eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Moszczenica › Modernizacja stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej w Rękoraju, gm. Moszczenica, pow. piotrkowski, woj. łódzkie.



Ogłoszenie z dnia 2008-09-24

Moszczenica: Modernizacja stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej w Rękoraju, gm. Moszczenica, pow. piotrkowski, woj. łódzkie.
Numer ogłoszenia: 233765 - 2008; data zamieszczenia: 24.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Moszczenica , ul. Kosowska 1, 97-310 Moszczenica, woj. łódzkie, tel. 044 6169570.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.moszczenica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej w Rękoraju, gm. Moszczenica, pow. piotrkowski, woj. łódzkie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa wykonanie inwestycji pn. Modernizacja stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej w Rękoraju, gm. Moszczenica, pow. piotrkowski, woj. łódzkie. Zakres prac obejmuje: 1. Roboty budowlane w zakres których wchodzi m.in.[CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych]: a) kuchnia - roboty rozbiórkowe i roboty odtworzeniowe b) sanitariaty - roboty rozbiórkowe i roboty odtworzeniowe 2. Roboty instalacyjne w zakres których wchodzi m.in: [CPV: 45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne, 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania, 45331210-1 - Instalowanie wentylacji, 45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne] a) kuchnia - instalacji wodno - kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i wentylacji (kanalizacja sanitarna, montaż technologii kuchni, instalacja wody, zimnej i ciepłej - roboty demontażowe wodno - kanalizacyjne, roboty demontażowe centralnego ogrzewania, roboty montażowe centralnego, ogrzewania, wentylacja - system nk1, wentylacja - system wk1, wentylacja - system wk2, wentylacja - system ok1, wentylacja - system ok2) b) sanitariaty - instalacji wodno - kanalizacyjnej (kanalizacja sanitarna, instalacja wody zimnej i ciepłej, instalacja wody p.poż., roboty budowlane wodno - kanalizacyjne, roboty demontażowe wodno - kanalizacyjne, roboty demontażowe centralnego ogrzewania, roboty montażowe centralnego ogrzewania, wentylacja system wc1, wentylacja system wc2, wentylacja system nwc2) 3. Roboty elektryczne w zakres których wchodzi m.in: [CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach, 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne, 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych] a) kuchnia - demontaż instalacji elektrycznej i montaż nowej b) sanitariaty - demontaż instalacji elektrycznej i montaż nowej zgodnie z zakresem i warunkami określonymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie z kosztorysami załączonymi do specyfikacji, dokumentacją techniczną oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót będących przedmiotem zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót i kosztorys szczegółowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.30.00.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga składania wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. a) prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z dnia 28 sierpnia 2007 r. Nr 155, poz. 1095, Nr 180, poz. 1280) b) nie zalegają z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie zaległych płatności na raty lub wstrzymanie całości wykonywanej decyzji 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) tj. a) wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielnie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 3. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. a) zapewnią, aby czynności objęte zamówieniem były wykonywane bezpośrednio przez osoby legitymujące się posiadaniem odpowiednich uprawnień budowlanych oraz wpisu na listę członków właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego w specjalności: - Instalacyjnej; - Elektrycznej; - Konstrukcyjnej 4. dysponują niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami, tj. a) dysponują co najmniej po jednej jednostce sprzętu (jako posiadacz samoistny lub zależny) niezbędnego do wykonania prac określonych w kosztorysie dołączonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. - Betoniarka wolnospadowa elektryczna 150 dm3 - Samochód dostawczy do 0.9 t (1) - Samochód skrzyniowy 2.5-4 t lub do 5 t lub 5 t - Samochód samowyładowczy do 5 t - Wyciąg jednomzaszt. Elektr. 0,5 t - Żuraw okienny przenośny - Koparka gąsienicowa 0,60 m3 - Spycharka gąsienicowa 55 kW (75KM) 5. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. a) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 zamówienia podobne do przedmiotu zamówienia (poprzez zamówienie podobne do przedmiotu zamówienia należy rozumieć modernizację, remont lub przebudowę budynku użyteczności publicznej o wartości równej lub większej podanej w formularzu ofertowym złożonej oferty) z potwierdzeniem, że roboty te zostały wykonane należycie (min. protokoły odbioru, referencje). 6. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. a) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 9 niniejszej SIWZ. Z treści zaznaczonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy ulega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania: oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych wykonawcom przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty (złożone w formie pisemnej) lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert; c) dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji kierowniczych w budownictwie oraz wpis na listę członków właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego w specjalności: - Instalacyjnej; - Elektrycznej; - Konstrukcyjnej 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, (wg załącznika nr 11) tzn. - Betoniarka wolnospadowa elektryczna 150 dm3 - Samochód dostawczy do 0.9 t (1) - Samochód skrzyniowy 2.5-4 t lub do 5 t lub 5 t - Samochód samowyładowczy do 5 t - Wyciąg jednomzaszt. Elektr. 0,5 t - Żuraw okienny przenośny - Koparka gąsienicowa 0,60 m3 - Spycharka gąsienicowa 55 kW (75KM) b) wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru robót) (wg załącznika nr 10), 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt a), b), (na podstawie art. 26 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr. 223, poz. 1655) składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; d) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt . 4-8 ustawy 5. Dokument, o których mowa w ust. 4 pkt a, c i d powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 4 pkt b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust. 4, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 5 stosuje się odpowiednio. Dokumenty, o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Kserowana treść dokumentu powinna być potwierdzona za zgodność z oryginałem na każdej stronie kserowanej przez dostawcę lub wykonawcę. Złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania jest karalne. Zgodnie z przepisami art.24 ust.2 pkt.2 i 3 ustawy - prawo zamówień publicznych, spowoduje wykluczenie wykonawcy z dalszego postępowania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.moszczenica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Moszczenicy, ul. Kosowska 1, 97-310 Moszczenica, pok. 20..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Moszczenicy, ul. Kosowska 1, 97-310 Moszczenica, pok. 13..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.