eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sokolniki › Zakup nowego lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego z przeznaczeniem dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Walichnowach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-27

Sokolniki: Zakup nowego lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego z przeznaczeniem dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Walichnowach
Numer ogłoszenia: 233583 - 2007; data zamieszczenia: 27.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Sokolnikach, ul. Marsz. Józefa Piłsudskiego 1, 98-420 Sokolniki, woj. łódzkie, tel. 062 7845176, fax 062 7845194.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolniki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup nowego lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego z przeznaczeniem dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Walichnowach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Typ nadwozia : kabina na ramie, przeszklenie w części osobowej, przystosowany do przewozu min.5 osób wyposażony w co najmniej 4 drzwi, drzwi przedziału załogi umieszczone po obu stronach pojazdu, przedział osobowy wyłożony tapicerka i podsufitką. Wyposażenie : belka świetlna z napisem STAŻ, generator sygnałów świetlnych i dźwiękowych z możliwością podawania komunikatów słownych, lampa błyskowa koloru niebieskiego z tyłu samochodu, lampy błyskowe zderzakowe stroboskopowe, tablice magnetyczne z napisem STRAŻ,orurowanie zewnętrzne wzmacniające zderzak i zabezpieczające przednie światła, radiotelefon samochodowy o parametrach :częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 1-25 W ,odstęp międzykanałowy 12,5 kHz dostosowany do użytkowania w sieci MSWiA min.128 kanałów, wyświetlacz alfanumeryczny min.14 znaków. Obrotowy potencjometr siły głosu. Oświetlenie przedziału pasażerskiego włączane z kabiny kierowcy, oświetlenie przedziału ładunkowego włączane z kabiny kierowcy. Dodatkowe gniazdo zapalniczki w kabinie kierowcy.Przenośna lampa halogenowa (szperacz) zasilana z gniazda zapalniczki 12 V. Hak typu kulkowego do przyczep o masie całkowitej nie przekraczającej 3500 kg, gniazdo elektryczne do przyczepy - znormalizowane gniazdo 12 V,7-biegunowe, układ przeciwpoślizgowy ABS, poduszka powietrzna dla kierowcy. Dopuszczalna masa całkowita do 3500 kg. Ładowność pojazdu po wykonaniu zabudowy pożarniczej w przedziale załogi i przedziale sprzętowym - min 1100 kg (wraz z kierowcą i pasażerami). Rezerwa masy w pełni obciążonego samochodu, w stosunku do całkowitej dopuszczalnej masy pojazdu - minimum 3 %, średnica zawracania /pomiędzy krawężnikami/- nie większa niż 13 m. Silnik - z zapłonem samoczynnym spełniający normy Euro4, moc silnika - nie mniejsza niż 70 kW, moment obrotowy - nie mniejszy niż 280 Nm, skrzynia biegów - mechaniczna 5-cio biegowa,zsynchronizowana, napę - oś tylna - koła bliźniacze, układ kierowniczy - ze wspomaganiem, zabudowa kontenerowa z blachy aluminiowej i nierdzewnej.Dach wykonany w formie podestu roboczego pokrytego blachą aluminiową ze wzorem antypoślizgowym. Jego konstrukcja powinna wytrzymać obciążenie masą dwóch strażaków i przewożonego sprzętu.Na dachu ma być zapewnione miejsce na drabinę nasadkowa trzyelementowa i trzy węże ssawne, drabiny,węży ssawnych itp. Długość zabudowy minimum 2250 mm, szerokość rolet bocznych - po 2 rolety na stronę minimum 1000 mm każda. Rolety aluminiowe pyło - wodo - szczelne. Wysokość zabudowy równa wysokości pojazdu. Półki aluminiowe mocowane do stelaża z możliwością regulacji wysokości i miejscem na na specjalistyczne wyposażenie pożarnicze : - motopompę M8/8 lub wysokociśnieniowym agregatem wodnym.lekki zestaw narzędzi hydraulicznych do ratownictwa technicznego,piłę do betonu i stali, piłę do drewna, agregat prądotwórczy, pompę pływającą,węże tłoczne W-52 i W-75 (min.5 i 3 odc.), prądownice, aparaty tlenowe z butlą. Mocowania do piły mechanicznej do drewna oraz piły mechanicznej do betonu i stali.Wyposażenie ratowniczo - gaśnicze :wysokociśnieniowy agregat wodny (wydajność pompy minimum 40 l/min. przy ciśnieniu min.40 bar z płynna regulacją, silnik czterosuwowy, rozrusznik elektryczny lub ręczny, linia szybkiego natarcia min.40 mb ze zwijadłem ręcznym, prądownica pistoletów z regulacja strumienia od mgłowego do zwartego, zbiornik wody o pojemności min.200 litrów. Wyposażenie dodatkowe : maszt oświetleniowy o łącznej mocy lamp 1000 W (2x500 W), zamocowany na stałe na pojeździe, wysokość masztu po rozłożeniu od poziomu dachu do reflektora nie mniej niż 1,50 m. Stopień ochrony reflektorów masztu minimum IP 55 (wg PN-92/E-08106), 2 radiotelefony nasobne (wraz ze stacją do ich ładowania zamontowaną na stałe w pojeździe) o parametrach : częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 1-25 W, odstęp międzykanałowy 12,5 kHz dostosowany do użytkowania w sieci MSWiA min.255 kanałów, wyświetlacz alfanumeryczny min.14 znaków.Obrotowy potencjometr siły głosu, dodatkowy zestaw kół wyposażony w opony zimowe.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.42.10 - Wozy strażackie Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy przystępujący do przetargu winni wnieść wadium w wysokości : 1.308,00 PLN, słownie : jeden tysiąc trzysta osiem złotych 00/100..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o zamówienie publiczne mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art.22 ust.1 ustawy tzn:,1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznych i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.Przy analizie ofert pod względem spełnienia warunków udziału w postępowaniu obowiązuje zasada spełnia / nie spełnia. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy na podstawie dokumentów wykażą, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się - każdy z Wykonawców), oraz spełnią wymogi art.22 ust.1 ustawy, a także spełniają wymagania : 1)wypełniony i podpisany formularz ofertowy,2)oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy,3) aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 5)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie ,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,6) aktualna informacja z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym a art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 7) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,8) wykaz wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. 9) polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia,10) dowód wniesienia wadium,11) podpisany projekt umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sokolniki.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sokolniki, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, 98 - 420 Sokolniki, pokój nr 10..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Sokolniki, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, 98-420 Sokolniki, pokój nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.