Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-24
Dąbrowa Tarnowska: Budowa chodnika i zatoki postojowej w ciągu drogi powiatowej nr 1315K w miejscowości Laskówka Chorąska - etap I
Numer ogłoszenia: 233837 - 2008; data zamieszczenia: 24.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Drogowy w Dąbrowie Tarnowskiej , ul. Warszawska 48/8, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie, tel. 014 6422500, fax. 014 6422500.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.powiatdabrowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika i zatoki postojowej w ciągu drogi powiatowej nr 1315K w miejscowości Laskówka Chorąska - etap I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: I- Roboty przygotowawcze II- Miejsca postojowe Korytowanie podłoża, podbudowy z kruszyw, podbudowa z kruszywa stabilizowanego spoiwem hydraulicznym, nawierzchnia z kostki betonowej III- Chodnik Korytowanie podłoża, podbudowa z tłucznia, nawierzchnia z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej, słupki palisady O20 z osadzeniem w chodniku IV- Krawężniki, obrzeża Ławy betonowe pod krawężniki, krawężniki na podsypce cementowo-piaskowej, obrzeża betonowe na podsypce piaskowej V- Odwodnienie Wykopy oraz przekopy w gruncie kat. III, studzienki ściekowe O500, przykanaliki PCV O200, studnie rewizyjne O1000, kolektor z rur PCV O400 na ławie z pospółki, osypka rurociągu i zasypanie wykopu, ściek przykrawężnikowy z kostki brukowej na ławie betonowej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych. 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty i oświadczenia określone w rozdziale V. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie wymaganych w SIWZ dokumentów i oświadczeń na zasadzie: spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty i oświadczenia (oryginały lub kserokopie poświadczone /Za zgodność z oryginałem/ przez Wykonawcę). 1.Dokumenty wymagane: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, b) aktualny odpis z właściwego rejestru i zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert (w przypadku podmiotów występujących wspólnie należy załączyć odrębne dokumenty dla każdego z tych podmiotów). Oferta powinna składać się z: 1) formularza ofertowego - sporządzonego zgodnie z załącznikiem do niniejszej SIWZ, 2) oryginału pełnomocnictwa udzielanego osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego, 3) wypełnionego i parafowanego projektu umowy, 4) kosztorysu ofertowego, 5) wykazu osób odpowiedzialnych za wykonanie zadania (kierownik budowy) - z dołączonymi kopiami uprawnień budowlanych oraz aktualnym dokumentem potwierdzającym przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 6) wykazu zadań o zbliżonym zakresie wraz z dołączonymi referencjami. Wymaga się, by oferent wykazał się zrealizowaniem w okresie ostatnich 2 lat co najmniej jednego zadania o zbliżonym lub większym zakresie rzeczowym i ilościowym..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatdabrowski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Drogowy, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, ul. Warszawska 48.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2008 godzina 14:00, miejsce: Zarząd Drogowy, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, ul. Warszawska 48.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku Przedszkola i świetlicy szkolnej w miejscowości Stare Juchy, gmina Stare Juchy
- Dostosowanie lokalu nr 0 znajdującego się w budynku przy ul. Stawki 3a w Warszawie na potrzeby biblioteki i archiwum zakładowego (II postępowanie)
- Modernizacja infrastruktury sportowej w Gminie Jejkowice
- Przedmiotem inwestycji jest przebudowa i remont budynku VIII Domu Studenta Uniwersytetu Łódzkiego
- Budowa dróg gminnych usprawniających komunikację w Maszewie Dużym gm. Stara Biała
- "Modernizacja i przebudowa Stadionu Miejskiego w Iławie wraz z infrastrukturą towarzyszącą"
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.