eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeczenica › Dostawa wyposażenia do świetlic wiejskich w Międzyborzu i Olszanowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-07

Rzeczenica: Dostawa wyposażenia do świetlic wiejskich w Międzyborzu i Olszanowie
Numer ogłoszenia: 233633 - 2009; data zamieszczenia: 07.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rzeczenica , ul. Człuchowska 26, 77-304 Rzeczenica.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/gminy/rzeczenica/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia do świetlic wiejskich w Międzyborzu i Olszanowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do świetlic wiejskich w Międzyborzu i Olszanowie, gmina Rzeczenica. Jako dostawę należy rozumieć zakup poszczególnych produktów, transport, wniesienie ich do poszczególnych lokali w budynkach, montaż, usunięcie i wywóz opakowań, uprzątnięcie pomieszczeń i inne wyżej nie wymienione, a konieczne do przekazania zamówionej rzeczy Zamawiającemu jako funkcjonalnej i sprawnej. Dostarczone towary muszą być fabrycznie nowe. Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia - 24 miesiące. Zamówienie obejmuje dostawę następującego wyposażenia: Świetlica w Międzyborzu: 1. wieszaki ubraniowe - 3 szt. 2. parasolniki - 2 szt. 3. gabloty dwudrzwiowe-ogłoszeniowe - 2 szt. 4. meble kuchenne - 1 kpl. 5. regały magazynowe - 6 szt. 6. telewizor - 1 szt. 7. odtwarzacz DVD - 1 szt. 8. krzesła - 186 szt. 9. regały otwarte - 3 szt. 10. regały zamknięte - 3 szt. 11. atlas sportowy - 1 szt. 12. bieżnia - 1 szt. 13. ławki - 2 szt. 14. stół do tenisa stołowego - 1 szt. 15. szafki wiszące z lustrem - 2 szt. 16. szafki na detergenty - 2 szt. 17. stoły - 26 szt. 18. nagłośnienie sali widowiskowej - 1 kpl. 19. kuchnia gazowa - 1 szt. 20. lodówka - 1 szt. 21. zamrażarka - 1 szt. Świetlica w Olszanowie: 1. gabloty dwudrzwiowe-ogłoszeniowe - 3 szt. 2. szafki wiszące z lustrem - 2 szt. 3. szafki na detergenty - 2 szt. 4. wieszaki ubraniowe - 10 szt. 5. parasolniki - 5 szt. 6. meble kuchenne - 1 kpl. 7. stoły - 2 szt. 8. krzesła - 12 szt. 9. kuchnie gazowe - 1 szt. 10. lodówka - 1 szt. 11. zamrażarka - 1 szt. Szczegółowy opis poszczególnych elementów wyposażenia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ - Opis wyposażenia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 37.44.00.00 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny 39.71.00.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego 37.46.00.00 - Gry tarczowe i stołowe oraz wyposażenie 32.34.00.00 - Mikrofony i głośniki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.01.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp). 2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ww. ustawy, dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 3. Przedłożą dokumenty i oświadczenia określone w rozdziale VI niniejszej specyfikacji. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności, oferta winna zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy: 1. Wypełniony formularz oferty przetargowej - Załącznik Nr 1. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 - Załącznik nr 2. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy prowadzący działalność w ramach spółki cywilnej proszeni są o dołączenie do oferty umowy spółki. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Parafowany projekt umowy. 6. Certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, świadectwa bezpieczeństwa, itp. - o ile są wymagane odpowiednimi przepisami..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/gminy/rzeczenica/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/gminy/rzeczenica/.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy ul. Człuchowska 26 77-304 Rzeczenica Sekretariat - pok. nr 16.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie będzie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach PROW 2007-2013..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.