eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Usługi serwisowe sprzętu medycznego obejmujące naprawy i przeglady serwisowe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-07

Katowice: Usługi serwisowe sprzętu medycznego obejmujące naprawy i przeglady serwisowe
Numer ogłoszenia: 233845 - 2014; data zamieszczenia: 07.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach , ul. Powstańców 52, 40-024 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 6093140, faks 032 6093154.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wpr.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi serwisowe sprzętu medycznego obejmujące naprawy i przeglady serwisowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowe sprzętu medycznego, tj. -defibrylatorów Lifepak12 i 15 oraz stacji MBSS,-respiratorów różnych,- respiratorów rescuPac i paraPac, -respiratorów Oxylog,-ssaków elektrycznych, -pomp infuzyjnych, -aparatów EKG , należącego do Zamawiającego i wymienionego w załącznikach 2a-8 do SIWZ, obejmujące przeglady techniczne oraz bieżące naprawy wraz z wymianą części. 2. Ilość przegladów oraz ilość i rodzaj części zamiennych potrzebnych do napraw poszczególnego sprzętu medycznego wymienione są w Formularzach asortymentowo-cenowych tj. załącznikach nr 9A do 9G do SIWZ), natomiast łączną ilość roboczogodzin napraw dla całego sprzętu zawiera załącznik nr 9h do SIWZ. 3. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera propozycja umowy (zał. nr 12 do SIWZ). 3. Zamawiający dopuszcza użycie do napraw sprzetu części zamiennych nie ujetych w formularzach asortymentowo-cenowych,co uregulowane zostało w propozycji umowy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000, 00 zł (słownie: pięćtysięcyzłotych00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy (zał. nr 10 do SIWZ), metodą spełnia-nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy (zał. nr 10 do SIWZ), metodą spełnia-nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy (zał. nr 10 do SIWZ), metodą spełnia-nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy (zał. nr 10 do SIWZ), metodą spełnia-nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku Zamawiającego uzna wykazanie się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 200 000, 00 zł. Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie przedstawionego dokumentu oraz oświadczenia Wykonawcy (zał. nr 10 do SIWZ), metodą spełnia-nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz oferty- zał. nr 1 do SIWZ. 2. Wypełnione formularze asortymentowo- cenowe stanowiące załączniki nr 9A, 9B,9C,9D,9E,9F,9G oraz 9H do SIWZ- należy załączyć do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień umowy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W szczególności dopuszcza się możliwość : 1) zmiany wynagrodzenia brutto należnego Wykonawcy w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, która to zmiana nie wymaga aneksu do umowy 2) wzrostu cen części zamiennych wymienionych w formularzu asortymentowo-cenowym Wykonawcy w przypadku udokumentowanej przez Wykonawcę podwyżki cen części zamiennych u producentów lub importerów (Zamawający dopuszcza możliwość podwyższenia wynagrodzenia z tego tytułu jednak nie częściej niż raz na pół roku i nie wcześniej niż po uplywie 5 miesięcy od daty zawarcia umowy)-zmiana wymaga aneksu do umowy 3) każdorazowej obniżki cen, która nie wymaga aneksu do umowy 4) przesunięcia terminu rozpoczęcia umowy (21.12. 2014r) w przypadku opóźnienia w rozstrzygnięciu postępowania, które uniemożliwi terminowe podpisanie umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.wpr.pl/bip.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach, ul. Powstańców 52, 40-024 Katowice, I pietro (pokój nr 129).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2014 godzina 11:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach, ul. Powstańców 52, 40-024 Katowice, I pietro (pokój nr 129).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.