2008; data zamieszczenia: 24.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Wojska Polskiego , Al. Jerozolimskie 3, 00-495 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6295271, 72, fax. 022 6295273.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumwp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż szaf, szafek szufladowych, gablot, itp. w podziale na części dla Muzeum Wojska Polskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup 15 szt. szafek metalowych (część I), zakup 53 szt. gablot muzealnych (część II) oraz 24 szt. zakup szaf, szaf przesuwnych i regałów dla obiektów muzealnych (część III)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.13.11.00 - Regały archiwalne 39.15.10.00 - Meble różne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Warunki udziału w postępowaniu zostaną uznane za spełnione, jeżeli treść dokumentów wymienionych w pkt IX SIWZ będzie potwierdzać następujące okoliczności: 1) złożenie pisemnego oświadczenia o spełnianiu warunków wymaganych przez art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2) posiadanie aktualnego wpisu do właściwego rejestru albo wpisu do ewidencji działalności gospodarczej. 3. Ocena spełaniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły ,spełnia - nie spełnia, zgodnie z drukiem ZP-17, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej oświadczenia i dokumenty: 1. oświadczenie, że wykonawca spełnienia warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1). 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminem składania ofert. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, w/w dokument musi złożyć każdy podmiot (np.: umowa spółki cywilnej, umowa konsorcjum). 3. Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego: - Wypełniony Formularz cenowy, sporządzony zgodnie z wzorem będącym załącznikiem nr 2 do niniejszej specyfikacji. Dotyczy ofert na Cz. I - Wypełniony Formularz cenowy, sporządzony zgodnie z wzorem będącym załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji. Dotyczy ofert na Cz. II - Wypełniony Formularz cenowy, sporządzony zgodnie z wzorem będącym załącznikiem nr 4 do niniejszej specyfikacji. Dotyczy ofert na Cz. III - wypełniony druk OFERTA, sporządzony zgodnie z wzorem będącym załącznikiem nr 5 do niniejszej specyfikacji; -upoważnienie do podpisywania ofert, o ile upoważnienie nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. - akceptacja projektu umowy, poprzez zaparafowanie na każdej stronie i dołączenie do oferty (załącznik nr 6) Kopia dokumentu (każda strona zawierająca informacje) musi być potwierdzona ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM przez osobę-y reprezentującą/e firmę. Wszystkie dokumenty i załączniki w tym kserowane muszą być czytelne. Dokumenty (strony) nieczytelne nie będą uznane. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości co do jej prawdziwości. Brak jakiegokolwiek z dokumentów wymaganych w specyfikacji, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone za zgodność z oryginałem kopie) spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania, gdy ten po wezwaniu zamawiającego do uzupełnienia dokumentów w wyznaczonym terminie nie dokona tego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumwp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Al. Jerozolimskie 3, 00-495 Warszawa, pokój nr 24 (kancelaria jawna).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Wojska Polskiego, Al. Jerozolimskie 3, 00-495 Warszawa, pokój nr 24 (kancelaria jawna).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.