eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Wykonanie robót remontowych polegających na; wymianie solarki okiennej drewnianej na stolarkę okienną PCV, na zabudowie dwóch otworów w klatkach schodowych powstałych po demontażu witryn stalowo szklanych oraz na zabudowie zestawem ścianek aluminiowych za

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-24

Kielce: Wykonanie robót remontowych polegających na; wymianie solarki okiennej drewnianej na stolarkę okienną PCV, na zabudowie dwóch otworów w klatkach schodowych powstałych po demontażu witryn stalowo szklanych oraz na zabudowie zestawem ścianek aluminiowych zadaszenia wejścia do klatki schodowej w pawilonie B- Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 15 w Kielcach ul. Krzemionkowa 15
Numer ogłoszenia: 233677 - 2008; data zamieszczenia: 24.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 15 z Oddziałami Integracyjnymi , ul. Krzemionkowa 1, 25-705 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 347 88 50/51, fax. 0-41 366 33 24.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowych polegających na; wymianie solarki okiennej drewnianej na stolarkę okienną PCV, na zabudowie dwóch otworów w klatkach schodowych powstałych po demontażu witryn stalowo szklanych oraz na zabudowie zestawem ścianek aluminiowych zadaszenia wejścia do klatki schodowej w pawilonie B- Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 15 w Kielcach ul. Krzemionkowa 15.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowo budowlane polegające na : - wykuciu z muru ościeżnic drewnianych - 198,04 m2 - wykuciu z muru witryn stalowo-szklanych - 32,26 m2 - demontażu obróbek blacharskich - 27,29 m2 - wymianie stolarki okiennej zewnętrznej drewnianej na stolarkę okienną PCV wg zestawień O 1- o wymiarach 268 x 235 cm - szt. 30 O 2- o wymiarach 264 x 117 cm - szt. 4 O 4- o wymiarach 537 x 117,4 cm - szt.1 - wykonaniu przesklepienia otworów powstałych po demontażu witryn stalowo szklanych (268 x 497 cm ) z zamontowaniem nadproży 2 x 2 szt. dwuteownik IPE 100 skręconych śrubami M16 ( ciężar 104,5 kg) z owinięciem stopek siatką Rabitza. - zamurowaniu otworów bloczkami z betonu komórkowego gr. 24 cm ( 3,37 m2) z wyprawieniem( otynkowaniem) i pomalowaniem ścian ( 14,43 m2) - montażu podokiennika wewnętrznego - szt. 2 - naprawienie i wyprawienie ościeży - 69,07 m2 - montażu parapetów zewnętrznych blachy ocynkowanej gr. 0,55 mm - 24,08 m2 - montażu ścianek aluminiowych wraz z drzwiami - 15,79 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.22.32.10 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) najpóźniej do dnia 16.10.2008 r. do godziny 10.00 (czasu lokalnego). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zmianami). 3.W przypadku, kiedy wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem z dopiskiem Wymiana stolarki okiennej z drewnianej na PCV w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 15 Bank Nazwa Bank PKO SA Nr konta 18 1240 4416 1111 0000 4964 3914 Wadium będzie ważne z chwilą wpływu gotówki na konto Zamawiającego. 4.W przypadku wnoszenia wadium w innych środkach niż pieniądz, należy je złożyć w kasie w siedzibie Zamawiającego w Kielcach ul. Krzemionkowa 1 do godz. 10,00 dn. 16.10.2008 r. 5. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynie termin związania ofertą; b) zostanie zawarta umowa i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c) Zamawiający unieważni postępowanie przetargowe, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) który został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została odrzucona. 7. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i spełnia wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunkach Zamówienia. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia Uczestnikami postępowania będą Wykonawcy, którzy pobrali Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) u Zamawiającego Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca. Wykonawca powinien zapoznać się z całością SIWZ, której integralną część stanowią załączniki..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią załącznika nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie wg. (załącznik nr 4). 4) dokumenty stwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień do kierowania robotami z branży budowlanej osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy podczas realizacji zamówienia, wraz z jej aktualnym zaświadczeniem o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 5) Oświadczenie o nie karalności w związku z artykułem: 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) Oświadczenie o niekaralności w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jeśli dotyczy) 7) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, oraz opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8) Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia. 9) Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10) Oświadczenie o dysponowaniu minimum sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 3a do SIWZ. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczone za zgodność przez wykonawcę. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, oświadczenia i dokumenty określone w poz. 1, 2, 5, 6 do 9 wymagane są od każdego z Wykonawców. 11) W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo opisujące zakres. Pełnomocnictwo musi być podpisanie przez osoby reprezentujące, osobę prawną lub fizyczną. W przypadku złożenia kserokopii, pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do podpisywania oferty. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda do wglądu oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictwa. Brak jakiegokolwiek dokumentu wymienionego w rozdziale II punkt 3, spowoduje odrzucenie oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie posiada.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 15 z Oddziałami Inegracyjnymi w Kielcach 25 - 705 Kielce, ul. Krzemionkowa 1.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 15 z Oddziałami Inegracyjnymi w Kielcach 25 - 705 Kielce, ul. Krzemionkowa 1 - Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.