Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-24
Wrocław: Dostawa sprzętu do analizy słuchowych potencjałów wywołanych dla Samodzielnego Publicznego ZOZ Oddział Dzienny Psychiatryczny dla Dzieci i Młodzieży we Wrocławiu ul. Białowieska 74a.
Numer ogłoszenia: 233429 - 2008; data zamieszczenia: 24.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Oddział Dzienny Psychiatryczny dla Dzieci i Młodzieży we Wrocławiu , ul. Białowieska 74a, 54-235 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3553594, 3501780, fax. 071 3501781.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.neuropsychiatria.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu do analizy słuchowych potencjałów wywołanych dla Samodzielnego Publicznego ZOZ Oddział Dzienny Psychiatryczny dla Dzieci i Młodzieży we Wrocławiu ul. Białowieska 74a..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznego sprzętu do analizy słuchowych potencjałów wywołanych dla Samodzielnego Publicznego ZOZ Oddział Dzienny Psychiatryczny dla Dzieci i Młodzieży we Wrocławiu ul. Białowieska 74a. 2. Wymagania jakie spełniać musi sprzęt: 1. WARUNKI PODSTAWOWE: 1.1. Rejestracja i analiza słuchowych potencjałów wywołanych z pnia mózgu, a w szczególności: badanie progu słuchu, badanie ECOchG, badanie AEP wczesnych, badanie AEP średnio latencyjnych, badanie AEP późno latencyjnych. 1.2. Rejestracja i analiza słuchowych potencjałów wywołanych ASSR, a w szczególności: badanie wieloczęstotliwościowe, możliwość badania obu uszu jednocześnie, automatyczna detekcja odpowiedzi, automatyczne tworzenie audiogramu, wykresy fazowe i tabele wyników dla ułatwienia analizy, automatyczne protokóły badania, cyfrowa generacja sygnału stymulacji, cyfrowe filtrowanie sygnału odpowiedzi, 1.3. Możliwość instalacji oprogramowania na komputerze przenośnym typu LAPTOP 1.4. Zestaw dopuszczony do użytkowania w krajach EU oraz musi posiada certyfikat CE 2. PARAMETRY TECHNICZNE WZMACNIACZA 2.1. Ilość kanałów: 2 2.2. Impedancja wejściowa: > 5 Mo 2.3. Połączenie z układem akwizycji za pomocą światłowodu 2.4. Pomiar impedancji 2.5. CMMR > 120 dB 2.6. Filtr sieciowy: 50 Hz (-12 dB/okt) 3. PARAMETRY TECHNICZNE AKWIZYCJI EP 3.1. Liczba kanałów: 2 niezależne 3.2. Liczba uśredniaczy: 2 3.3. Wyzwalanie uśredniania: wewnętrzne, zewnętrzne 3.4. Układ odrzucania artefaktów z możliwością regulacji poziomu i czasu dyskryminacji 4. PARAMETRY TECHNICZNE AKWIZYCJI ASSR 4.1. Liczba kanałów: 2 niezależne 4.2. Liczba uśredniaczy: 2 4.3. Wielkość bloku uśrednień: co najmniej 40 uśrednień w bloku 5. PARAMETRY TECHNICZNE STYMULATORA AKUSTYCZNEGO EP 5.1. Rodzaje bodźców: CLICK, TON 5.2. Częstotliwość bodźca TON w wersji standardowej do 16000 Hz 5.3. Opcjonalna możliwość zastosowania bodźca TON w wersji wysokiej częstotliwości (większej niż 16000 Hz) 5.4. Możliwość kształtowania obwiedni bodźca TON 5.5. Polaryzacja: dodatnia, ujemna, naprzemienna 5.6. Natężenie dźwięku: co najmniej 90 dB NHL 5.7. Maskowanie szumem 5.8. Wyjście: słuchawki dynamiczne, słuchawki typu INSERT, wibrator kostny 5.9. Możliwość dołączenia do wyjścia, jako wyposażenie opcjonalne wibratora kostnego i/lub przetwornika wysokiej częstotliwości i/lub zestawu wolnego pola 6. PARAMETRY TECHNICZNE STYMULATORA AKUSTYCZNEGO ASSR 6.1. Rodzaj bodźca: wieloczęstotliwościowy 6.2. Co najmniej 6 częstotliwości składowych bodźca dla każdej strony: 250 Hz, 500 Hz, 1000 Hz, 2000 Hz, 4000 Hz, 8000 Hz 6.3. Natężenie dźwięku co najmniej 110 dB SPL 6.4. Maskowanie szumem białym 6.5. Możliwość jednoczesnego badania EP ASSR obu uszu 6.6. Wyjście: słuchawki dynamiczne, słuchawki typu INSERT, wibrator kostny..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.12.41.00 - Urządzenia diagnostyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium wynosi: 10.000 zł. (słownie dziesięć tysięcy złotych).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich trzech lat zrealizowali minimum 2 zamówienia obejmujące dostawy w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wielkością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, to jest polegające na dostawie sprzętu do analizy słuchowych potencjałów wywołanych. Wykazane dostawy muszą być poparte dokumentami wystawionymi przez poprzedniego Zamawiającego potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie. Wykonawca przedstawi opisem rodzaj dostaw, poda ich wartości, wielkości oraz daty i miejsca wykonania. 1) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie swojej działalności, 2) udzielą minimum 24 miesięcznej gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia licząc od dnia wykonania zamówienia i uznania go przez zamawiającego za należycie wykonane. 3) Wniosą wadium w wysokości i na zasadach opisanych w rozdziale VIII SIWZ. 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykluczeniu z postępowania podlegają Wykonawcy w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej wg zasady spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu udokumentowania spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy złożą wraz z ofertą oświadczenia, że: 1) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 2) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. W celu udokumentowania spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy złożą wraz z ofertą niżej wymienione dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 2) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.neuropsychiatria.com.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Oddział Dzienny Psychiatryczny dla Dzieci i Młodzieży
we Wrocławiu
Ul. Białowieska 74a
54-235 Wrocław.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2008 godzina 13:45, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Oddział Dzienny Psychiatryczny dla Dzieci i Młodzieży we Wrocławiu Ul. Białowieska 74a 54-235 Wrocław.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ MSWiA we Wrocławiu ul. Ołbińska 32 przez okres 12 miesięcy
- Remont budynku mieszkalnego przy ul. Księcia Witolda 33 we Wrocławiu.
- Dostawa analizatora składu ciała
- Dostawa papieru ksero do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych na alta 2024-2026 roku.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkolenia PIP według 7 części
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót budowlanych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych zarządzanych przez ZZK.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 98-P-24 Dzierżawa automatycznego wstrzykiwacza kontrastu wraz z sukcesywną dostawą materiałów zużywalnych
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatów
- "Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku - II"
- Dostawa lamp bezcieniowych i łóżka porodowego.
- Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Głuchołazach im.św. Jana Pawła II
- Zakup sprzętu rehabilitacyjnego na potrzeby Gminnej Przychodni w Dąbrowie Chełmińskiej
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.